Amagerdreng83 227 Skrevet 26. Juni, 2020 (edited) Nu har jeg igennem de sidste 5-6 år besøgt en lille håndfuld klinikker (altid kun hos danske/dansktalende piger); primært Pussy Galores, men det er også blevet til nogle besøg på Cassiopeia Stars og et enkelt besøg hos Romantica. Men der er noget jeg ofte har tænkt over, og please lad nu være med at blive sure på mig eller skælde ud. Men når man besøger en pige, hvordan kan man så være sikker på, at hun har det godt? Altså ikke som i “har en god/dårlig dag”, men mere om hun bliver behandlet ordentligt af stedet/branchen/dem hun arbejder under, osv.? Er der generelle kendetegn eller noget, man bør være særlig opmærksom på inden man evt. booker et møde? Redigeret 26. Juni, 2020 af Amagerdreng83 Mere klar overskrift 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 787 Skrevet 26. Juni, 2020 Når du kommer hos de danske piger, på pæne klinikker, vil jeg mene du er kommet godt fra start. Selvfølgelig kan danske piger have det psykisk skidt med deres valg af job, men piger som er tvunget/handlet er der nok ikke så mange af 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage Skrevet 26. Juni, 2020 Amagerdreng83 skrev, for 26 minutter siden: Nu har jeg igennem de sidste 5-6 år besøgt en lille håndfuld klinikker (altid kun hos danske/dansktalende piger); primært Pussy Galores, men det er også blevet til nogle besøg på Cassiopeia Stars og et enkelt besøg hos Romantica. Men der er noget jeg ofte har tænkt over, og please lad nu være med at blive sure på mig eller skælde ud. Men når man besøger en pige, hvordan kan man så være sikker på, at hun har det godt? Altså ikke som i “har en god/dårlig dag”, men mere om hun bliver behandlet ordentligt af stedet/branchen/dem hun arbejder under, osv.? Er der generelle kendetegn eller noget, man bør være særlig opmærksom på inden man evt. booker et møde? Hvad vil du gøre, hvis pigen ikke har det godt ? redde hende måske , danske piger arbejder forhåbenligt på klinik af egen fri vilje. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amagerdreng83 227 Skrevet 26. Juni, 2020 BBW Emma skrev, for 8 minutter siden: Når du kommer hos de danske piger, på pæne klinikker, vil jeg mene du er kommet godt fra start. Selvfølgelig kan danske piger have det psykisk skidt med deres valg af job, men piger som er tvunget/handlet er der nok ikke så mange af Det er også dét, jeg allerhelst vil undgå; altså at støtte steder eller bagmænd, hvor pigerne netop er handlet/tvunget ud i det 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 26. Juni, 2020 Du har helt klart fat i noget... Men jeg er reelt ikke i tvivl om hvorvidt man finder ud af om hun har det godt med det hun (eller for den sags skyld han) laver. Hvis de er glade og smilende når man kommer ind ad døren og hvis de giver en ordentlig behandling er jeg ret sikker på at de er afklaret med det de laver og ikke tvunget ud i det. Omvendt hvis de virker kede af det, triste eller på anden måde giver udtryk for at de ikke har det godt. Ja - så er de måske ikke nødvendigvis fordi hun er handlet og/eller tvunget til det, men absolut ikke et valg hun gladeligt har gjort. Hvis de så tillige ikke aner hvad der står i annoncen om hvad de tilbyder og priserne måske ligger pænt under hvad der ellers tages for tilsvarende ydelser. Ja, så er det nok heller ikke 100 % selvstændige og fri fra bagmænd/kvinder. Og når det så er sagt er der selvfølgelig afvigelser fra ovenstående "regler".... Og så under alle omstændigheder. Behandl pigerne ordentligt og med respekt. Også selvom man ikke får den behandling man synes man har betalt for. I nogen tilfælde kan der være en grund til at besøget måske ikke lige gik som man havde håbet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1037 Skrevet 26. Juni, 2020 Når du handler i Bilka, spar, Aldi - tager toget - hvordan ved du om de ansatte har gode arbejdsforhold, eller om det bare er på papiret der er aftalt gode arbejdsforhold.... Jeg danner mig selv et indtryk, gennem SMS, mail, og når jeg fremmøder, samt her på siden, finder jeg ud af at det ikke er ok - går jeg igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 787 Skrevet 26. Juni, 2020 Amagerdreng83 skrev, for 1 time siden: Det er også dét, jeg allerhelst vil undgå; altså at støtte steder eller bagmænd, hvor pigerne netop er handlet/tvunget ud i det Så skal du overveje at opsøge danske, selvstændige piger. Ikke for at gøre reklame, men jeg har kun mig selv at stå til regnskab for og ved mange andre danske piger arbejder på den måde også 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krebs 188 Skrevet 26. Juni, 2020 (edited) BBW Emma skrev, for 2 timer siden: Når du kommer hos de danske piger, på pæne klinikker, vil jeg mene du er kommet godt fra start. Havde det da bare været så let. Ja, det er det indtryk, man får når man besøger bodellerne eller læser pigernes indlæg herinde, men så hører man om Tanja Rahm. Hun har arbejdet på bordel og angiveligt smilet til kunderne og givet dem indtryk af, at alt var godt. Nu er hun så blevet klogere og har udgivet en bog om hvor meget arbejdet på bordellet har skadet hende .... Læs selv hendes udfald mod kunderne på hendes hjemmeside. Så hvordan kan man som kunde vide, at den søde danske pige man besøger på et dansk velrenomeret bordel, ikke er en ny Tanja Rahm? Redigeret 26. Juni, 2020 af Krebs Slåfejl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 787 Skrevet 26. Juni, 2020 @Krebs Det kan man aldrig vide og jeg kan ikke give dig et svar. Der har altid været og vil altid være ulykkelige kvinder i denne branche! Det kan man ikke komme udenom. Jeg siger bare at man ved at vælge danske piger, allerede har gjort en indsats, men den eneste måde man kan sikre sig 100% ikke at udnytte en kvinde i dette fag, er at lade værre at benytte os. Det er den triste sandhed 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7294 Skrevet 26. Juni, 2020 (edited) Amagerdreng83 skrev, for 3 timer siden: Nu har jeg igennem de sidste 5-6 år besøgt en lille håndfuld klinikker (altid kun hos danske/dansktalende piger); primært Pussy Galores, men det er også blevet til nogle besøg på Cassiopeia Stars og et enkelt besøg hos Romantica. Men der er noget jeg ofte har tænkt over, og please lad nu være med at blive sure på mig eller skælde ud. Men når man besøger en pige, hvordan kan man så være sikker på, at hun har det godt? Altså ikke som i “har en god/dårlig dag”, men mere om hun bliver behandlet ordentligt af stedet/branchen/dem hun arbejder under, osv.? Er der generelle kendetegn eller noget, man bør være særlig opmærksom på inden man evt. booker et møde? Kære Amagerdreng83 Du skal absolut ikke være bekymret for om nogen bliver stødte - mopset over dit skriv, og de tanker og bekymringer du gør dig for pigerne . Hvis der endelig skulle vise sig en der skælder dig huden fuld så siger det meeeeget mere om vedkommende end det siger om dig. Med dit skriv udviser du jo megen empati - - - det, - at magte, - at komme over på et andet menneskes banehalvdel -forstå dets livsforhold og konsekvenserne af dette. Du kan også herinde ind imellem møde deciderede uempatiske mennesker- - psykopater, og det næppe kun herinde; men desværre også når de er ude IRL Mange hilsner Nye tider. - - du er ret ny - jeg har været herinde i vist knap 7 år, og det er ikke småting der ind imellem kommer for dagen af galskab Redigeret 26. Juni, 2020 af Nye tider 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amagerdreng83 227 Skrevet 26. Juni, 2020 Nye tider skrev, for 27 minutter siden: Kære Amagerdreng83 Du skal absolut ikke være bekymret for om nogen bliver stødte - mopset over dit skriv, og de tanker og bekymringer du gør dig for pigerne . Hvis der endelig skulle vise sig en der skælder dig huden fuld så siger det meeeeget mere om vedkommende end det siger om dig. Med dit skriv udviser du jo megen empati - - - det, - at magte, - at komme over på et andet menneskes banehalvdel -forstå dets livsforhold og konsekvenserne af dette. Du kan også herinde ind imellem møde deciderede uempatiske mennesker- - psykopater, og det næppe kun herinde; men desværre også når de er ude IRL Mange hilsner Nye tider. - - du er ret ny - jeg har været herinde i vist knap 7 år, og det er ikke småting der ind imellem kommer for dagen af galskab Tusind tak for dine ord Jeg var aktiv med en anden profil, da jeg havde mit første besøg hos en GP tilbage i 2014, men var nødt til at lukke den. Folk endte med at være SÅ modbydelige hver gang, jeg åbnede munden, så hvad der var tænkt som en platform for at undersøge markedet, finde “ordentlig” steder og ligeledes piger, der giver fantastiske indtryk og oplevelser, blev som et tætpakket minefelt med eksplosionsfare hvert sekund - og det blev bare for meget til sidst og på ingen måde særlig behageligt. Så jeg var stille et par år inden jeg oprettede Amagerdreng83 Men igen tusind tak for dine ord 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1037 Skrevet 26. Juni, 2020 BBW Emma skrev, 1 time siden: Så skal du overveje at opsøge danske, selvstændige piger. Ikke for at gøre reklame, men jeg har kun mig selv at stå til regnskab for og ved mange andre danske piger arbejder på den måde også Hvis en klinik har 10-15 forskellige (danske)piger- hvem tror du ejer denne klinik?