Hop til indhold
Nielsen9000

Alessia og Sara Trekant - wow!

Recommended Posts

Hej med jer

Yes! Så er Alessia tilbage i Støvring! Havde længe gået og spottet efter hendes annonce og nu var hun endelig tilbage! Har efterhånden besøgt hende en 7-8 gange og er altid gået fra hende med et stort smil :D

Elsker hendes måde at være på. Altid glad og snak saglig og pisse fræk. 

Kunne se hun nu havde en sød veninde Sara med og tænkte at min fantasi om en trekant nu endelig kunne blive opfyldt. Bestilte derfor 45 min med dem begge. Mødte de to dejlige piger på værelset. Snakken begyndte med det samme og Alessia skulle lige under bruseren. Her greb jeg lige chancen til at smutte med hende ind under.... Og så var vi lige som igang. Hurtig var vi inde i sengen og nu begyndte Sara (som er lidt genert, men rigtig sød og dejlig) også at deltage. Der blev suttet pik og kysset, bollet osv. på skift (lidt akavet at skifte kondom midt under for at kneppe den anden). Men FUCK så frækt det var. Endte med at Sara gav blow indtil jeg til sidst kom i munden på hende samtidig med jeg gav hende finger og kyssede og kælede med Alessia.

HELT fantastisk oplevelse!!!! Tak piger :wub:

https://annoncelight.dk/showad/227406

https://annoncelight.dk/showad/298678

Del dette indlæg

Link til indlæg
eye2eye2 skrev, for 14 timer siden:

Fin anmeldelse.

Ser bestemt ud til at de begge er nogle skønne kvinder! Hvor meget måtte du slippe for den fornøjelse.

Hej hej.

De er SÅ dejlige. Overvejer at besøge dem igen eller bare én af dem.

2 x kr. 1100,- (2200,-) for 45 minutter + 1 x superfransk kr. 200, + 1 x megafransk kr. 300,- og kr. 500,- for anal på Alessia Ialt kr. 3000,-

Alle pengene værd :D

Redigeret af Nielsen9000
Tastefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nielsen9000 skrev, for 8 minutter siden:

Hej hej.

De er SÅ dejlige. Overvejer at besøge dem igen eller bare én af dem.

2 x kr. 1100,- (2200,-) for 45 minutter + 1 x superfransk kr. 200, + 1 x megafransk kr. 300,- og kr. 500,- for anal på Alessia Ialt kr. 3000,-

Alle pengene værd :D

Ja - jeg besøgte Sara alene lige efter hun var ankommet, virkelig dejlig oplevelse (se evn min anmeldelse). Og Alessia, besøgt hende mange gange, hende må du ikke undlade også at nyde alene. 
Imens planlægger jeg (som også skrevet i anmeldelse) at besøge dem sammen. Men jeg skal lige tjekke om der er en hjertestarter på etablissementet - kunne godt udvikle sig lidt vildt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
NewBear skrev, for 18 timer siden:

Hejsa 

Jeg tror også jeg vil besøge disse 2 dejlige piger snart 

Hvordan så deres kønsbehåring ellers ud?

Kan kun anbefales.... Sara er helt glat og Alessia med en smule behåring. Om så Alessia havde en ordentlig dusk så ville hun være lige fræk :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nielsen9000 skrev, for 1 minut siden:

Kan kun anbefales.... Sara er helt glat og Alessia med en smule behåring. Om så Alessia havde en ordentlig dusk så ville hun være lige fræk :D

Finder det meget sexet når der er en trekantet behåring på 2-3 cm på missen. Så Alessia må meget gerne lade sin dusk udvokse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
autobahn skrev, for 21 timer siden:

Ja - jeg besøgte Sara alene lige efter hun var ankommet, virkelig dejlig oplevelse (se evn min anmeldelse). Og Alessia, besøgt hende mange gange, hende må du ikke undlade også at nyde alene. 
Imens planlægger jeg (som også skrevet i anmeldelse) at besøge dem sammen. Men jeg skal lige tjekke om der er en hjertestarter på etablissementet - kunne godt udvikle sig lidt vildt. 

Har været med Alessia mange gange og har nydt det HVER gang :D Alessia og jeg "kender" hinanden så Sara var lidt tilbageholdende og genert. Vil gerne være sammen med Sara hvor jeg kan koncentrere mig fuldt om hende og hende om mig ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
NewBear skrev, for 1 minut siden:

Finder det meget sexet når der er en trekantet behåring på 2-3 cm på missen. Så Alessia må meget gerne lade sin dusk udvokse. 

Helt enig! Den var faktisk størrer men det var ikke så langt hvilket bestemt ikke havde gjort noget ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nielsen9000 skrev, for 5 minutter siden:

Har været med Alessia mange gange og har nydt det HVER gang :D Alessia og jeg "kender" hinanden så Sara var lidt tilbageholdende og genert. Vil gerne være sammen med Sara hvor jeg kan koncentrere mig fuldt om hende og hende om mig ;)

Redigeret af Nielsen9000
Fejl sted skrevet

Del dette indlæg

Link til indlæg
autobahn skrev, for 21 timer siden:

Havde forresten læst din anmeldelse om Sara og den var med til at jeg godt "turde" være sammen med begge piger. Jeg er nok lidt typen der ikke gider tage for mange chancer længere og spilde penge på dårlige piger. Så tak for din gode anmelde af Sara :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...