Guest Svpe1970 Skrevet 26. Juni, 2020 Hvad sker der lige for det ‘pigebarn’ her?? 4.000 for 1 time uden nogen form for specifikation af hvad der kan/skal ske andet end knep mig for 4.000. Og intet billede eller andre data... Er det mig der synes det er helt ude i skoven eller....?? https://annoncelight.dk/showad/299184 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9651 Skrevet 26. Juni, 2020 Svpe1970 skrev, for 17 minutter siden: Er det mig der synes det er helt ude i skoven Ja. Der er sikkert andre der også synes det. Men enten er det et scam eller også er det en meget ung pige med meget store tanker om sig selv, eller .... Ingen af de ting er vildt overraskende. Jeg var faktisk tæt på at kontakte hende i håb om at hun tilbød en lang aftale. Men så tænkte at hvis det overhovedet er en lækker ung tøs, så regner hun måske med at 15 minutter passivt på ryggen er det der skal til - og det var ikke lige det jeg gad. Men altså: Er der ikke en del latterlige annoncer? Min favorit for tiden i samme geografiske område er hvor der bare stod "frække uge" og så en email. Nu for tiden er der den her: https://annoncelight.dk/showad/298571 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 26. Juni, 2020 Der er noget der tror den er lavet af guld Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sanook 547 Skrevet 26. Juni, 2020 Bebop skrev, for 6 minutter siden: Min favorit for tiden i samme geografiske område er hvor der bare stod "frække uge" og så en email Ja hvorfor ikke. En hurtig aftale på mobilen … og så er den måske på plads. Spændende, Har du ringet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9651 Skrevet 26. Juni, 2020 sanook skrev, for 1 minut siden: Ja hvorfor ikke. En hurtig aftale på mobilen … og så er den måske på plads. Spændende, Har du ringet? Jeg ku' ikke den uge, jeg fik ordnet ligtorne 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sanook 547 Skrevet 26. Juni, 2020 (edited) Svpe1970 skrev, for 43 minutter siden: Hvad sker der lige for det ‘pigebarn’ her?? 4.000 for 1 time uden nogen form for specifikation af hvad der kan/skal ske andet end knep mig for 4.000. Og intet billede eller andre data... Er det mig der synes det er helt ude i skoven eller....?? https://annoncelight.dk/showad/299184 Måske samme pige, som Bebop linker til. En annonce med kun telefonnummer og en med kun Snap adresse. Redigeret 26. Juni, 2020 af sanook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Svpe1970 Skrevet 26. Juni, 2020 Bebop skrev, for 16 minutter siden: Ja. Der er sikkert andre der også synes det. Men enten er det et scam eller også er det en meget ung pige med meget store tanker om sig selv, eller .... Ingen af de ting er vildt overraskende. Jeg var faktisk tæt på at kontakte hende i håb om at hun tilbød en lang aftale. Men så tænkte at hvis det overhovedet er en lækker ung tøs, så regner hun måske med at 15 minutter passivt på ryggen er det der skal til - og det var ikke lige det jeg gad. Men altså: Er der ikke en del latterlige annoncer? Min favorit for tiden i samme geografiske område er hvor der bare stod "frække uge" og så en email. Nu for tiden er der den her: https://annoncelight.dk/showad/298571 @Bebop. Sjovt, jeg har også lagt mærke til disse 2 mange gange. Der er også et par stykker på Sjælland som absolut intet siger. Skrev på den ene og svaret fra hende var annonceteksten med priser osv. Tænkte ‘hun’ indsamlede telefonnumre til senere ‘brug’ men det er flere måneder siden og har intet ‘hørt/oplevet’ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 26. Juni, 2020 hun må være desperat hun burde søge psykolog hjælp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1322 Skrevet 26. Juni, 2020 Synes faktisk det lyder meget rimeligt, når vi tænker på al den tid og penge hun har brugt på at markedsføre sig selv i annoncen .....den sidste idiot er ikke født endnu!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DoctorLove Skrevet 26. Juni, 2020 Du bliver mødt af kriminelle som ikke kun nøjes med 4000kr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Khabib 21 Skrevet 26. Juni, 2020 Minder lidt om en student på Snap, som ville have 4000kr for en times sex med studenterhue men kun 3000kr uden stundenterhuen 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer56 54 Skrevet 26. Juni, 2020 Desværre er der en del, især yngre kvinder er ingen realitetssans har i forhold til penge, og det er tjene penge på normalvis. Altså der skal tjenes det dobbelte, hvis hun skal have 4000 kr. i hånden. måske hendes f.... er belagt med 24 karat guld og man så må slikke det af, og tage det med sig. men går den, så går den , og der er sikkert en, der både har pengene til det og som gør betaler den sum. Vi andre fattigrøve må gå på kompromis der. god weekend brødre. Jeg vil nøjes med at hive lidt i banditten selv. Lidt kedligt. bh. Oldtimer 56 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1322 Skrevet 26. Juni, 2020 (edited) Ja, det er sgu efterhånden Gud og hver mand der kan tilrage sig en såkaldt "studenterhue" i dette land...........den var fandeme ikke gået da far var dreng!!!!...nogle af mine studerende der kommer lige fra gym. ved ikke at Danmark er et repræsentativt, monarkisk demokrati og aner ikke, hvad ytringsfrihed er......jeg bliver sgu såååå træt!!! Skåååål, drenge og piger...det er weekend....og jeg vil være fuld...NU!! Redigeret 26. Juni, 2020 af GIANT COCK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9651 Skrevet 26. Juni, 2020 Khabib skrev, for 2 timer siden: Minder lidt om en student på Snap, som ville have 4000kr for en times sex med studenterhue men kun 3000kr uden stundenterhuen Var det hendes egen hue, eller skulle man selv medbringe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Khabib 21 Skrevet 26. Juni, 2020 Bebop skrev, for 3 timer siden: Var det hendes egen hue, eller skulle man selv medbringe? Det var hendes egen og endda helt ny. Utroligt nok stod der, at man kun kunne kneppe hende i dag uden huen, fordi hun først fik den imorgen. Det var et par dage sigen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9651 Skrevet 27. Juni, 2020 Khabib skrev, for 12 timer siden: Det var hendes egen og endda helt ny. Utroligt nok stod der, at man kun kunne kneppe hende i dag uden huen, fordi hun først fik den imorgen. Det var et par dage sigen. Early bird-tilbud. Gad vide om det kan blive en trend? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg