Hop til indhold
Amagerdreng83

Hvordan kan jeg vide at pigen har det godt?

Recommended Posts

Liderbukken skrev, for 35 minutter siden:

Jamen hvori består forskellen? Jeg går ikke ud fra, at du driver bordel som en slags socialt projekt, men at der er en vis profit involveret. 

Refererer til at du læser det jeg har skrevet her i opslaget, måske det skal læses 2 gange :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage
Seductiongirls skrev, for 1 time siden:

Really :rolleyes:

Det vil du dog ikke ha på dig, men det er jo sandt, du tjener penge på at drive bordel ligesom Anni Fønsby.

Del dette indlæg

Link til indlæg
LoveThaiMassage skrev, for 11 minutter siden:

Det vil du dog ikke ha på dig, men det er jo sandt, du tjener penge på at drive bordel ligesom Anni Fønsby.

Seriøst... kan du ikke bare gå på et bordel, få noget f.... og så lad vær med at stik din næse et sted hen den ikke skal være og som faktisk ikke kommer dig ved..

Hvis jeg var Anni, som faktisk er en kvinde jeg intet har imod, mon så ikke jeg sad eller havde siddet i fængsel eller fået dom pga ulovligheder, især efter 19 år... udover at jeg så nok også havde mere end et sted, en bil der er fra 2003 osv..

Jeg skal ikke stå til ansvar overfor dig, som sidder og gemmer sig bag en profil herinde og nu spiller med brede armbevægelser, jeg kan se mig selv i spejlet hver dag og nok ikke uden grund jeg har huset fyldt op med Danske selvstændige piger.. koncentrerer dig om det i stedet, som også trådstarteren søgte og spurgte efter :shock:

Redigeret af Seductiongirls

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage
Seductiongirls skrev, for 4 minutter siden:

Seriøst... kan du ikke bare gå på et bordel, få noget f.... og så lad vær med at stik din næse et sted hen den ikke skal være og som faktisk ikke kommer dig ved..

Hvis jeg var Anni, som faktisk er en kvinde jeg intet har imod, mon så ikke jeg sad eller havde siddet i fængsel eller fået dom pga ulovligheder, især efter 19 år... udover at jeg så nok også havde mere end et sted, en bil der er fra 2003 osv..

Jeg skal ikke stå til ansvar overfor dig, som sidder og gemmer sig bag en profil herinde og nu spiller med brede armbevægelser, jeg kan se mig selv i spejlet hver dag og nok ikke uden grund jeg har huset fyldt op med Danske selvstændige piger.. koncentrerer dig om det i stedet, som også trådstarteren søgte og spurgte efter :shock:

Wau .......:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
LoveThaiMassage skrev, for 7 minutter siden:

Wau .......:D

Og så luk den der, smut ud og nyd solen evt med en iskold Corona :razz:

Lad tråden komme tilbage til hvad den egentlig handlede om ;)

Redigeret af Seductiongirls

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage
Seductiongirls skrev, for 17 minutter siden:

Og så luk den der, smut ud og nyd solen evt med en iskold Corona :razz:

Lad tråden komme tilbage til hvad den egentlig handlede om ;)

ligger skam allerede og nyder solen på bryggen, mon ikke også du skulle hoppe ud og nyde solen og få en dukkert så tempermanet kan falde en lille smule :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Seductiongirls skrev, 1 time siden:

Refererer til at du læser det jeg har skrevet her i opslaget, måske det skal læses 2 gange :D

Har nu læst alle dine indlæg i tråden igennem og du svarer jo ikke noget sted på, hvad forskellen på dig og Anni Fønsby er?

For en god ordens skyld vedhæfter jeg lige straffelovens paragraf 233, som var den Anni Fønsby blev dømt for at overtræde.

Screenshot_20200627-131703_Samsung Internet.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liderbukken skrev, for 4 timer siden:

Jamen hvori består forskellen? Jeg går ikke ud fra, at du driver bordel som en slags socialt projekt, men at der er en vis profit involveret. 

Ja og hvor er det dejligt at nogen tilbyder trygge og smukke rammer til piger der ønsker dem :D 

win-win

At det skulle være et problem fortæller bare at loven på området et rædsomt forældet og rammer de forkerte. 

ellers var vi piger tvunget til at benytte vores egen bolig eller i værste fald stå på gaden :( 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld, men langt de fleste glædes piger lejer jo et sted, om det er klink eller P/D, så uanset hvad så tjener nogle jo en skilling på det! Hvor meget de indberetter til skat, aner jeg ikke en skid om. 

Så hvis der er mænd som har ondt i røven over det, så burde de jo finde på en anden fritids aktivitet, eller finde en måde selv at lave sorte penge, hvis de er misundelige. 

De uskyldige amatør sugarbabes, betaler vel næppe heller skat :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Debatten er løbet af sporet.

