pacer 2565 Skrevet 24. Juni, 2020 Søger erfaringer fra denne nydelige kvinde? https://annoncelight.dk/showad/298235 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikk 1 Skrevet 24. Juni, 2020 (edited) Virkelig kedelig type... tror hun er ny i branchen da jeg synes at hun er ret dårlig til mange af de ydelser hun tilbyder.. + billederne ligner hellere ikke hende i virkeligheden Redigeret 24. Juni, 2020 af Nikk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FKK4Ever 671 Skrevet 25. Juni, 2020 Det er den samme Margo som ofte er i Hampen. Jeg har ikke selv besøgt hende, men hun har fået gode anmeldelser der fra. En anmelder har tidligere bekræftet at billederne passer. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Margo 2 Skrevet 25. Juni, 2020 Hello Nikk here is Margo . I Respekt all the Kritik and everyone have his own opinion . But once I am sure . The pictures it’s me . I am not new in this job and all what I write in my service I also do . wish you all the best 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lystigfyr 13 Skrevet 29. Juni, 2020 Jeg lavede en beskrivelse af mit besøg, men i en seperat tråd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg