Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er fuldstændig fortryllet af dette vidunderlige menneske.

jeg har skrevet en andmeldelse d 9/5 - desværre har jeg skrevet at jeg tilkøbte megafransk - det var en fejl - jeg tilkøbte superfransk. 
Sophie grænse går der - og al respekt for det! Altså ikke noget med komme i munden eller slug.

Når det er sagt giver hun verdens bedste blowjob - kombineret med olie - som i himlen!!!!

jeg har stadig kun godt at sige - smuk intelligent humoristisk og ikke mindst forbandet sexet.

desværre ekstremt vanedannende - godt der ikke skal købes dyre rejser denne sommer.

vær rigtig gode ved hende - hun er en skat

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror desværre jeg må anbefale at du bliver lige så proff. Gp- kunde som Sophie er Gp....når det er sagt kan jeg helt klart følge din begejstring - endelig en Gp der leverer det hun lover  !
Brødre stem med fødderne (pikken og tegnebogen) ....drop de forbandede GP- svindlere med falske fotos, ingen navn/alias....så deres lort ikke kan traces, ingen prisliste og alt det andet lort desperate pimps kan finde på !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Shhh skrev, for 1 time siden:

er hun flyttet fra Lyngby til Herlev???

Det skriver hun da selv :-)

Er der nogle der ved hvad man får i PSE pakken?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Shhh

Can I interest you in Doggy-style with a view?

... der var jeg sku' solgt :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ebden_jj skrev, for 21 minutter siden:

Er der nogen som ved hvad hun mener med "A level", i bunden af menykortet?

I nummi.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror det er sådan man skriver nogen steder (UK?), men du kan jo give hende dit gode tip hvis du møder hende, og sandsynligvis få en historie om hvorfor hun skriver sådan i bytte... Og så synes jeg du skal kigge hende i øjnene og fortælle hende at du synes det er: "Fjollet at hun ikke bare kan skrive anal eller græsk." :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...