BobbyOlsen 48 Skrevet 26. Juni, 2020 Her kommer lidt erfaringer med de to datingsider, Thai Cupid og Filipino cupid. Jeg er ikke helt sikker på hvor det passer ind, men tænker det er brugbart for andre som sidder og drømmer om de eksotiske lande og kvinder mens der er rejseforbud. Jeg sad derhjemme og drømte om Thailand og læste en masse guides på nettet. De fleste skriver at det er nemt at finde kvinder på bla. Thai Cupid, og det satte jeg mig så for at teste. Så jeg oprettede en profil, smed et par helt almindelige billeder ind, som ikke får mig til at ligne en model på nogen måde. Jeg er i slut 20'erne og ser helt almindelig ud. Jeg har prøvet online dating herhjemme og der er langt mellem beskederne der. Jeg startede med at skrive til og "like" en masse jeg synes så godt ud, og allerede første dag var der flere der svare tilbage. Chatting systemet derinde kan være lidt langsomt, og I Thailand bruger de allesammen programmet Line. Så det fik jeg downloadet, og nærmest inden man er kommet i gang med at skrive, kan man få deres Line ID, så man kan chatte videre der. På Line kan man sende flere billeder og lave videoopkald. De fleste sender gerne flere billeder af dem selv, og nogle også helt uopfordret. Jeg har ikke lagt op til noget frækt derinde endnu, så jeg skal ikke kunne sige hvordan man når dertil, men alle er super interesseret i at høre om man snart kommer til Thailand, så jeg tænker det vil være nemt at arrangerer aftaler når man først kommer afsted. Så alt i alt har det været super nemt at komme i kontakt med kvinder der inde, og man kan sagtens lave videoopkald med dem så man ser hvem der er på den anden side. Når man har en profil på en Cupid dating side, så kan man automatisk overføre sine data og billeder til en af deres andre. Her lod jeg mig lokke og oprettede en profil på Filipino Cupid. På Filipino er der i øjeblikket en del flere brugere online, tilgengæld er der her en del scams. Der er flere der hurtigt beder om de email og sender links til skumle sider, hvor de ønsker at sende en flere billeder. Jeg er heldigvis ikke dum nok til at hoppe på den, men det fik mig til at se at der faktisk ingen var af den slags på Thai Cupid. På Filipino bruger de også mest facebook og Whatsapp når de ønsker at chatte på et andet medie, og her føler jeg det lidt for hurtigt bliver risikabelt. Line som jeg omtalte før har ingen forbindelse til andre sociale medier, og derfor synes jeg det er lettere at skulle dele min Line med fremmede. Jeg har ikke lyst til at dele min Facebook med en jeg ikke har mødt, og Whatsapp er lavet af Facebook, så her er vejen også kort mellem ens online liv og privatliv. Så er man ligeglad med om det skal være Thailand eller Filippinerne, så er min anbefaling helt klart Thai Cupid. Håber dette kan bruges af nogen og passer ind i forummet, eller kan det jo bare slettes. Er der nogen der har lyst til at teste noget derinde, så tager jeg gerne imod ønsker jeg kan prøve af på siderne 8 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg