eye2eye2 191 Skrevet 25. Juni, 2020 Jeg har set at ihvertfald 1 GP tilbyder video - formodentlig at man så mod betaling kan få lov til at optaget det skønne møde. Er der nogen herinde som har prøvet dette og som har lyst til at dele ud af sine erfaringer med det? Her tænker jeg bl.a på: * Selve oplevelsen & tanken om at man filmer oplevelsen * Hvilket teknisk grej / udstyr kan der anbefales? (jeg gætter på at det er mest normalt at man selv medbringer udstyret) * Hvilke GP kender i som tilbyder det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listige Svend 234 Skrevet 25. Juni, 2020 Som i tråden om @Lillybaby er du klar over at hun tilbyder det. Har prøvet det en gang før med en anden GP. jeg brugte en iPad på en reol og en iPhone i hånden. billeder/film blev ikke super kvalitet, da lyset var dæmpet...- det opdagede vi til sidst, hvor hun tændte et par spotlights og poserede på et par fotos (a la dem der er standard i annoncerne). God tur, og del gerne dine erfaringer LS 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 25. Juni, 2020 (edited) eye2eye2 skrev, for 1 time siden: Hvilket teknisk grej / udstyr kan der anbefales? (jeg gætter på at det er mest normalt at man selv medbringer udstyret) Medbring evt. et par lysvægge (mener jeg de kaldes), som giver et godt lys uden at kaste skygger - og som ovenfor nævnt, har de mange steder rimelig dårlig belysning - så klogt at medbringe ekstra belysning. Personligt nøjes jeg med webcam-optagelser, hvor jeg kun vælger modeller der har cams med god opløsning og god belysning i rummet - og modeller, jeg har tillid til vil agere nogenlunde, som jeg ønsker det. Fik lige en optagelse her til aften, hvor modellen https://chaturbate.com/karol_sweet02/ overraskede mig med at få en sprøjteorgasme - men hun er også fra Colombia - det er dem jeg har bedst erfaring med - og de er heller ikke dyrere end at man bare kan lade tiden løbe Redigeret 25. Juni, 2020 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 30. Juni, 2020 Som minimum en mobil vel.. Jeg havde engang en gæst som tog en tripod (et kamera stativ) med. De fås til 100-200 kr. og var godt nok handy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg