Guest Lady C Skrevet 24. Juni, 2020 (edited) EksilKøbenhavner skrev, for 14 minutter siden: @Lady C og @Detektor kan i ikke tage den på PB underholdningsværdien i jeres fnidder er begrænset @Detektor er mere end velkomnen til at henvvende sig til mig på PB. Så tager vi den der Redigeret 24. Juni, 2020 af Lady C Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Laura 45 Skrevet 24. Juni, 2020 Okay okay... Jeg kan da godt oprette sådan en hjemmeside hvis det er. - Spørgsmålet er blot hvor stor tilslutningen af den bliver, eftersom at folk generelt ikke bryder sig om at blive anmeldt eller evalueret foran hele DK og fra begge sider. Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 24. Juni, 2020 Lady Laura skrev, for 10 minutter siden: Okay okay... Jeg kan da godt oprette sådan en hjemmeside hvis det er. - Spørgsmålet er blot hvor stor tilslutningen af den bliver, eftersom at folk generelt ikke bryder sig om at blive anmeldt eller evalueret foran hele DK og fra begge sider. Det der kunne give mening ville være en app/website Hvor man kunne slå op på telefon nummer/email/nummerplade og læser andre pigers advarselser eller anbefalinger. Hvis det er nemt at bruge, kunne sådan en app/website have stor værdi tror jeg? Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Laura 45 Skrevet 24. Juni, 2020 Jeg kan ikke udvikle app, kun hjemmesider og seo efter googles nye algoritmer.. + Jeg tænker at det vil skabe en bedre balance at vi ser fremad. Alle forandringer er jo ikke dårlige. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 24. Juni, 2020 EksilKøbenhavner skrev, for 1 minut siden: Det der kunne give mening ville være en app/website Hvor man kunne slå op på telefon nummer/email/nummerplade og læser andre pigers advarselser eller anbefalinger. Hvis det er nemt at bruge, kunne sådan en app/website have stor værdi tror jeg? Men igen ville det være ulovligt. Og hvilken mand ville have lyst til at besøge en gp, der registrede hans besøg på den måde? Der ville ikke gå længe før kvinder udenfor branchen ville opdage det. Tænk et ramaskrig det ville give, når koner og kærester kunne slå op, at lige netop deres mand havde været utro. Eller at kvinder kunne slå op om ham de datede besøgte gp'er. Det ville ødelægge en gp'ers forretning at registrere kunder. Så nej tak herfra. Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Laura 45 Skrevet 24. Juni, 2020 (edited) Du misforstår det lidt. Dybest set handler det om respekt - begge veje + man skal aldrig frygte at miste kunder. Jeg er ikke GP, jeg er domina og måske er det derfor at jeg ser tingene på en anden måde. Forøvrigt, så er det sådan at en hjemmeside skal være lovlig i flere forskellige instanser, så la vær med at antyde at det vil blive en ulovlig hjemmeside. Tak. Redigeret 24. Juni, 2020 af Lady Laura Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 24. Juni, 2020 Lady Laura skrev, for 2 minutter siden: Du misforstår det lidt. Dybest set handler det om respekt - begge veje + man skal aldrig frygte at miste kunder. Jeg er ikke GP, jeg er domina og måske er det derfor at jeg ser tingene på en anden måde. Hvis man registrerer kunder på deres email adresse, telefonnummer eller nummerplade som EksilKøbenhavner foreslår, så mister man kunder. Og det vil jeg godt kunne forstå. Vi er anonyme herinde. Den anonymitet vil forsvinde hvis man bliver registreret under ens email adresse, telefonnummer eller nummerplade. Du sælger en seksuel oplevelse. Derfor vil jeg mene du er gp'er. Men lad os lade den diskussion ligge. Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Laura 45 Skrevet 24. Juni, 2020 (edited) Okay. Mine kunder må godt kende mit navn "Lady Laura" - Faktisk så er der mange som, der naturligvis også kender mit rigtige navn fordi vi har set hinanden igennem mange år. Mine kunder må også gerne kende min e-mail og derfor er der også nogen der skriver til den. Mine kunder skal ikke kende min nummerplade, mit cpr nr eller mit private telefon nr. Det går jo begge veje. Min pointe ligger i at vi jo kender de fleste kunder efter noget tid i branchen og de er nemme at beskrive, og på lovlig vis. Redigeret 24. Juni, 2020 af Lady Laura 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 24. Juni, 2020 Lady C skrev, 1 time siden: @Detektor er mere end velkomnen til at henvvende sig til mig på PB. Så tager vi den der Jeg tvivler på at @Detektor har mod, mandshjerte og ikke mindst nosser til at tage den kamp det kræver en iq et godt stykke over gennemsnittet. