Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg er fuldstændig fortryllet af dette vidunderlige menneske.

jeg har skrevet en andmeldelse d 9/5 - desværre har jeg skrevet at jeg tilkøbte megafransk - det var en fejl - jeg tilkøbte superfransk. 
Sophie grænse går der - og al respekt for det! Altså ikke noget med komme i munden eller slug.

Når det er sagt giver hun verdens bedste blowjob - kombineret med olie - som i himlen!!!!

jeg har stadig kun godt at sige - smuk intelligent humoristisk og ikke mindst forbandet sexet.

desværre ekstremt vanedannende - godt der ikke skal købes dyre rejser denne sommer.

vær rigtig gode ved hende - hun er en skat

Skrevet

intet link ???????

Skrevet

Bestemt en smuk kvinde man godt kunne komme til at besøge en dag :)

Skrevet

@Denlykkeligedreng hvordan ser hun ud uden sminke?

Skrevet

Tror desværre jeg må anbefale at du bliver lige så proff. Gp- kunde som Sophie er Gp....når det er sagt kan jeg helt klart følge din begejstring - endelig en Gp der leverer det hun lover  !
Brødre stem med fødderne (pikken og tegnebogen) ....drop de forbandede GP- svindlere med falske fotos, ingen navn/alias....så deres lort ikke kan traces, ingen prisliste og alt det andet lort desperate pimps kan finde på !

• 2 weeks later...
Skrevet

er hun flyttet fra Lyngby til Herlev???

Skrevet
Shhh skrev, for 1 time siden:

er hun flyttet fra Lyngby til Herlev???

Det skriver hun da selv :-)

Er der nogle der ved hvad man får i PSE pakken?

• 2 weeks later...
Skrevet

Can I interest you in Doggy-style with a view?

... der var jeg sku' solgt :-)

Skrevet

Er der nogen som ved hvad hun mener med "A level", i bunden af menykortet?

Skrevet
Ebden_jj skrev, for 21 minutter siden:

Er der nogen som ved hvad hun mener med "A level", i bunden af menykortet?

I nummi.

Skrevet

Tror det er sådan man skriver nogen steder (UK?), men du kan jo give hende dit gode tip hvis du møder hende, og sandsynligvis få en historie om hvorfor hun skriver sådan i bytte... Og så synes jeg du skal kigge hende i øjnene og fortælle hende at du synes det er: "Fjollet at hun ikke bare kan skrive anal eller græsk." :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.