Hop til indhold
Guest Kim Petersen

Prostata orgasme?

Recommended Posts

Guest Kim Petersen

I tråden HER omtalte jeg mine besøg den 6. juni, med min senere opfølgning den 16. juni, hos Sarah hos Frihedens Thai Wellness.

Jeg starter nu en ny tråd fordi der kommer en anden vinkling i denne tråd end der var i den tidligere.

Jeg besøgte i dag for 3. gang den absolut dejlige, lattermilde og søde Sarah for at få Jab Krasai, da jeg stadig havde til gode at få den højt besungne prostata orgasme.

Med hensyn til forløbet af mit besøg i dag kan jeg helt henvise til min opfølgende anmeldelse af 16. juni, da det gik helt efter samme "drejebog".

Sarah gjorde en rigtig fin indsats, og hun spurgte mig flere gange om jeg var tilpas, og om det hun gjorde var ok, hvilket det bestemt var.

Denne gang kikkede jeg efter mens jeg fik massage, og jeg kunne altså ikke se at der blev malket noget ud af mig mens jeg fik massagen, og det endte heller ikke denne gang med at jeg fik prostata orgasme.

Ligesom sidst sluttede Sarah mig af med et mega dejligt handjob, hvor ladningen blev skudt noget højere op i luften og også var noget større end jeg plejer at kunne præstere, hvilket formentlig hænger sammen med den prostata massage som jeg lige havde fået.

Og her kommer så mit spørgsmål: Er det normalt at alle mænd kan få prostata orgasme, eller er det bare mig der ikke kan "finde ud af" dette? Det skulle jo være ekstraordinært lækkert ifølge dem der har prøvet det.

Jeg ved ikke rigtigt med mig selv om jeg skal blive ved med at forsøge og evt. gøre noget anderledes end hidtil, eller om jeg bare skal indse at prostata orgasme ikke er noget som jeg kan opnå.

På forhånd tak for jeres input om dette.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim Petersen skrev, for 14 minutter siden:

Og her kommer så mit spørgsmål: Er det normalt at alle mænd kan få prostata orgasme, eller er det bare mig der ikke kan "finde ud af" dette? Det skulle jo være ekstraordinært lækkert ifølge dem der har prøvet det.

Jeg ved ikke rigtigt med mig selv om jeg skal blive ved med at forsøge og evt. gøre noget anderledes end hidtil, eller om jeg bare skal indse at prostata orgasme ikke er noget som jeg kan opnå.

På forhånd tak for jeres input om dette.

Teoretisk set så ja... I praksis så nej... 

Det kommer an på om du selv modarbejder (ved en fejl ) eller er “villig” til at gå med... og for nogle er det mere afgørende end for andre... <3

Et godt råd kunne være:

-fjern fokus fra orgasmen..  -Lad være med at forsøge på noget imens... (hvis det gir mening) -Slap af og bare følg med... -Prøv evt. at øve dig hjemme i at slappe af og spænde med knibeøvelser, så du har en god fornemmelse af hvornår du spænder (modarbejder) slapper af (går med) 

-Mange ved slet ikke at de spænder op eller/og modarbejder “at gå med” og slippe kontrollen...<3

Du skal da absolut prøve igen.. og igen.. og igen... :P om ikke andet så bare for oplevelsen og turen derhen.. <3

men lad endeligt være med at forsøge “for hårdt”  Det er ofte den største forhindring i at opnå “den nydelse” alle “de andre” snakker om... :P

held og lykke... ss 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg er ikke til anal sex normalt. Jeg har kun prøvet det på en mand i mit privatliv, så det er min erfaring baseret på. Køb denne her og få kvinden til at bruge den på dig (ja, jeg ELSKER legetøj):

https://www.sinful.dk/anal-fantasy-classix-prostate-stimulator

Hun skal hive lidt i o'et for at give dig den følelse du leder efter. Men stop med at fokusere på orgasmen, og nøjes med at nyde følelsen. Der kan gå meget længe før du direkte oplever den slags orgasme første gang. Husk følelsen er anderledes, end når du får en orgasme med din pik. Der skal ikke nødvendigvis komme sæd ud af din pik, når du kommer på den måde. 

God fornøjelse. :)

Redigeret af Christina ssbbw

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kim Petersen

Mange tak for tilbagemeldingerne, Jeanette og Christina.

Jeg er faktisk heller ikke til analsex, jeg gik bare efter de ekstra fede orgasmer som nogle mænd kan få ved prostata massage. Da adgangen til prostata jo sker via bagdelen, så kan jeg acceptere det hvis belønningen kommer i form af en mega orgasme... men det har jeg jo så ikke prøvet endnu...

