Hop til indhold

Webhosting

Featured Replies

Skrevet

Søger råd om webhosting, skal bruge en hurtig server og pålidelig drift, skal hoste en wp installation og en pæn mængde billeder i god opløsning.

hvilke udbydere er bedst til prisen og hvad skal jeg gå efter.

jeg har ofte stødt på langsomme sider og det går bare ikke til det jeg har brug for nu.

Skrevet

Jeg har haft gode og dårlige oplevelse med mange webhosting firmaer. 

Det jeg dog er mest tilfreds med nu, er woohost.dk. De tilbyder lynhurtige cloudbaseret servere via google eller amazon og andre VPS løsninger, eller mere nede på jorden løsninger på dedikeret servere. 
Du får bestemt en hurtig og sikker side hos dem. 

Men hvad du har behov for er jo også noget du måske skal tage med dem så kan de måske rådgive dig?

Deres priser, synes jer er fair udfra hvad man får og de har super god og hurtig support når der er noget der brænder på. 

Prøv at give dem et kald. 

Mvh

Sticman

Skrevet

Har du selv erfaring med programmering og server administration? Generelt er det de fleste dedikerede WP hosting firmaer tilbyder dig en "shared hosting" løsning, hvor dit site bliver smidt på en server sammen med en masse andre sites, med begrænset kontrol over "quality of service". Du vil få bedre resultater og ikke mindst bedre kontrol hvis du får en VPS (virtual private server), som stadig er mange sites på en computer, men hvor hvert site kører i sin egen virtuelle maskine og du derfor er garanteret en bestemt mængde CPU, RAM osv. Personligt ville jeg bruge Digital Ocean til at købe en VPS og så ville jeg bruge Docker og Kubernetes til at lave et setup der også nemt kan skaleres ud på flere VPS hvis der skulle blive behov for det. Men det er forholdsvis komplekst at sætte op, så det er ikke sikkert det er der du skal starte. Men måske skal du starte med at sørge for at få dine billeder på en CDN som f.eks. Amazon CloudFront.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.