Hop til indhold
Soothsayer

New Hot Girl - Lena in EJBY (forsøg 2)

Recommended Posts

Soothsayer skrev, for 22 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/299189

Nogen der har været der? Erfaringer med pige (personlighed,krop,akt osv).

Er interesseret i at vide hvor langt stedet er fra station? Tæt på eller skal man ud hvor kragerne vender?

har du ikke fået et svar i en anden tråd. du bliver ved

Del dette indlæg


Link til indlæg
Soothsayer skrev, den 28.6.2020 at 11:08:

https://annoncelight.dk/showad/299189

Nogen der har været der? Erfaringer med pige (personlighed,krop,akt osv).

Er interesseret i at vide hvor langt stedet er fra station? Tæt på eller skal man ud hvor kragerne vender?

Fuldstændigt idiotisk at starte en ny tråd på præcis samme emne!!....og forvirrende for alle interesseret :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 3 minutter siden:

Fuldstændigt idiotisk at starte en ny tråd på præcis samme emne!!....og forvirrende for alle interesseret :wacko:

Fair enough...Idioti avler idioti og sådan blev denne tråd født...Du kan se hvorfor det blev som det blev i tråd 1...Jeg ville ønske jeg kunne slette tråd 1...Men lod sig desværre ikke gøre...Der kom så relevante svar i tråd 1 efter denne tråd var skabt og en anmeldelse af pigen dukkede også op i anmeldelser.

Hvis du vil brokke dig over nogen findes de i tråd 1...Eller du kan brokke dig over mig...Dit valg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Soothsayer skrev, for 1 minut siden:

Fair enough...Idioti avler idioti og sådan blev denne tråd født...Du kan se hvorfor det blev som det blev i tråd 1...Jeg ville ønske jeg kunne slette tråd 1...Men lod sig desværre ikke gøre...Der kom så relevante svar i tråd 1 efter denne tråd var skabt og en anmeldelse af pigen dukkede også op i anmeldelser.

Hvis du vil brokke dig over nogen findes de i tråd 1...Eller du kan brokke dig over mig...Dit valg.

Stadig utroligt dumt at oprette ny efterlysning på samme emne! Men som du kan se i din første tråd, havde det været fint med lidt tålmodighed ;)

Som anden også nævnte, parkering ca. 100 m fra Rema. Fra togstation måske 150 m. Nogenlunde diskret indgang i en baggård - især hvis man ikke er kendt på disse kanter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jep, læste det og likede det...Ærgerligt at det ikke var det tråden kom til at handle primært om...Efterlysninger burde vel ikke være Ofir-chat...Men så er der så meget ;) ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DoctorLove

Prøv at læs anmeldelse fra Kbh ...hun går under navnet Viki men også Monica  ...dog mest Viki 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...