Hop til indhold

Recommended Posts

Havde læst de gode anmeldelser af Mook så havde endelig tid til at lave en aften aftale, fin sms kommunikation med adresse osv. og jeg troppede op i nærheden, som altid i alt for god tid. Sendte en Sms om at jeg var i nærheden og satte mig og så på omgivelserne. Der kom ikke svar retur så hun var sikkert optaget. Da det blev tid, sendte jeg en (læs mange) sms, men der kom intet svar. Efter 20 min var det tid til at give op, skuffet gik jeg en tur, endte med at få lidt at spise og opdagede Mook havde svaret og hun var faldet i søvn og var ked af det og om jeg stadig kunne komme, sms var lidt gammel, men jeg var stadig klar så jeg skrev ja, men fik ikke svar igen!! Nu var der gået 3 timer så jeg tog hjem, ud på morgen skrev Mook igen at hun var faldet i søvn igen.

Sms var søde så jeg havde ikke helt afskrevet Mook så jeg forsøgte igen her til aften. Fik en aftale og var helt klar.

Jeg kunne nogenlunde huske adressen og da jeg var fremme skrev jeg til hende hvor jeg var, så gik det galt.

Hun forstod ikke at jeg vidste hvor hun boede og troede jeg stalked hende. Jeg endte med at køre op og ned med elevatoren mens vi skrev til hinanden, tilsidst spurgte hun hvor jeg var lige nu for nu, ville hun lige se hvem jeg var. Så viste det sig at jeg var i en forkert opgang, så da hun kom ned for at finde mig var jeg der ikke. Sms’erne fløj frem og tilbage, jeg fik den rigtige adresse og mødte hende. Der var ikke den store tillid og kemi, normalt så er det tak for i aften, men nøj hvor så hun sød ud, petit uden makeup, i joggingbukser og top og lidt (meget) reserveret. Så jeg gjorde hvad jeg kunne for at skrue op for charmen og vi endte med at køre op sammen.

Tænkte det var vigtigt at få genoprettet lidt af tilliden så vi satte os ned og snakkede. Da hun huskede “falde i søvn aftalen” faldt det hele på plads og vi fik grinet, meget.

Tog et bad og hun gjorde klar til massage, massage delen blev hurtigt overstået og vi lå istedet og kælede og snakkede, grinede og hyggede. Har jeg fortalt at jeg synes hun er smuk?, hun var også dejlig at tale med, hun smagte også pragtfuldt og den røv..., havde lyst til at ligge med hovedet mellem hendes ben i timevis .....hun gjorde så gengæld med et vådt blowjob, superdejligt og jeg kunne være kommet, hvis ikke jeg havde bestemt at jeg ville ind i varmen, så gummi på og så forsigtigt ind i varmen, det strammede på den helt rigtig måde og det blev en skøn ridetur, hvor jeg til sidst måtte overgive mig.

Der var service, der var varme, der var grin, og der er en stor lyst herfra til at lære hende bedre at kende så jeg finder hendes toneart og kan få hende til at larme lidt mere.  Tror hun kan blive meget gfe og tændt, når tillid og kemi er på plads.

Jeg har læst andres anmeldelse og kan fornemme den betagelse der hos andre anmeldere og jeg må bare tilslutte mig, Mook er fantastisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Martin1963 skrev, for 28 minutter siden:

Link ?

 

Var det virkelig alt hvad du kunne komme i tanker om at skrive, da du læste det ellers meget interessante indlæg???

Til Johncph, da jeg besøgte hende for en uge eller 2 siden, var hun også lidt længe om at svare, da jeg stod foran opgangen. Dog kun 5-10 min. 
Uanset hvad, ville hun være en halv fridag værd, at vente på. :P
Du må sgu ikke også forelske dig i hende, vi er rigeligt i forvejen, der er det. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm....

Det ser da så spændende ud, at et link ville være nyttigt.

Det er jo en oplevelse, mange eftertragter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Johncph skrev, for 12 timer siden:

Jeg har læst andres anmeldelse og kan fornemme den betagelse der hos andre anmeldere og jeg må bare tilslutte mig, Mook er fantastisk.

Kan ikke være andet end 100% enig med trådstarter, så jeg kan kun bekræfte - Mook er dejlig, meget

Mvh
Balshoi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Johncph har skrevet en fremragende historie, tak for det. Tænk hvis alle herinde viste bare en brøkdel af denne fleksibilitet og venlighed. Læser for mange anmeldelser, hvor folk finder en eller anden mindre ting at brokke sig over (billederne er ikke helt nye, hun er 35 og ikke 25, superfransk varede for kort etc etc). Tror ikke selv, jeg ville have haft den tålmodighed, men det er da fedt at se ,at det endte lykkeligt og endnu een har taget plads i Mooks fanklub.

Jmk

PS: Har banket på Mooks fanklubs dør et par uger og hun skriver sødt tilbage. Men jeg skal hilse at sige, at hun er ombejlet og har en kalender der er mere tætpakket end Statsministerens. Det er jo også godt og jeg glæder mig til, at det lykkes. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes absolut ikke tingene går hurtigt hos mook. Tværtimod. Hun brugte meget længere tid end hun reelt skulle. Hun undskyldte nærmest for at hun var for lang tid om det. Hele efterseancen med afvask osv . (Har jeg i øvrigt aldrig fået andre steder). Det var helt perfekt. Alder kan være svært at bedømme hvis hun ikke selv har meldt ud om hendes alder. Men er alderen ikke ligegyldig, så længe hun er smuk og fantastisk?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...