Redigeret af Kim Petersen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Nu er du jo vist ikke her fra Jylland men ellers kan http://ladygitte.dk/ klare det, jeg kom uden hun rørte pikken og kan sige man kan blive afhængig af den type orgasme.  min kæreste/lejer er god i denne verden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim Petersen skrev, 1 time siden:

Mange tak for tilbagemeldingerne, Jeanette og Christina.

Jeg er faktisk heller ikke til analsex, jeg gik bare efter de ekstra fede orgasmer som nogle mænd kan få ved prostata massage. Da adgangen til prostata jo sker via bagdelen, så kan jeg acceptere det hvis belønningen kommer i form af en mega orgasme... men det har jeg jo så ikke prøvet endnu...

Der kan købes massageapperatter til mænd til prostata, jeg ejer selv et og kan nemt via det få orgasme . Det er en super måde at “træne “ på. Så kan du blive fortrolig med det,uden at der er noget pres . :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kim Petersen
Smørhulsbarnet skrev, for 8 minutter siden:

Der kan købes massageapperatter til mænd til prostata, jeg ejer selv et og kan nemt via det få orgasme . Det er en super måde at “træne “ på. Så kan du blive fortrolig med det,uden at der er noget pres . :)

Tak for info. Er det med elektrisk vibration og kan du selv bruge det med den ønskede effekt, eller kræver det at du allierer dig med en “operatør” til at betjene apparatet mens du nyder det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Smørhulsbarnet skrev, for 11 minutter siden:

Du kan ikke skrive sådan uden at give os et link til det. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Er jeg mon afhængig af legetøj, hvis jeg er utålmodig efter at få linket og se hvordan den er, med tanke på at det ikke er legetøj for mig? :mellow::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim Petersen skrev, for 4 timer siden:

Det er langt fra alle der kan. De fleste af dem jeg har her, som kan, de har trænet i det. Nogen har opnåede det første gang her, og andre øver og øver og kan ikke. Og det tror jeg er fordi de ikke helt ved hva det er de skal forvente, og ikke kan gå ind i sig selv og bare nyde, uden og tænke på alt mulig andet.

Og så behøver det altså ikk altid og være i bagdelen... Men kan os gøres uden på... Og det er for de fleste lige så godt.. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim Petersen skrev, for 4 timer siden:

Tak for info. Er det med elektrisk vibration og kan du selv bruge det med den ønskede effekt, eller kræver det at du allierer dig med en “operatør” til at betjene apparatet mens du nyder det?

Ja elektrisk og du kan selv gøre det. Link til en mulighed. 

https://www.sinful.dk/sinful-curved-vibrerende-prostata-massager

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tvivler på at alle kan få en såkaldt prostataorgasme, jeg mener vi er jo alle forskellige i forhold til hvad vi godt kan lide og hvad der tænder os. Desuden foregår rigtig meget af den sex vi dyrker i vores hjerner, der registrerer de mange sanseindtryk, og frigiver kroppens egne stoffer som vi kan blive helt høje på. Mange vil nok heller ikke være i stand til at slappe nok af, da røven for mange mænd er en “ensrettet gade”.

Personligt har jeg dyrket fisting i mange år som et af mine kinks, primært som giver til kvinder jeg har været i forhold med da det er en ting der kræver både viden og tillid hvis det skal være godt for begge parter. Jeg har dog også modtaget, men har ikke selv oplevet en decideret prostataorgasme, bare en orgasme som har været en del mere kraftfuld end normalt.

Tror også at der er kommet lidt hype omkring det. Man kan i hvertfald få en del legetøj specifikt designet til formålet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Smørhulsbarnet skrev, for 2 minutter siden:

Jo gerne , men jeg har haft den i årevis og kan ikke huske hvor jeg har købt den. :rolleyes:

Så er det selvfølgelig lidt svært. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, den ‎28‎-‎06‎-‎2020 at 15:56:

Er jeg mon afhængig af legetøj, hvis jeg er utålmodig efter at få linket og se hvordan den er, med tanke på at det ikke er legetøj for mig? :mellow::lol:

Hvis du er vild med legetøj (klit), og ikke kender denne "fætter" så køb den.   Se har se den i aktion :D

https://www.sinful.dk/womanizer-premium-klitoris-stimulator

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
TheVoice skrev, for 22 timer siden:

Hvis du er vild med legetøj (klit), og ikke kender denne "fætter" så køb den.   Se har se den i aktion :D

https://www.sinful.dk/womanizer-premium-klitoris-stimulator

Det er sødt af dig, men jeg har denne her og den er GOOOOOD. :mrgreen:

https://www.sinful.dk/satisfyer-pro-2-next-generation-klitoris-stimulator

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...