Hop til indhold

Sidder uroligt på stolen - hvor på vestegnen?

Featured Replies

Skrevet

Jeg må erkende, at også forårsvarmen er nået til mit nuværende opholdssted.

Derfor, er der nogen der har et godt bud på et sted at besøge på vestegnen eller tæt her på, hvor man kan blive udsat for enten det franske eller svenske?

Kæmpestore bryster (uden silikone eller metal) er ingen hindring :-)

Skrevet

Derfor, er der nogen der har et godt bud på et sted at besøge på vestegnen eller tæt her på, hvor man kan blive udsat for enten det franske eller svenske?

Nu er der faktisk ikke nogen gang i noget som helst, ud over havet, vest for Ribe. Går ud fra det er den vestegn du mener :ugeek:

Skrevet

Vestegnen menes vidst omkring albertslund ved kbh.

Kender desværre ik rigtig nogle steder andet en seduction i rødovre. Men har aldrig været der.

Skrevet

kunne folk ikke bare skrive nogle by navne i stedet for øst vest og alt det andet så man er fri for at gætte sig til hvor det er :?:

Skrevet

Helt enig. Men endnu bedre ville være et øst vest efterlysningsforum istedet for det hele i.

Skrevet
  • Author

Det er præcis den københavnske vestegn der er tale om, beklager hvis det ikke var tydeligt.

Bynavne ville ikke give megen mening, da jeg jo stort set kunne bruge den næste halve time på, at remse byer op og debatten ville herefter blot handle om, om de reelt var en del af den københavnske vestegn eller ej.

Skrevet

Det er præcis den københavnske vestegn der er tale om, beklager hvis det ikke var tydeligt.

Bynavne ville ikke give megen mening, da jeg jo stort set kunne bruge den næste halve time på, at remse byer op og debatten ville herefter blot handle om, om de reelt var en del af den københavnske vestegn eller ej.

Eller blot Københavns vestegn.

Skrevet

Helt enig. Men endnu bedre ville være et øst vest efterlysningsforum istedet for det hele i.

øst eller vest københavn eller øst vest jylland det er ikke nemt :lol:

Skrevet

øst eller vest københavn eller øst vest jylland det er ikke nemt :lol:

Mener selvfølgelig en til øst danmark og en til vest danmark og en til fyn. Måske med et underfora til københavn i øst og århus, ålborg i den jyske del hvis ikke det bliver for meget opdeling.

Det vil om ik andet gøre det nemmere at finde ud af hvor folk de søger noget henne hvis de altså poster det rigtig.

Skrevet

Så stort er riget vel heller ikke.

Det er i og for sig et udmærket forslag med "Københavns Vestegn", men hvad med "Trekantsområdet"?

Østjyllands Trekantsområde lyder forkert i mine øren.

Skrevet

Så stort er riget vel heller ikke.

Det er i og for sig et udmærket forslag med "Københavns Vestegn", men hvad med "Trekantsområdet"?

Østjyllands Trekantsområde lyder forkert i mine øren.

er det ikke i trekantsområdet det skal foregå :lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.