Jeg kommer for at lege og få " trykket af kedlerne"

Det skal  foregå under  ordentlige for hold mere er der ikke i et

Jeg er  tit kommet hos Seductions girls .Det har været tilfredsstillende.

Uforpligtende og dejligt, der er pragtfulde piger, som ved hvad det drejer sig om

sådan er det bare

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage
Nye tider skrev, for 7 timer siden:

- at du gider!

gider hvad ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage
holstebronx skrev, for 3 timer siden:

Undskyld, men langt de fleste glædes piger lejer jo et sted, om det er klink eller P/D, så uanset hvad så tjener nogle jo en skilling på det! Hvor meget de indberetter til skat, aner jeg ikke en skid om. 

Så hvis der er mænd som har ondt i røven over det, så burde de jo finde på en anden fritids aktivitet, eller finde en måde selv at lave sorte penge, hvis de er misundelige. 

De uskyldige amatør sugarbabes, betaler vel næppe heller skat :ph34r:

Syntes din kommentar er fuldstændig hen i vejret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage
BBW Emma skrev, for 4 timer siden:

Ja og hvor er det dejligt at nogen tilbyder trygge og smukke rammer til piger der ønsker dem :D 

win-win

At det skulle være et problem fortæller bare at loven på området et rædsomt forældet og rammer de forkerte. 

ellers var vi piger tvunget til at benytte vores egen bolig eller i værste fald stå på gaden :( 

Du har ret, men sådan er loven nu engang, det var det Anni fønsby kom i spældet for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

At blande dig i ting der ikke kommer dig ved måske-_-.. Men det jo bare et gæt:P.. 

Hvad kommer ikke mig ved ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
LoveThaiMassage skrev, Lige nu:

Hvad kommer ikke mig ved ?

Hvordan stederne kører.. Jeg gå heller ikke ind på din arbejdsplads og beder dem om at aflægge en rapport omkring deres virksomhedsform.. Det gør jeg heller ikke overfor jysk eller lignende før jeg handler der.. 

Jeg kan slet ikke se hvorfor mine rettigheder er taget fra mig fordi jeg arbejder med det jeg gør.. Jeg må ikke ansætte en telefondame.. Jeg må heller ikke leje mig ind et sted uden at både min tele og det sted jeg VÆLGER at arbejde bliver bonget for det med en evt fængselsstraf.. 

Men mange ville nok foretrække at vi stod på gader og stræder med en pris der var tilsvarende billig.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage
JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden:

At blande dig i ting der ikke kommer dig ved måske-_-.. Men det jo bare et gæt:P.. 

Du kan jo læse straffeloven § 233 og forklarer mig hvori forskellen ligger ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
LoveThaiMassage skrev, Lige nu:

Du kan jo læse straffeloven § 233 og forklarer mig hvori forskellen ligger ?

Og det gør så at du ikke blander dig i ting der ikke kommer dig ved eller.? Det ændre jo ikke på at det ikke rager dig i bund og grund.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen gange er mennesker deres egen værste fjende.. Alle vil gerne købe en oplevelse og illusion men alligevel skal man grave i det så illusionen smuldre.. Det lidt tragikomisk.. 

Kan man ikke bare være tilfredse med at vi er tilfredse og ellers gik vi til politiet jo.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Og det gør så at du ikke blander dig i ting der ikke kommer dig ved eller.? Det ændre jo ikke på at det ikke rager dig i bund og grund.. 

Nu skal du jo ikke være dommer for hvad der kommer mig ved.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage

Hvad jeg skriver herinde er sådan ligegyldigt, så længe jeg bevar en god tone, hvad du har lidt svært ved.

Du lever trods alt kunder som også er på EG, måske du skulle tænke hvilke signal du sender ud, må være nogen som tænker sit om måden du altid skriver på, kan næppe fremme din egen interesse tænker jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
LoveThaiMassage skrev, for 13 minutter siden:

Hvad jeg skriver herinde er sådan ligegyldigt, så længe jeg bevar en god tone, hvad du har lidt svært ved.

Ja, jeg tænker at du har ret i første påstand. En god tone er at foretrække:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sikke da en detour min tråd har taget :blink: @Seductiongirls, @JenniferRomantica @BBW EmmaSærligt undskyld til jer tre, hvis jeg (ganske ufrivilligt vel at mærke) er kommet til at åbne for en æske. Det var ikke min hensigt - men det burde også kunne ses på min tråd, da jeg startede den. Basalt set er jeg bare interesseret i at støtte steder, hvor pigerne bliver behandlet ordentligt og ikke er hverken handlede eller er der mod deres vilje :) Men tråden kørte godt nok af sporet; det må I altså undskylde :unsure:

Redigeret af Amagerdreng83

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
LoveThaiMassage skrev, for 43 minutter siden:

Nu skal du jo ikke være dommer for hvad der kommer mig ved.

Spørger du også om de her ting når du får Thaimassage ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...