Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Århus Sønder Ringgade.

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

På facaden hænger der et skilt hvor der står noget lignende som : Design Knitware. Men det er vist et gammelt thai sted. Nogen der kender til det? Telefonnummer,hjemmeside, oplevelser osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

På facaden hænger der et skilt hvor der står noget lignende som : Design Knitware. Men det er vist et gammelt thai sted. Nogen der kender til det? Telefonnummer,hjemmeside, oplevelser osv.

Jeg har været der for længe siden - og efter min mening er det

et THAI-Bordel ... de annoncerer af og til i EB ... God jagt :):) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Før mit besøg hos Siam i sidste uge, så jeg at der var kommet et flot nyt skilt op ved den gamle strikkebutik. Desværre var navnet så langt at jeg ikke kunne nå at registrere det i forbifarten - og man stopper jo ikke bare lige bilen på Ringgaden. :D

Mai hos Siam sagde navnet for mig 2 gange, men det var så thailandsk at jeg ikke fik fat i det. Hun grinede af mig, og sagde at det betyder vand/hav.

Nogen der har set hvad navnet er, husnummer osv så OD kan få det på listen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

På facaden hænger der et skilt hvor der står noget lignende som : Design Knitware. Men det er vist et gammelt thai sted. Nogen der kender til det? Telefonnummer,hjemmeside, oplevelser osv.

Det er et meget gammel bordel, som mindst har eksisteret i 15 år. I tidernes morgen var der de fantastiske søde østpiger der, men der taler vi 10 år tilbage i tiden mindst.

Siden da har det været et thai-bordel, jeg har haft 2 fantastiske oplevelser der med en lækker ung thaipige for en del år siden, siden da er mine besøg på stedet været meget sjældent idet jeg synes thaipigerne der var blevet markant mere modne/ældre end det jeg efterspørger, men hver sin smag selvfølgelig. :)

De har IKKE annonceret i EB i lange lange tider - i hvert fald alle de gange jeg har kigget i EB det sidste halve år har der IKKE været nogen annoncer fra dem, min fornemmelse er at stedet er lukket. Sidst jeg ringede derned var der ingen tlf.svarer mere, ingen tog tlf'en, har dog ikke tjekket for nylig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Update, jeg har lige fundet nummeret frem fra gemmerne, de tager stadig ikke tlf'en.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det kan være der er nye ejere Aros. Som nævnt er der kommet nyt skilt på facade.

Du må lige ned og checke - ikke :D Jeg kan ikke - har allerede aftale med en anden :mrgreen:

Så lige din update. Det tyder på at der er nye ejere og nyt nummer. Kan være nummeret står på døren eller lignende. Desværre bor jeg for langt væk, til bare lige at smutte forbi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Det kan være der er nye ejere Aros. Som nævnt er der kommet nyt skilt på facade.

Du må lige ned og checke - ikke :D Jeg kan ikke - har allerede aftale med en anden :mrgreen:

Så lige din update. Det tyder på at der er nye ejere og nyt nummer. Kan være nummeret står på døren eller lignende. Desværre bor jeg for langt væk, til bare lige at smutte forbi.

Jo jo, men de bør jo annoncerer stadigvæk et eller andet sted. Jeg følger da rimelig godt med på nettet, det er mit indtryk du også gør, ingen af os har set en annonce fra dem. De annoncerer IKKE i EB.

Det sker jo også at erhvervet kan skifte karakter i et lokale. ;)

Og nej så nysgerrig er jeg ikke at jeg gider tage derned hvis jeg ikke ved hvad der foregår dernede. Jeg husker stadig i Frederiks Alle 5X og et andet sted i Rosenkrantzgade engang stod et kæmpe hvidt skilt - BORDELLET ER OPHØRT, SÅ RING IKKE PÅ - fordi folk blev ved med at ringe på åbenbart.

Find en annonce, så vil jeg overveje at tage derned, men ellers er jeg absolut ikke så nysgerrig at jeg må derned og kigge. ;) Ellers må du sku selv lette din lille røv en anden dag :lol::lol::lol: ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ok, ok så letter jeg en dag. :P Skal vist i sydbyen sidst på ugen. Kunne dreje forbi og se efter nummer og navn.

Det ligger i nr 21, men Krak eller CVR giver ingen hit.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Var i sydbyen tisligt her til morgen. Det gik derfor an at parkere bilen i den sommmer stille by lige uden for klinikken. Man skulle jo nødigt bruge sine ben :mrgreen:

Det hedder iøvrigt Søndre Ringgade ÅE og ikke Sønder - fy!

Det er i nr 21

Stedet hedder Chao Prayamas

Telefon 9198 9312

Pga beliggenhed tæt på bekendte kan jeg ikke besøge stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...