Hop til indhold
Sommerfantasier

Hjælp til Annoncelight

Recommended Posts

Goddag i sommervarmen. 

Jeg ved ikke om det er tilladt at spørge herinde, men det var lige mit bedste bud. måske mest henvendt til de lyserøde, da de nok har oprettet flest annoncer :D

Jeg har forsøgt at oprette min allerførste annonce på Annoncelight, men hver eneste gang jeg trykker “gem” så går den bare videre og skriver, at annoncen ikke findes. Ved simpelthen ikke hvad jeg gør galt.  

Nu har jeg endelig samlet modet og springer ud i det og så vil jeg altså ikke lade mig stoppe af noget teknisk :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa jeg opleve samme i går aften og i dag. Jeg er ikke ny som dig, jeg ville bare ligge en ny bedre beskrivelse ind, da jeg har hold pause på bodel, fra Corona kom til nu, og har tilpasset menu efter de nye tider. 

Det må været it problemer de har, jeg har næsten lige sendt dem en mail om dette. Og har det ikke er os der gør noget forkert. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Coco Darling skrev, for 7 minutter siden:

Hejsa jeg opleve samme i går aften og i dag. Jeg er ikke ny som dig, jeg ville bare ligge en ny bedre beskrivelse ind, da jeg har hold pause på bodel, fra Corona kom til nu, og har tilpasset menu efter de nye tider. 

Det må været it problemer de har, jeg har næsten lige sendt dem en mail om dette. Og har det ikke er os der gør noget forkert. 

Okay, godt at vide, at det ikke bare er mig der er helt udfordret. Jeg væbner mig med tålmodighed. Tak. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurik
Sommerfantasier skrev, for 35 minutter siden:

Okay, godt at vide, at det ikke bare er mig der er helt udfordret. Jeg væbner mig med tålmodighed. Tak. :)

Har du link til annoncen hvor den fejler? 

kan se andre har oprettet annoncer i går og i dag så har du prøvet at skrive til AL support hvis en sådan findes ?

-lurik

Del dette indlæg

Link til indlæg
lurik skrev, for 2 minutter siden:

Har du link til annoncen hvor den fejler? 

kan se andre har oprettet annoncer i går og i dag så har du prøvet at skrive til AL support hvis en sådan findes ?

-lurik

Nej, for der findes jo så desværre ikke nogen annonce at linke til. 

Ja, jeg kan også se det er lykkedes for andre, så ved ikke hvad der går galt, men jeg har sendt en mail afsted til support. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurik
Sommerfantasier skrev, for 13 minutter siden:

Nej, for der findes jo så desværre ikke nogen annonce at linke til. 

Ja, jeg kan også se det er lykkedes for andre, så ved ikke hvad der går galt, men jeg har sendt en mail afsted til support. :)

Har lige prøvet at oprette en annonce og det fungerer umiddelbart fint. 
https://annoncelight.dk/showad/299245

hvilken browser bruger du?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurik
Sommerfantasier skrev, Lige nu:

Hvad pokker er det for noget forskelsbehandling :biggrin:

Jeg bruger Safari på telefonen. 

Ok det er det samme jeg har gjort. Trykket på gem & aktiver. Så skal man angive tlf til verifikationskode - så kommet den og vupti så kører det. Ellers prøv fra en computer!

Del dette indlæg

Link til indlæg
lurik skrev, Lige nu:

Ok det er det samme jeg har gjort. Trykket på gem & aktiver. Så skal man angive tlf til verifikationskode - så kommet den og vupti så kører det. Ellers prøv fra en computer!

Jeg gør det samme, men så snart jeg trykker gem og aktiver, så skriver den bare annoncen ikke findes. Jeg må forsøge fra en computer senere. Tak for indsatsen, måske du har held med din nye annonce :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurik

Måske det er DIG der skal besøges men det kræver en annonce først ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurik
Sommerfantasier skrev, for 5 minutter siden:

Jeg arbejder på sagen :P

Smid et link når det lykkedes ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pussy Galores skrev, den 29.6.2020 at 08:10:

Hej @Sommerfantasier

Velkommen ;)

Annonce delen har drillet lidt, håber at der er styr på det nu.

Kram 
Pussy Galores

http://www.pussygalores.dk

Jeg har netop haft samme problem da jeg forsøgte at oprette en ny annonce. Jeg løste det ved at rette teksten i en gammel annonce.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...