Hop til indhold
Guest desireto2

Mandlige massører søges

Recommended Posts

Guest desireto2

Hey derude

Har i noget tid overvejet at besøge en mandlig massør, med mulighed for ekstra under/efter massagen, og derfor søger jeg anbefalinger, eller meget gerne anmeldelser, hvis I har besøgt nogle og vil fortælle om oplevelsen - det ville jeg sætte pris på! Det må gerne være i hele landet!
 

Hvis dette opslag ikke hører til her, må Admin gerne slette det!
 

God weekend! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
desireto2 skrev, for 12 minutter siden:

Hey derude

Har i noget tid overvejet at besøge en mandlig massør, med mulighed for ekstra under/efter massagen, og derfor søger jeg anbefalinger, eller meget gerne anmeldelser, hvis I har besøgt nogle og vil fortælle om oplevelsen - det ville jeg sætte pris på! Det må gerne være i hele landet!
 

Hvis dette opslag ikke hører til her, må Admin gerne slette det!
 

God weekend! 

Har en god en her ved Sønderborg

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
desireto2 skrev, den 27/6/2020 at 10:00:

Hey derude

Har i noget tid overvejet at besøge en mandlig massør, med mulighed for ekstra under/efter massagen, og derfor søger jeg anbefalinger, eller meget gerne anmeldelser, hvis I har besøgt nogle og vil fortælle om oplevelsen - det ville jeg sætte pris på! Det må gerne være i hele landet!
 

Hvis dette opslag ikke hører til her, må Admin gerne slette det!
 

God weekend! 

Pong gør det fint - find ham på annoncelight

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest My Ryder
kenderen skrev, den 10.9.2020 at 21:12:

Pong gør det fint - find ham på annoncelight

Hvis du har besøgt Pong, kan du så dele din oplevelse med Pong? 
Pong er vist ikke anmeldt her inde :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
My Ryder skrev, 1 time siden:

Hvis du har besøgt Pong, kan du så dele din oplevelse med Pong? 
Pong er vist ikke anmeldt her inde :-)

Jo har skrevet om ham - han gir en rigtig god kropsmassage hvor der bliver sluttet af med fokus på pik og numse... derefter spiller/sutter han og du kan røre ved hans alt det du lyster. Vi bollede ikke og for kr 500 for en time synes jeg prisen er fair. Sidst spurgte han om jeg kunne komme to gange fordi min pik stadig var stiv og han var parat til en tur til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest My Ryder

tak kenderen, 
Det havde jeg ikke set at du havde anmeldt tidligere, taler han dansk og det på en klinik eller privat lejlighed og er han og omgivelserne pæne og rene? Lyder spændende, er de 500 evt inkl sex eller kun orale gensidige ydelser. Ham må jeg vist aflægge et besøg, er han en mand eller LB? 

Redigeret af My Ryder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
My Ryder skrev, for 5 minutter siden:

tak kenderen, 
Det havde jeg ikke set at du havde anmeldt tidligere, taler han dansk og det på en klinik eller privat lejlighed og er han og omgivelserne pæne og rene? Lyder spændende, er de 500 evt inkl sex eller kun orale gensidige ydelser. Ham må jeg vist aflægge et besøg, er han en mand eller LB? 

klinik i Kbh - ok omgivelser... ikke noget prangende og de 500 kr er alt incl. En mand - hverken paryk eller dametøj. Taler dansk og stemmer radikalt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest My Ryder
kenderen skrev, for 8 timer siden:

klinik i Kbh - ok omgivelser... ikke noget prangende og de 500 kr er alt incl. En mand - hverken paryk eller dametøj. Taler dansk og stemmer radikalt :)

Tak for informationerne, 500 kr lyder som en god pris. Udefra annoncen på AL står adressen og det er lige ved et busstoppested. Er der en diskret indgang i gården og er bad muligt ?

Undre mig lidt over at du er eneste som har anmeldt, hvis han er rigtig god også til noget frækt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...