intim-massage-Sara 309 Skrevet 24. Juni, 2020 ADVARSEL. Andre der kender scooter tossen fra Kolding ? Han er en stor fed mand, der virker flink og rar, god til at formulere sig på sms, men samtidig noget retarderet i sin opførsel (jeg kan skrive flere skøre og irriterende oplevelser) har i oplevet at han er blevet voldelig ? eller er han "bare" belastende, fordi han buldrer på døren, opsøger en på jobbet, spærrer vejen for en osv... Han fatter ikke et nej, uanset hvad der end bliver sagt og er helt fra snøvsen. Han har fortalt, at han har besøgt andre piger og det er ikke alle, der har opført sig pænt overfor ham, ifølge ham selv !!! Synes det er træls, at skal finde et andet sted nu hvor jeg er så glad for at være lige netop der og vil gerne blive i Kolding området. At han generer mig er træls, men det er endnu værre, at må aflyse gæster, fordi han pludselig står ude foran min bil. Han bor i Kolding, kan jeg se via hans tlf nr. Han kører på scooter hen til mig, men ved at han også har bil, så han kan også køre længere væk end kolding området. Jeg tænker, om han mon finder frem til mig igen og hvad ville i andre gøre ? Knus fra massage-Sara Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 24. Juni, 2020 (edited) Tror godt jeg ved hvem han er, han er sgu speciel. Sender lige et link til dig på PB, så kan du se om det er ham. Det var så ikke ham jeg mente det kunne være Redigeret 24. Juni, 2020 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 24. Juni, 2020 Bed ham blive væk, gerne via sms og få ham til at anerkende at han har modtaget beskeden, meget gerne via sms. Virker det ikke så henvend dig til politiet. Straffelovens 119 a. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
intim-massage-Sara 309 Skrevet 24. Juni, 2020 EksilKøbenhavner skrev, for 9 minutter siden: Bed ham blive væk, gerne via sms og få ham til at anerkende at han har modtaget beskeden, meget gerne via sms. Virker det ikke så henvend dig til politiet. Straffelovens 119 a. Jeg har bedt ham blive væk og fået formuleret min sms således, at han indrømmer at han har opsøgt mig, men han udgav sig for at være fra politiet. Det var dagens griner, jeg skrev til ham, siden hvornår er politiet begyndt at køre på scooter og han viste ikke sit politiskilt, men sin bar fed overkrop (han kørte uden bluse på) sidenhen har han ikke skrevet tilbage... politiet gør ik noget sålænge han ikke direkte har truet mig med vold og inden de møder op, er scooter tossen kørt væk igen.... jeg sagde til ham, da han spærrede vejen for mig med sin scooter, at hvis han ikke flyttede sig det fede svin, så ville jeg køre både ham og scooteren over og så fjernede han sig. Men han er dukket op nogle gange og jeg nægter at tro på, at han har fattet budskabet !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buddha 539 Skrevet 25. Juni, 2020 intim-massage-Sara skrev, for 5 timer siden: Jeg har bedt ham blive væk og fået formuleret min sms således, at han indrømmer at han har opsøgt mig, men han udgav sig for at være fra politiet. Det var dagens griner, jeg skrev til ham, siden hvornår er politiet begyndt at køre på scooter og han viste ikke sit politiskilt, men sin bar fed overkrop (han kørte uden bluse på) sidenhen har han ikke skrevet tilbage... politiet gør ik noget sålænge han ikke direkte har truet mig med vold og inden de møder op, er scooter tossen kørt væk igen.... jeg sagde til ham, da han spærrede vejen for mig med sin scooter, at hvis han ikke flyttede sig det fede svin, så ville jeg køre både ham og scooteren over og så fjernede han sig. Men han er dukket op nogle gange og jeg nægter at tro på, at han har fattet budskabet !!! If you have some kind of evidence that he claimed to be a police officer they might be interested. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest amatør Skrevet 25. Juni, 2020 Prøv at ringe til en advokat, og hør om du ikke kan få et tilhold eller lignenede, så han ikke må komme i nærheden af dig, jeg er ikke selv, så det er ikke fordi jeg ved noget, men en advokat vil have et bedre overblik over dine muligheder, og jeg er ret sikker på de vil rådgive dig telefonisk uden at det koster dig noget. mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 25. Juni, 2020 intim-massage-Sara skrev, for 8 timer siden: politiet gør ik noget sålænge han ikke direkte har truet mig med vold og inden de møder op, er scooter tossen kørt væk igen. Det er fordi vores statsfinansierede voldsmænd, kender foruroligende lidt til den lovgivning de er ansat til at opretholde. (Nogle