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 24. Juni, 2020 Men der er meget stor forskel på at blive anmeldt på vores gp navn, gp nummer eller gp mail i forhold til vores private navn, mail og nummer. Under vores alias er vi stadig anonyme. Hvis det pludselig bliver i vores private navne osv, så vil familie, naboer og arbejdsplads kunne slå det op. Det vil for altid være registret, for Google glemmer aldrig. Og derfor skal vi selvfølgelig ikke anmelde kunder. Det kan godt være vi har det godt med det vi laver lige nu, men hvem ved hvor vi er om 1 år, 10 år eller om 20 år, og hvordan vores omgivelser vil have det med det til den tid. Sådan har kunderne det sikkert også, og derfor skal de ikke registreres som kunder i dette erhverv, for det er stadig meget tabubelagt. Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Laura 45 Skrevet 24. Juni, 2020 Okay. Nogen er kommet ud på et sidespor og jeg må derfor gentage mig selv. SÅ.: Hvornår kommer der en side eller en app hvor man kan rose sine kunder og omvendt? EN BALANCE FOR BEGGE PARTER Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Laura 45 Skrevet 24. Juni, 2020 Misjo1 skrev, for 25 minutter siden: Jeg tvivler på at @Detektor har mod, mandshjerte og ikke mindst nosser til at tage den kamp det kræver en iq et godt stykke over gennemsnittet. En autist ligesom mig? Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Laura 45 Skrevet 24. Juni, 2020 Christina ssbbw skrev, for 18 minutter siden: Men der er meget stor forskel på at blive anmeldt på vores gp navn, gp nummer eller gp mail i forhold til vores private navn, mail og nummer. Under vores alias er vi stadig anonyme. Hvis det pludselig bliver i vores private navne osv, så vil familie, naboer og arbejdsplads kunne slå det op. Det vil for altid være registret, for Google glemmer aldrig. Og derfor skal vi selvfølgelig ikke anmelde kunder. Det kan godt være vi har det godt med det vi laver lige nu, men hvem ved hvor vi er om 1 år, 10 år eller om 20 år, og hvordan vores omgivelser vil have det med det til den tid. Sådan har kunderne det sikkert også, og derfor skal de ikke registreres som kunder i dette erhverv, for det er stadig meget tabubelagt. Som sagt; det gælder begge veje. Din kunde ønsker ligesom heller ikke at du møder op hos familien og det er ikke det, som det handler om. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 24. Juni, 2020 Lady Laura skrev, for 1 minut siden: En autist ligesom mig? Jeps Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Laura 45 Skrevet 24. Juni, 2020 (edited) Misjo1 skrev, for 15 minutter siden: Jeps Det værste af det hele er, at det faktisk allerede findes i andre lande. Danmark er så fucking bagud med alting. Redigeret 24. Juni, 2020 af Lady Laura 1 Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1156 Skrevet 24. Juni, 2020 Lady Laura skrev, for 16 minutter siden: Misjo1 skrev, for 20 minutter siden: Jeps Det værste af det hele er, at det faktisk allerede findes i andre lande. Danmark er så fucking bagud med alting. @Misjo1 eller @Lady Laura, er der en af jer, der gider at smide et ben i min retning? Jeg fatter ingenting Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 24. Juni, 2020 MickeyM skrev, for 6 minutter siden: @Misjo1 eller @Lady Laura, er der en af jer, der gider at smide et ben i min retning? Jeg fatter ingenting Et forum til anmeldelse af kunder Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 24. Juni, 2020 Lady Laura skrev, for 34 minutter siden: Okay. Nogen er kommet ud på et sidespor og jeg må derfor gentage mig selv. SÅ.: Hvornår kommer der en side eller en app hvor man kan rose sine kunder og omvendt? EN BALANCE FOR BEGGE PARTER Du kan anmelde Brugsen på Trustpilot, Brugsen kan ikke anmelde dig, da du er en kunde. Samme i denne branche. Jeg kan heller ikke se formålet; den kunde den ene synes er forfærdelig, er en anden pige måske glad for. Og så er der persondataloven... 3 1 Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1156 Skrevet 24. Juni, 2020 Misjo1 skrev, for 3 minutter siden: MickeyM skrev, for 10 minutter siden: @Misjo1 eller @Lady Laura, er der en af jer, der gider at smide et ben i min retning? Jeg fatter ingenting Et forum til anmeldelse af kunder Merci. Jeg troede at det pludselig handlede om autisme... My bad. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 24. Juni, 2020 (edited) Lady Laura skrev, for 1 time siden: Okay. Nogen er kommet ud på et sidespor og jeg må derfor gentage mig selv. SÅ.: Hvornår kommer der en side eller en app hvor man kan rose sine kunder og omvendt? EN BALANCE FOR BEGGE PARTER Kan ikke rigtig se hvad interessen for mig skulle være i, at du anmelder,/beskriver/beretter ect. En kunde. Jeg kan da ikke være mere ligeglad om hvordan du synes hans besøg var, ros/ris. Jeg skal jo ikke besøge/ha' besøg af ham alligevel. Noget andet er en beskrivelse af en betalingskvinde/gp/domina ect. Det vil kunne vejlede mig i en retning om du er værd at besøge fx: Er der value for money? Giver hun den betalte tid, eller vil hun gerne ha afsluttet så hurtigt som muligt? Er det hendes egne billeder? Hvordan er stedet, rent/beskidt/rodet? Rendte der katte rundt på stedet? Er hun ryger og bliver der røget? indenfor? Er stedet diskret, eller står man ud til befærdet gade.? Se det kan jeg bruge til noget. Jeg kan ikke bruge det til så meget, at du har rykket Karl Åge i bollerne, mens han havde lodder i, samt en dildo i colastørrelse i røven, mens han er befalet til at gø som en hund, så han kan få sin belønning, som er udblokning af urinrøret mm Skal du lave noget, så lav en blog om dine kunde besøg, det er så populært i tiden. Så kan du samtidig blive influenzer ved at reklamere for de produkter du bruger på stedet, fx Så indførte jeg den altid superdejlige dildo fra www.xxxxx.dk, altid et godt tilbud fra dem. Indsæt Laura i bestillingen, så får du 5 % fratrukket prisen Endvidere brugte jeg de altid, super gennemførte klemmer fra www.xxxxx.dk. Det er bare det bedste produkt overhovedet. Også 5 % rabat på dem Held og lykke med projektet Redigeret 24. Juni, 2020 af Pophair Del dette indlæg Link til indlæg
Guest GamerGutten Skrevet 24. Juni, 2020 @Lady Laura Kunne du sætte lidt ord på hvad du selv havde i tankerne? Altså hvordan en 'kunde-anmeldelse' skulle se ud? Jeg har lidt svært ved at se det for mig, så det ville hjælpe hvis du beskrev det nærmere. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 24. Juni, 2020 Lady Laura skrev, for 2 timer siden: Det værste af det hele er, at det faktisk allerede findes i andre lande. Danmark er så fucking bagud med alting. Kan du ikke sende et link på sådan en side? Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Laura 45 Skrevet 26. Juni, 2020 Pophair skrev, den 24.6.2020 at 23:23: Kan ikke rigtig se hvad interessen for mig skulle være i, at du anmelder,/beskriver/beretter ect. En kunde. Jeg kan da ikke være mere ligeglad om hvordan du synes hans besøg var, ros/ris. Jeg skal jo ikke besøge/ha' besøg af ham alligevel. Noget andet er en beskrivelse af en betalingskvinde/gp/domina ect. Det vil kunne vejlede mig i en retning om du er værd at besøge fx: Er der value for money? Giver hun den betalte tid, eller vil hun gerne ha afsluttet så hurtigt som muligt? Er det hendes egne billeder? Hvordan er stedet, rent/beskidt/rodet? Rendte der katte rundt på stedet? Er hun ryger og bliver der røget? indenfor? Er stedet diskret, eller står man ud til befærdet gade.? Se det kan jeg bruge til noget. Jeg kan ikke bruge det til så meget, at du har rykket Karl Åge i bollerne, mens han havde lodder i, samt en dildo i colastørrelse i røven, mens han er befalet til at gø som en hund, så han kan få sin belønning, som er udblokning af urinrøret mm Skal du lave noget, så lav en blog om dine kunde besøg, det er så populært i tiden. Så kan du samtidig blive influenzer ved at reklamere for de produkter du bruger på stedet, fx Så indførte jeg den altid superdejlige dildo fra www.xxxxx.dk, altid et godt tilbud fra dem. Indsæt Laura i bestillingen, så får du 5 % fratrukket prisen Endvidere brugte jeg de altid, super gennemførte klemmer fra www.xxxxx.dk. Det er bare det bedste produkt overhovedet. Også 5 % rabat på dem Held og lykke med projektet Du har lige bevist at den her hjemmeside er bullshit. Tusind tak og tak for din lort din dumme so Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 26. Juni, 2020 Lady Laura skrev, for 2 timer siden: Du har lige bevist at den her hjemmeside er bullshit. Tusind tak og tak for din lort din dumme so Erm... Hvorfor er eroguide "bullshit" - siden tjener sit formål ganske glimrende? 1 Del dette indlæg Link til indlæg