Hop til indhold
Harran

Overvåg emne, fungerer det?

Recommended Posts

Jeg ser nogle gange en dialog, som ser spændende ud og jeg har lyst til at følge med i.

Min første indskydelse har så været: "klik på 'overvåg emne' og jeg vil sikkert få en mail, når der er nyheder".

Det er så IKKE tilfældet.

Hvordan fungerer det så?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ser nogle gange en dialog, som ser spændende ud og jeg har lyst til at følge med i.

Min første indskydelse har så været: "klik på 'overvåg emne' og jeg vil sikkert få en mail, når der er nyheder".

Det er så IKKE tilfældet.

Hvordan fungerer det så?

Det fungere fint ved mig. Der går bare nogen gange noget tid før mailen kommer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Virker også fint hos mig. Evt. prøv at checke dit spamfilter, man ved aldrig hvordan ens mailboks er sat op. :)

checket spam filter.

Nada!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg satte den på overvågning ved midnat, for at se om det virkede.

Jeg fik mail 1929 her til aften, så det virker.

Det kan muligvis have noget at gøre med dit profil opsætning.

Får du slet ingen mails. For eksempel en mail om der er aktivitet i en tråd du selv har skrevet i.?

Prøv at trykke på BRUGERKONTROLPANEL, oppe til højre så tryk BOARDINSTILLINGER, er der nogen af indstillingerne der står på nej som har med mail at gøre. Hvis ja prøv at ændre dem fra nej til ja.

Det er mit bud, beklager jer råber brugerkontrolpanel, men det er den nemmeste måde at highlighte fra en tablet. :)

Hilsen sejanus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg satte den på overvågning ved midnat, for at se om det virkede.

Jeg fik mail 1929 her til aften, så det virker.

Det kan muligvis have noget at gøre med dit profil opsætning.

Får du slet ingen mails. For eksempel en mail om der er aktivitet i en tråd du selv har skrevet i.?

Prøv at trykke på BRUGERKONTROLPANEL, oppe til højre så tryk BOARDINSTILLINGER, er der nogen af indstillingerne der står på nej som har med mail at gøre. Hvis ja prøv at ændre dem fra nej til ja.

Det er mit bud, beklager jer råber brugerkontrolpanel, men det er den nemmeste måde at highlighte fra en tablet. :)

Hilsen sejanus

Tak, det prøver jeg så.

Hvis det ikke virker, er der så nogle er ved hvor og hvordan jeg ændrer min email?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...