af dem er flinke nok og anstændige mennesker). Lav en skriftlig anmeldelse, hvordan det gøres kan du læse om her https://anklagemyndigheden.dk/da/anmeldelse-og-efterforskning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Juni, 2020 Du må meget gerne sende en pb med hans nummer, han lyder mega træls, og ham vil jeg gerne undgå. Har oplevet to fyre der gentagende gange bliver ved med at komme og banke på, selvom jeg siger nej, kommer de stadig rendende. Værst er det om sommeren når jeg har dørene stående åbne, så står de bare i køkkenet lige pludselig Den ene er udlæning. Havde lige åbnet døren på klem for en anden gæst, og så stod han der, og min gæst blev mega forvirret. Blev simpelhen så gal, for døren havde kun stået åben i 30 sekunder. Så jeg var overbevist om han stod på lur. Den anden er en dansk ældre herre, med altid opknappet skjorte, han står der også bare, en gang havde jeg gulvmand på der skulle skifte gulvtæpper, sagde nej 5 gange til ham, til sidst måtte gulvmanden rejse sig og sige så pisser du af kammerat. Nogle mænd er simpelthent undskyld mit udtryk FATSVAGE, hvis man får et nej gentagende gange, så der altså noget galt i knolden hvis man bliver ved. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 881 Skrevet 25. Juni, 2020 amatør skrev, for 3 timer siden: Prøv at ringe til en advokat, og hør om du ikke kan få et tilhold eller lignenede, så han ikke må komme i nærheden af dig, jeg er ikke selv, så det er ikke fordi jeg ved noget, men en advokat vil have et bedre overblik over dine muligheder, og jeg er ret sikker på de vil rådgive dig telefonisk uden at det koster dig noget. mvh Det hjælper nok ikke så meget at kontakte en advokat, man skal anmelde ham til politiet for stalking. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Juni, 2020 EksilKøbenhavner skrev, for 11 timer siden: Bed ham blive væk, gerne via sms og få ham til at anerkende at han har modtaget beskeden, meget gerne via sms. Virker det ikke så henvend dig til politiet. Straffelovens 119 a. Enig i det første. Straffelovens § 119 a finder ikke anvendelse i den pågældende sag, da trådstarter ikke er offentlig ansat eller lignende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Juni, 2020 amatør skrev, for 4 timer siden: Prøv at ringe til en advokat, og hør om du ikke kan få et tilhold eller lignenede, så han ikke må komme i nærheden af dig, jeg er ikke selv, så det er ikke fordi jeg ved noget, men en advokat vil have et bedre overblik over dine muligheder, og jeg er ret sikker på de vil rådgive dig telefonisk uden at det koster dig noget. mvh Personen kan - ud fra hvad der oplyses - ikke få et tilhold lige nu. Der stilles - desværre - strenge betingelser for tilhold. Det bedste trådstarter kan gøre i forhold til tilhold er, at tilkende give klart og tydeligt, at hun ikke ønsker nogen kontakt og lignende. Dernæst skal hun skrive ned og dokumentere alle hændelser med den pågældende mand. Dernæst bør hun gå til politiet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Juni, 2020 jenslillemandhansenv2 skrev, for 27 minutter siden: Det hjælper nok ikke så meget at kontakte en advokat, man skal anmelde ham til politiet for stalking. Stalking er som udgangspunkt ikke ulovligt, og dermed kan det ikke anmeldes. I sagen, er der heller ikke tale om stalking, endnu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 881 Skrevet 25. Juni, 2020 Sutteålen skrev, for 38 minutter siden: Stalking er som udgangspunkt ikke ulovligt, og dermed kan det ikke anmeldes. I sagen, er der heller ikke tale om stalking, endnu. https://www.danskstalkingcenter.dk/lovgivning/ Se venligst ovenstående. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Juni, 2020 jenslillemandhansenv2 skrev, for 19 minutter siden: https://www.danskstalkingcenter.dk/lovgivning/ Se venligst ovenstående. Ja, som dit fine link selv nævner, så er stalking i sig selv ikke ulovligt. Det kommer snart, men lige nu er det altså ikke ulovligt at stalke. Dette er forudsat, at der ikke bliver begået forbrydelser i forbindelse med stalkingen. I det tilfælde er det forbrydelsen i sig selv, der er strafbar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 25. Juni, 2020 Sutteålen skrev, 1 time siden: Enig i det første. Straffelovens § 119 a finder ikke anvendelse i den pågældende sag, da trådstarter ikke er offentlig ansat eller lignende. Imponerende så hurtigt man glemmer Tak for korrektion. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 881 Skrevet 25. Juni, 2020 Sutteålen skrev, for 31 minutter siden: Ja, som dit fine link selv nævner, så er stalking i sig selv ikke ulovligt. Det kommer snart, men lige nu er det altså ikke ulovligt at stalke. Dette er forudsat, at der ikke bliver begået forbrydelser i forbindelse med stalkingen. I det tilfælde er det forbrydelsen i sig selv, der er strafbar. Så prøver vi dette link: https://anklagemyndigheden.dk/da/udsat-for-forfoelgelse-chikane-eller-stalking Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Juni, 2020 (edited) jenslillemandhansenv2 skrev, for 23 minutter siden: Så prøver vi dette link: https://anklagemyndigheden.dk/da/udsat-for-forfoelgelse-chikane-eller-stalking Ja, intet nyt under solen. Stalking er i sig selv stadig ikke ulovligt, og man kan som udgangspunkt ikke anmelde en person for stalking. Der kan anmodes om at stalkeren for et tilhold, men det kræver at visse betingelser er opfyldt, samt at den udsatte selv skal dokumentere forløbet. Redigeret 25. Juni, 2020 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 881 Skrevet 25. Juni, 2020 119a kan det aldrig ej heller 119 det er en volds paragraf. Fås: stalking. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 881 Skrevet 25. Juni, 2020 Sutteålen skrev, for 2 minutter siden: Ja, inter nyt under solen. Stalking er i sig selv stadig ikke ulovligt, og man kan som udgangspunkt ikke anmelde en person for stalking. Der kan anmodes om at stalkeren for et tilhold, men det kræver at visse betingelser er opfyldt, samt at den udsatte selv skal dokumentere forløbet. Næsten korrekt, umiddelbart kan man ikke straffes for stalking, men overtræder man et påbud, kan man idømmes straf. Det handler vel om at stoppe gerningen, og ikke så meget om det er et strafbart forhold. Ja man skal selv fremskaffe dokumentation, det gælder vel for øvrigt største delen af alle civil retssager. Så alt i alt, er dokumentationen stærk nok, er det en sag for politiet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Juni, 2020 jenslillemandhansenv2 skrev, for 3 minutter siden: Næsten korrekt, umiddelbart kan man ikke straffes for stalking, men overtræder man et påbud, kan man idømmes straf. Det handler vel om at stoppe gerningen, og ikke så meget om det er et strafbart forhold. Ja man skal selv fremskaffe dokumentation, det gælder vel for øvrigt største delen af alle civil retssager. Så alt i alt, er dokumentationen stærk nok, er det en sag for politiet. Straf forudsættes jo netop, at der foreligger et tilhold, da sagen går fra forvaltningsretten og til strafferetten. Min grundlæggende pointe er, at der ikke er tale om stalking, og dermed kan man ikke anmelde personen for stalking. Der er tale om chikane, og noget politiet burde gøre noget ved, men det afhænger desværre meget af, hvilken politikreds og hvilken medarbejder man får kontakt til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 25. Juni, 2020 Jeg ved godt det er forbundet med en omkostning, men hyr dog en bredskuldret fyr en uges tid. Som kan få sat en stopper for disse fattesvage personager, der ikke forstår et nej tak. Det koster jo også penge at have den rendende hele tiden. Både at du er nervøs for hvornår de dukker op, men de afholder vel også nogen fra at besøge dig. Jeg har kontorer flere steder, hvor vi har måttet købe os til adgangskontrol og sikkerhed, for de som arbejder der. Ærgerlige penge at bruge, men alternativet endnu værre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
intim-massage-Sara 309 Skrevet 27. Juni, 2020 Kysseglade Molly skrev, den 25/6/2020 at 10:59: Du må meget gerne sende en pb med hans nummer, han lyder mega træls, og ham vil jeg gerne undgå. Har oplevet to fyre der gentagende gange bliver ved med at komme og banke på, selvom jeg siger nej, kommer de stadig rendende. Værst er det om sommeren når jeg har dørene stående åbne, så står de bare i køkkenet lige pludselig Den ene er udlæning. Havde lige åbnet døren på klem for en anden gæst, og så stod han der, og min gæst blev mega forvirret. Blev simpelhen så gal, for døren havde kun stået åben i 30 sekunder. Så jeg var overbevist om han stod på lur. Den anden er en dansk ældre herre, med altid opknappet skjorte, han står der også bare, en gang havde jeg gulvmand på der skulle skifte gulvtæpper, sagde nej 5 gange til ham, til sidst måtte gulvmanden rejse sig og sige så pisser du af kammerat. Nogle mænd er simpelthent undskyld mit udtryk FATSVAGE, hvis man får et nej gentagende gange, så der altså noget galt i knolden hvis man bliver ved. Privat besked sendt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg