Hop til indhold
Miller's Crossing

A Dream to remember - Dina fra Seduction Girls❤️

Recommended Posts

Jeg besøgte Dina Dream fra Seduction Girls i Rødovre. Blandt andet fristet af @juniorchefen, som er en af hendes faste kunder herinde.  Det var i øvrigt første gang, jeg besøgte stedet, der ligger tæt på det gule hus, som mest er kendt for sine smukke thai-piger. Fin beliggenhed for os, der kommer vest for København. 

Dina er lige så lækker, som annoncen lover. Sort langt hår og kønt ansigt. Dansk med arabisk islæt:P  Skøn figur og dejlige bryster. Jeg vil dog tro, at de er silicone, hvilket trækker lidt ned hos mig. Hun er med garanti ikke så ung, som der står i annoncen. Jeg vil tro, hun er sidst i 20’erne. Men who cares? 

Dina er let at tale med. Meget sød og imødekommende:)

Og da vi kom til selve sexen, blev jeg virkelig glædeligt overrasket, da det viste sig, at Dina bestemt er en GFE-pige med de lækreste frække tungekys og meget nærvær. Dina tager sig virkelig tid og vil gøre det meste for sin kunde. Vores sex bestod blandt andet af en helt fantastisk cow-Girl, hvor jeg rigtig gik dybt. Åhh hvor skønt. Som vanligt - er jeg næsten ved at sige - så fik jeg lidt problemer med rejsning i kondomet, men Dina kunne fornemme, hvad jeg godt kan li og fortsatte derfor ufortrødent med et dejligt hand-job:wub:

Bagefter var der lidt tid til snak og hygge, som fuldendte en fin GFE-oplevelse:D

Så er I brødre til lidt eksotiske piger med langt sort hår og brune øjne, der kysser og giver GFE og samtidig er meget professionel i sin kundepleje, så tøv ikke med at tage forbi Dina. 

Miller’s 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alterkul2

Hvor godt - tip noteret! 

Har været forbi for et par år siden - det kunne godt være man skulle overveje en opfølger :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pas nu godt på hende.:wub:

Hun fortjener næsten chokolade og blomster og Weekendtur til Oslo for to personerfor piger med anden etnisk baggrund som taler dansk og har en krop som Dinas er så forbandet svær at finde i hele Kongeriget.

Forhåbentlig fortsætter du, kære Dina!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

*GULP*

ER DEN DEJLIGE ØRKENORINSSSE DINA (DREAM) STOPPET...!:(:huh:

Dina's profil og billed er ikke længere hos Seductiongirls..:o

Nationale sørgedage på vej over det meste af Storkøbenhavn :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
juniorchefen skrev, for 7 timer siden:

PYYYYYY-HA!

Næsten hjertestop og en nærdødsoplevelse. Kunne se det sortne for mine øjne.

Vi blege danskere har brug for at kunne elske med etniske piger.

Lidt ærgeligt at hun ikke har en enkelt efter kl. 16 ..Håber dog at kunne snige mig afsted i arbejdstiden på et tidspunkt :ph34r:

Tak for linket! :wub:

Bare flere smukke danske piger med etniske rødder ville lære af Dina...!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, den 4.10.2020 at 07:33:

PYYYYYY-HA!

Næsten hjertestop og en nærdødsoplevelse. Kunne se det sortne for mine øjne.

Vi blege danskere har brug for at kunne elske med etniske piger.

Lidt ærgeligt at hun ikke har en enkelt efter kl. 16 ..Håber dog at kunne snige mig afsted i arbejdstiden på et tidspunkt :ph34r:

Tak for linket! :wub:

Bare flere smukke danske piger med etniske rødder ville lære af Dina...!!!

Hun er hos Sexyclub fra 1600 på torsdag :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Blot en venlig tanke fra en anden tråd:

En lidt mere udspecificet menu med  "Do" og "Don't" fra Dinas side, ville være rart, så man kan se sine muligheder. Feks.Hvor hårdt må man gå til hende osv. Hvad er hendes favoritydelse osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dina er nu kun engang imellem hos SC i Gladsaxe og tager KUN imod besøgende m, hvis de bestiller tid hjemmefra samt ringer og bekræfter tiden. Altså ikke noget med at komme forbi, som hos mange andre på vagtplanen. SC nævner ingen priser men 30 min. med Dina ligger på 1200 kr og ydelser må du tage med pigen når du står foran hende.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...