Hop til indhold

Recommended Posts

Nu hvor man igen kan få stillet sine lyster gik turen her til formiddag forbi Albertslund og et besøg hos Lucy. Jeg havde besøgt Lucy for lidt tid siden. Men ville bestemt have mere ;) 

Jeg vil betegne Lucy som shemale da hendes bryster er flotte og faste . Rigtig pænt lavet. 
stram krop. Lidt muskuløs. Og vanvittig stram bagi ;) 

Brugte en halv time med lige på hård sex og to fantastiske udløsninger. En mens jeg kneppede hende og en mere hvor hun gav et dybt blow! 
Hun er bestemt fræk og gennemført. 
 

God formiddag her i sommervarmen :) 


https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=4384&lan=da

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
most wanted skrev, for 7 timer siden:

Hvad mener du?):):

Højst sandsynligt, at hvis du ikke tydeligt viser at du er aktiv og kun aktiv, så ender du med at blive den passive, da hun rigtig gerne selv vil være den aktive og kneppe dig, hvis chancen byder sig. 
 

Kender hende ikke, så rent gætværk fra min side, men synes det er indlysende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, den 4.10.2020 at 00:44:

Hvad mener du?):):

Feks hvis du begynder at jamre dig så får du lige 5 min til så det er bare og rette ind i takten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er kun aktiv. Men det var slet ikke min oplevelse at hun også ville kneppe. Altså hun er jo også aktiv og hvis man vil det kan man selvfølgelig det. Men hun pressede på ingen måde på. Jeg sagde selvfølgelig inden jeg kun var aktiv. Så jeg kan ikke genkende den adfærd der beskrives :/ 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var hos lucy idag 9 nov. 2020 

Det var ikke det jeg havde forventet, hun lever ikke længere op til hendes fotoer, hun er flere kilo fra de fotos.

og det var første og sidste besøg hos Lucy. Og alderen er nok også 10 år ældre end hun opgiver. Så syntes det er falsk når de ikke lever op til foto og alder.

så skulle være gået igen, men det gjorde jeg desværre ikke.

 

Redigeret af Monty

Del dette indlæg


Link til indlæg
Monty skrev, for 4 timer siden:

Was with lucy today 9 nov. 2020 

It was not what I was expecting, she no longer lives up to her photos, she is several kilos from those photos.

and it was Lucy's first and last visit. And the age is probably also 10 years older than she gives up. So thought it is fake when they do not live up to the photo and age.

so should have gone again, but unfortunately I did not.

 

Besides the physical appearance, how was the sexual act itself?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jok7r skrev, den 9.11.2020 at 22:13:

Besides the physical appearance, how was the sexual act itself?

The sex is great! At least I think so and she is very tight ;) 

I just visited her today as she returned to Copenhagen. Don’t know how long she will stay but I hope to visit before new year’s! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Monty skrev, den 9.11.2020 at 18:06:

Var hos lucy idag 9 nov. 2020 

Det var ikke det jeg havde forventet, hun lever ikke længere op til hendes fotoer, hun er flere kilo fra de fotos.

og det var første og sidste besøg hos Lucy. Og alderen er nok også 10 år ældre end hun opgiver. Så syntes det er falsk når de ikke lever op til foto og alder.

så skulle være gået igen, men det gjorde jeg desværre ikke.

 

Enig, jeg var også forbi en dag...
Hun lignede mere en lille tyk mand end en lækker shemale når man så hendes krop...

Gik igen..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...