Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Svpe1970

Hmmm, åbenbart både Nykøbing Falster og Fyn.... Er altid mistroisk når der er sådanne åbenlyse fejl i annoncen. Virker som en omrejsende, men kan da sagtens være et besøg værd alligevel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svpe1970 skrev, for 11 minutter siden:

Hmmm, åbenbart både Nykøbing Falster og Fyn.... Er altid mistroisk når der er sådanne åbenlyse fejl i annoncen. Virker som en omrejsende, men kan da sagtens være et besøg værd alligevel.

enig. chancen for en god oplevelse, er større hos en der ikke skifter sted så tit.

men nogen gange, skal der noget nyt.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Sweetstone.

Besøgte Ploy i dag, det var spild af tid og penge. Hun ville have 1500 for en time, hun gav en halv time dårlig

massage, så suttede hun et par gange, satte sig op og red i 2 min, lagde sig på ryggen til en missionær, da jeg

ikke var kommet efter knap 5 min blev hun sur, så ville hun give handjob. Havde spurgt om jeg måtte slikke hende,

det måtte jeg ikke.  Hendes hj virkede ikke rigtig, jeg var lidt negativ. Jeg sagde til hende at hun vist ikke var glad for

det hun lavede, hvortil hun svarede, det er mit job, massage og et handjob. For 1500 forventer jeg lidt mere end det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

var et smut forbi plot i nyk f. og det var så sandelig alle pengene værd, en dejlig massage, og hverken problem med at slikke hende eller noget, hun var sådan set frisk på det meste, tiltrods for at det gjorde lidt ondt på hende, var der intet brok what so ever, så undre mig lidt om fiffler har været ved samme person, for de virker ikke som den samme?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kriger83 skrev, for 6 timer siden:

Hvor i byen ligger stedet? er det diskret? det er jo altid svært når man er fra samme by... Kan se nu at der er et par andre piger...

hvad diskretion angår ligger stedet godt, hoveddøren er inde i en gård , så meget diskret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...