Hop til indhold
Pikken 69

Det sommer/Århus

Recommended Posts

Pikken 69 skrev, for 59 minutter siden:

https://sugardaters.dk/show?alias=Det+sommer

Nogen erfaring?

Skrev og aftalte tid til hygge....Bad om adressen og så blev jeg blokeret!

Måske en fejl fra hendes side,men har ikke hørt mere..

Utroligt, at du og andre gider skrive om Sugardaters herinde! Hvor mange tror du/i gider melde sig ind i det fupforetagende for at reagere på jeres forespørgsler? Hold dig/jer dog til de reelle GP'er, som man ikke skal finde på dubiøse sider, hvor man efterfølgende bliver spammet med mails fra mandlige svindlere, der udgiver sig for at være kvinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
doctor who skrev, for 1 time siden:

Utroligt, at du og andre gider skrive om Sugardaters herinde! Hvor mange tror du/i gider melde sig ind i det fupforetagende for at reagere på jeres forespørgsler? Hold dig/jer dog til de reelle GP'er, som man ikke skal finde på dubiøse sider, hvor man efterfølgende bliver spammet med mails fra mandlige svindlere, der udgiver sig for at være kvinder.

Der findes da mange reelle lækre babes derinde.Har selv flere derfra. ;)

Derfor advarer vi hinanden om evt. snydere/fakes m.m.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
doctor who skrev, for 20 timer siden:

Utroligt, at du og andre gider skrive om Sugardaters herinde! Hvor mange tror du/i gider melde sig ind i det fupforetagende for at reagere på jeres forespørgsler? Hold dig/jer dog til de reelle GP'er, som man ikke skal finde på dubiøse sider, hvor man efterfølgende bliver spammet med mails fra mandlige svindlere, der udgiver sig for at være kvinder.

Ved ikke hvor du har dine erfaringer fra, men jeg har mødt indtil flere rigtig søde og ganske almindelige kvinder der. Kvinder hvor pris ikke er ALT, hvor der ikke er alenlange lister over priser for dit og dat, tid på alt, ekstra for alt muligt, og oversigt over hvad der er no-go med mere, for ikke at nævne æggeuret.

Må indrømme at jeg aldrig har haft så skønne oplevelser på en klinik som hos disse kvinder fra SD og dem der til tider kan se privat eller P/D. Derfor kommer jeg ikke længere på klinikker. Kan heller ikke holde deres æggeur ud. Er tiden gået så er det bare ærgerligt hvis det er lige op over. Slut på minuttet.

Bare min erfaring, og nej, er ikke på SD længere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
doctor who skrev, for 21 timer siden:

Utroligt, at du og andre gider skrive om Sugardaters herinde!

Utroligt at du gider kommentere det, og i det hele taget læser med.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...