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 787 Skrevet 26. Juni, 2020 fræk6 skrev, for 17 minutter siden: Hvis en klinik har 10-15 forskellige (danske)piger- hvem tror du ejer denne klinik?? Ikke sikker. Derfor jeg gik solo Så det kun mig og skattefar der får en bid af kagen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Seductiongirls 4003 Skrevet 26. Juni, 2020 fræk6 skrev, for 34 minutter siden: Hvis en klinik har 10-15 forskellige (danske)piger- hvem tror du ejer denne klinik?? Det må du da gerne svare på.... hvem ? 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 26. Juni, 2020 I gennem mine år i branchen har jeg mødt mange forskellige piger.. Eller mennesker i det hele taget.. Jeg har altid arbejdet på klinik fordi jeg føler mig allersikrest der.. Jeg har aldrig følt mig tvunget eller overtalt til at tage imod nogen jeg ikke ønskede at tage imod og jeg elsker den frihed jeg har.. Jeg tror egentlig at de fleste udenlandske ligesom os er selvstændige.. Jeg tror den lavere pris osv er fordi det er den pris de er tilfredse med.. Hvorfor have en højere pris hvis en lavere genererer flere gæster og man selv synes det er en god pris.. Når de tager hjem har de alligevel lavet rigtig mange penge.. Det med at de ikke selv skriver annoncer osv sker jo også i det danske segment af branchen.. De første 3-4 år af min karrierer kunne jeg ikke fortælle dig hvad der stod i min profil på hjemmesiden.. Nu har jeg så lavet min egen.. Min tele tager dog stadig imod mine bookinger osv og besvarer spørgsmål omkring mig og prisen.. Generelt tror jeg ikke man skal bekymre sig sååå meget omkring menneskehandel osv i lille Danmark.. Hvorvidt om pigen har det godt i sit virke er jo lidt noget mere ømfindigt.. Jeg har svært ved at forstår mennesker der bliver i situationer de ikke kan lide at være i.. Jeg kan ikke forstår hvad der holder en der.. Men jeg har en idé om at man altid kan fornemme det hvis det er helt skidt.. I Danmark har vi rigtig mange muligheder.. Der er lande hvor piger som os ikke kan få hjælp når lokummet brænder fordi det er ulovligt osv.. Så det korte af det lange.. Jeg tror at man som sex køber i Danmark kan føle sig forholdsvis sikker på at pigen i hvertfald er der af egen vilje men hvorvidt den vilje er god må man selv vurderer.. 7 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage Skrevet 26. Juni, 2020 fræk6 skrev, for 3 timer siden: Hvis en klinik har 10-15 forskellige (danske)piger- hvem tror du ejer denne klinik?? hvem gør ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1037 Skrevet 26. Juni, 2020 Seductiongirls skrev, for 2 timer siden: Det må du da gerne svare på.... hvem ? Nu har jeg ikke noget imod hvordan det foregår, bare det ikke er imod pigernes vilje, jeg ved også hos jer, det er ikke alle pigerne der ejer stedet - og nu syntes jeg ikke der er grund til at nævne navne her - som du sikkert selv ved Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Seductiongirls 4003 Skrevet 26. Juni, 2020 (edited) fræk6 skrev, for 2 timer siden: Nu har jeg ikke noget imod hvordan det foregår, bare det ikke er imod pigernes vilje, jeg ved også hos jer, det er ikke alle pigerne der ejer stedet - og nu syntes jeg ikke der er grund til at nævne navne her - som du sikkert selv ved Altså at det ikke er imod pigernes vilje... hmm nu er pigerne jo hos Seduction af helt egen frie vilje og valg, der er ingen der vrider armen rundt på dem og flere har været hos Sg i årrække, så mon ikke de har det godt At pigerne ikke ejer stedet, kræver så ikke at man er atomfysiker, eftersom det er mig der ejer huset, stedet osv og pigerne lejer sig ind... det er også mig der betaler skat, moms og alle udgifter der dukker op i og med jeg ejer huset. Såsom nyt hegn for 3 år siden, nyt tag og garagen istandsat for 2 år siden og total renovering jeg lige har ladet huset få, med nye gulve, nymalet, udskiftning af el installationer, nyt badeværelse, nye døre, nye vinduer og aircondition installeret ved Corona lukningen Redigeret 26. Juni, 2020 af Seductiongirls 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 26. Juni, 2020 fræk6 skrev, for 6 timer siden: Hvis en klinik har 10-15 forskellige (danske)piger- hvem tror du ejer denne klinik?? Hvem der ejer den klinik/bordel pigerne arbejder på har jo intet at gøre med om de har det godt med det de laver. Tror at det nok kan være en fordel at pigerne arbejder et sted hvor forholdene er til det og at de IKKE arbejder fra deres egen eller andres private bolig. Hvis en kunde bliver pissed over pigens betjening kan han måske finde på at smadre stedet. Det er selvfølgelig slemt nok, men trods alt bedre end de opsøger en pige på hendes private adresse. Så tror at bordeller er en ret god for pigerne. Dem der ejer dem vil selvfølgelig have noget for at udleje det. Om det beløb så er for stort eller ej har jeg på ingen måde nogen mening om. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 26. Juni, 2020 Seductiongirls skrev, for 7 timer siden: Det må du da gerne svare på.... hvem ? Mit gæt er oksehudsbeklædte motorcykelentusiaster. Sådan var det i hvert fald dengang der eksisterede bordeller i Århus. Men jeg kan jo tage fejl. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Seductiongirls 4003 Skrevet 27. Juni, 2020 Liderbukken skrev, for 6 timer siden: Mit gæt er oksehudsbeklædte motorcykelentusiaster. Sådan var det i hvert fald dengang der eksisterede bordeller i Århus. Men jeg kan jo tage fejl. Åh sorry to say, men den violin har bare spillet i så mange år, med gætterier eller nogen der mener de ved mere end andre. Den eneste der ejer det hus er mig, mit navn står på alt og som skrevet ovenover også mig der betaler alt forbundet med huset.. og ikke nogle fra en knallertklub for voksne tak Man bliver sgu lidt træt af at gentage sig selv og savner tiden hvor gæsterne kom og fik sig en svingtur, ridetur og ikke prøvede at stikke næsen ned i noget som ikke kommer dem ved, faktisk kun mig, skat, revisoren og pigerne, nemlig hvad der sker bag kulissen, medmindre det handler om mishandlede piger, hvilket de Danske piger er alt for selvstændige til nogensinde at komme i betegnelsen som og hvis pigerne ikke har det godt, ville de jo bare smutte videre... 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage Skrevet 27. Juni, 2020 Seductiongirls skrev, for 10 timer siden: Altså at det ikke er imod pigernes vilje... hmm nu er pigerne jo hos Seduction af helt egen frie vilje og valg, der er ingen der vrider armen rundt på dem og flere har været hos Sg i årrække, så mon ikke de har det godt At pigerne ikke ejer stedet, kræver så ikke at man er atomfysiker, eftersom det er mig der ejer huset, stedet osv og pigerne lejer sig ind... det er også mig der betaler skat, moms og alle udgifter der dukker op i og med jeg ejer huset. Såsom nyt hegn for 3 år siden, nyt tag og garagen istandsat for 2 år siden og total renovering jeg lige har ladet huset få, med nye gulve, nymalet, udskiftning af el installationer, nyt badeværelse, nye døre, nye vinduer og aircondition installeret ved Corona lukningen Så du er den nye Anni fønsby Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
eye2eye2 191 Skrevet 27. Juni, 2020 Amagerdreng83 skrev, for 19 timer siden: Nu har jeg igennem de sidste 5-6 år besøgt en lille håndfuld klinikker (altid kun hos danske/dansktalende piger); primært Pussy Galores, men det er også blevet til nogle besøg på Cassiopeia Stars og et enkelt besøg hos Romantica. Men der er noget jeg ofte har tænkt over, og please lad nu være med at blive sure på mig eller skælde ud. Men når man besøger en pige, hvordan kan man så være sikker på, at hun har det godt? Altså ikke som i “har en god/dårlig dag”, men mere om hun bliver behandlet ordentligt af stedet/branchen/dem hun arbejder under, osv.? Er der generelle kendetegn eller noget, man bør være særlig opmærksom på inden man evt. booker et møde? Der er ingen tvivl om at empati for andre mennesker er en god ting, både rent moralsk men også fordi det giver en bedre oplevelse for begge parter. Jeg synes det er et godt indlæg som sætter fokus på emnet. Man kan ikke læse andres tanker, men man kan lægge mærke til den modtagelse man får, de signaler der bliver sendt under besøget og man kan opføre sig ordenligt og behandle pigen med respekt. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Seductiongirls 4003 Skrevet 27. Juni, 2020 (edited) LoveThaiMassage skrev, for 43 minutter siden: Så du er den nye Anni fønsby Really Redigeret 27. Juni, 2020 af Seductiongirls Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 27. Juni, 2020 Seductiongirls skrev, 1 time siden: Really Jamen hvori består forskellen? Jeg går ikke ud fra, at du driver bordel som en slags socialt projekt, men at der er en vis profit involveret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg