Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Nu kom OD jo lige først, men jeg besøgte osse ZEN for nylig.

http://www.zen-thaiwellness.com/

Jeg blev osse mødt af en moden dame, er ikke så meget omkring som OD så jeg kendte hende ikke ;)

Jeg blev lidt forvirret, for der er 2 døre. Der hvor jeg ringede på kom hun og åbnede, men i stedet for at hun viste mig ind, gik hun ud :?: uden at sige noget.

Vi skulle ind af døren til højre, og lige stille skoene ude på trappeafsatsen.

Hun hev standart massage menuen frem, jeg spurgte til B2B og hun fandt et andet menukort frem.

Jeg spurgte om det var pigerne fra hjemmesiden der var der og hun svarede, ja.

Jeg ville meget gerne møde hende til venstre på billederne, hun er osse i mine øjne en 5'er. Blev vist ind i de nye rum som rigtigt nok er noget sterile, men der er god plads og det er da meget bedre end et lille indeklemt rum hvor man næsten ikke kan få luft.

Ind kommer pigen, den samme som ved OD, Chom, og ja hun siger ikke ret meget og ja hun er nok kun en 2-3'er af udsende, lidt for meget mave, men nogle små frække naturlige bryster, med, skal det vise sig, nogle store meget stive brystvorter.

Hun går i gang med en professionel og klinisk massage, og det er ikke i en dårlig betydning, men i modsætning til at være sjusket og ikke at gå op i det.

Forventningen var ikke skruet så højt op, hvilket nogen gange giver de bedste oplevelser, og det holdt osse stik her. Hun går igang med B2B og det er stadigvæk professionelt godt, ja faktisk rigtig godt. Hun begynder at stønne, og det er tydeligt at det ikke er over den fysiske udfoldelse, men der er indblandet en stor del ophidselse. Hun bruger ivrigt missen og jeg hjælper naturligvis med at placere mig så hun får maks stimulering.

Her må jeg så lige indskyde den eneste lille negative bemærkning. Madrassen er lidt for hård til min nu efterhånden maksimalt stive pik, og det føles lidt som om at vægten af min krop og hendes bliver båret af den. For nu lige at runde sengen af, så er det ellers en ret god stor seng med indbygget hul til hovedet som er rart når man ligger på maven ( Det ville så osse være rart med en fordybning på midten pga. ovenfor nævnte problem) den er hård hvilket er rigtigt godt til massage, hvor en blød seng ikke rigtigt egner sig. Der er osse en "ankel pude" så fødderne er lidt hævet og ikke ligger helt udspændt.

Nå men, at stønneriet ikke bare er fake, mærkes tydeligt ved at olien nu afløses af "snegle spor" over balder og ryg og der er en meget stor forskel på olie og "naturlige safter"

Det er tid til "turn around" og hun slår at stort smil op da hun ser hvad hun har fået til at rejse sig mellem mine ben.

Det er osse nu, at jeg rigtig får set hende og ikke mindst de frække bryster og stive vorter som nu smyger sig op og ned af mit dunkende lem. Det er nu visuelt tydeligt at se safterne når hun gnupper sig op af mit lem.

Så kommer det naturlige spørgsmål så osse. Hand job, blow or sex? Jeg siger lidt afventede nej, da jeg godt vil trække det lidt og det er tydeligt at hun vil mere, så jeg er sikker på at hun spørger (tigger :D ) igen for at få et ja.

Nu er det kun sex hun tigger om og for hver gang hun spørger sætter hun prisen ned med 100 kr :lol: Hun er måske ikke den smukkeste, i forhold til hvad jeg havde forventet, men hun er den sødeste og har været meget sød hele tiden.

Jeg forbarmer mig, men siger kun ja til handjob da jeg bare vil nyde og med den professionelle indsats hun har ydet er jeg sikker på at det er hun godt til. Og Jeps, det var hun.

Jeg kommer ikke hurtigt, så jeg oplever tit at pigerne giver op ( = ikke gider mere, hvilket bare gør det endnu sværere at komme) fordi de lige tror at det er 2 ryk og en aflevering og let tjente penge.

Chom giver det bedste handjob jeg har fået, jeg var selv meget tyk bag ørene og lige i den rette stemning, men hun var osse super god. Hurtigt begynder hun at hone udstødningen og mener åbenbart at det da skal blive til en 2 tommer, ikke kun i afgangsrøret, men det føles som om at hun prøver at fiste mig helt op til albuen :lol:

Nå sådan var det nu ikke, men hun hun har et solidt greb begge steder og det ender osse med en kæmpe eksplosion og et par skud helt op til hagen.

Herefter lidt massage til lige at lande på, efterfulgt af hoved massage liggende og herefter siddende, med hoved nakke massage.

Tak.... og så en kold cola.

Hun går ud med sæbevandet og jeg får tøj på. Da vi går ud spørger jeg til en lille rundvisning til jacuzzi og saunaen som er på den anden side af indgangen. Jeg håber lidt på at se de andre piger men jeg ser ingen andre.

Vel nede i bilen kan jeg konstatere at der er gået en god time til 700 + 300. Prisen er 700 for en halv time, hvilket jo er dyrt som mange har bemærket, men hvis de halve timer varer en hel så gør det jo ikke noget. Jeg er meget tilfreds og læser heller ikke OD,s anmeldelse som en "advarsel" som en skriver, Men den kan OD måske uddybe?

Kommer jeg igen? Joo, jeg bliver vel næsten nød til at sexe med hende for at finde ud af om det osse er lige så godt, men jeg vil nu osse gerne se om jeg ikke kunne møde 5'eren fra billedet på hjemmesiden.

Gently.

Skrevet

Jeg er meget tilfreds og læser heller ikke OD,s anmeldelse som en "advarsel" som en skriver, Men den kan OD måske uddybe?

Hej Gently,

Tak for en fin beretning :)

Nej, det var ikke en advarsel, men bare min ærlige mening, som jeg opfattede det den dag, med den pige.

Var der lidt usædvanligt en sen aftentime, der var meget stille og sterilt, med rumklang man kunne hører, helt fra dan anden ende af bygningen, og når hoveddøren smækkede i stueetagen, der er jo også en del baderum og hårde gulve.

Det er tydeligt at der står nogen bag, der har været længe i branchen (dokkun) der er ofret mange penge på indretning og hjemmeside. Der mangler bare lidt thaitingeltangel, et par elefanttæpper på væggene og så nogle 4-5'er piger (ala Mint ;)) så har ikke afskrevet stedet.

-OD

Skrevet

Hvad ville hun ha for fuld pakke? Eller rettere hvad fik du hende ned på inden du sagde ja til hand?

Skrevet

Det er tydeligt at der står nogen bag, der har været længe i branchen (dokkun) der er ofret mange penge på indretning og hjemmeside.

Åhh Dokkun... Mit bedste B2B i Danmark nogensinde fik jeg der... Besøger det ikke så tit mere fordi flere af pigerne har skuffet...

Nu hvor 2 erfarne brødre har testet stedet tror jeg at jeg vil give det et forsøg snart.

Skrevet

Dokkun - også mit bedste B2B - med hyper erotisk deepthroat, drillerier op og ned ad min pik for til sidst at afslutte med hun red min stive pik i fissen, røven og spillede den af...

Lidt dyrt men kvalitet koster.

Skrevet

Jeg kom der også meget før i tiden, men løb ind i flere skuffelser, et sted er aldrig bedre end de piger

der er der netop nu, ..uanset prisen.

-OD

Skrevet

Dokkun - også mit bedste B2B - med hyper erotisk deepthroat, drillerier op og ned ad min pik for til sidst at afslutte med hun red min stive pik i fissen, røven og spillede den af...

Lidt dyrt men kvalitet koster.

Ok, nice! Hvornår var det?

Mit bedste øjeblik var med hende på forsiden som på det tidspunkt også var ejer... Ved ikke om hun er det mere...? Mit tidspunk var for 2-3 år siden...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.