Spider 836 Skrevet 27. Juni, 2020 LoveThaiMassage skrev, for 2 timer siden: Nu skal du jo ikke være dommer for hvad der kommer mig ved. Nogle gange kan man heller ikke selv dømme, hvad der kommer én selv ved. Hvad nu, hvis jeg dømte, at et eller andet, som ikke kom mig ved, kom mig ved? Det ville jo aldrig gå. Så det er jo et lidt billigt point, du prøver at score dig dér... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 28. Juni, 2020 LoveThaiMassage skrev, for 13 timer siden: Nu skal du jo ikke være dommer for hvad der kommer mig ved. Hvis jeg ikke skal bestemme hvad der kommer dig ved når det mit arbejde vi snakker om så ved jeg ikke hvem der skal kunne vurderer det.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 28. Juni, 2020 LoveThaiMassage skrev, for 13 timer siden: Hvad jeg skriver herinde er sådan ligegyldigt, så længe jeg bevar en god tone, hvad du har lidt svært ved. Du lever trods alt kunder som også er på EG, måske du skulle tænke hvilke signal du sender ud, må være nogen som tænker sit om måden du altid skriver på, kan næppe fremme din egen interesse tænker jeg. Jeg mangler ikke noget at lave.. Og jeg ved vitterligt ikke hvad du snakker om.. Men du skal da være velkommen til at uddybe hvor jeg ikke har holdt tonen.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amagerdreng83 227 Skrevet 28. Juni, 2020 (edited) Nu afviger jeg selv lige fra mit udgangspunkt (som desværre er kørt af sporet for længe siden ). @JenniferRomanticatag dig ikke af hvad Hr. Thaimassage siger; jeg synes altid du holder en god tone i alle de indlæg, du laver og kommenterer på. Det eneste man kan gøre ved folk, der bare VIL diskutere, trolle, provokere og skabe dårlig stemning er at ignorere dem. Redigeret 28. Juni, 2020 af Amagerdreng83 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pussy Galores 202 Skrevet 29. Juni, 2020 Det er et validt og empatisk spørgsmål du stiller @Amagerdreng83 Hvis du er bekymret eller oplever at de kvinder du besøger ikke har det godt kan du altid spørg. “Er du ok?” “Er alt ok?” “Kan jeg gør noget for dig?” Ved ikke at stille ledende spørgsmål eller antage putter du ikke ord i munden på nogen og du få svar på dit spørgsmål. Kram Pussy Galores http://www.pussygalores.dk 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amagerdreng83 227 Skrevet 29. Juni, 2020 (edited) Pussy Galores skrev, for 8 timer siden: Det er et validt og empatisk spørgsmål du stiller @Amagerdreng83 Hvis du er bekymret eller oplever at de kvinder du besøger ikke har det godt kan du altid spørg. “Er du ok?” “Er alt ok?” “Kan jeg gør noget for dig?” Ved ikke at stille ledende spørgsmål eller antage putter du ikke ord i munden på nogen og du få svar på dit spørgsmål. Kram Pussy Galores http://www.pussygalores.dk @Pussy GaloresJeg havde faktisk min GP debut hos jer og har altid kun haft gode oplevelser hos jer og altid følt mig taget godt imod - og har altid følt, at I er et godt og trygt sted for både piger og gæster Tusind tak for jeres svar Redigeret 29. Juni, 2020 af Amagerdreng83 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lidenskabogvarme 867 Skrevet 29. Juni, 2020 Til det oprindelige spørgsmål om hvardan man sikrer sig at pigen har det godt: lyt til din mavefornemmelse og hvis den fortæller dig, at alt ikke er Ok, så lyt til din fornemmelse og gå igen. Vent med at flytte kommandoen fra det store hoved til det lille hoved indtil du har orienteret dig nok til at bedømme pigen som person. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg