Hop til indhold

KinkyJessica

Featured Replies

Skrevet

Hej jeg håber der er ok jeg smider der ind her i generel debat :) da det ikke er en efterlysning eller anmeldelse 

Jeg faldt over hende her inde på SD og hun er kun 19 år men det hun skriver er lidt trist eller måske mere lidt skræmmende at hun har været så tidlig ude på det market her, 

for hun skriver at hun har været inde på SD for mange år siden og nu er tilbage, men tænker hvis en pige på 19 år har været derinde for mange år siden hvor gammel var hun så da hun startede ?? :shock:

14-15-16 år måske det er det jeg kommer frem til og det er lidt trist hvis en pige starter så tidlig i gamet....

https://sugardaters.dk/show?alias=KinkyJessica

Skrevet

Det kunne også være, at pigen ikke er 19 år, men blot har sat alderen til 19, fordi det - måske - tiltrækker nogle flere potentielle kunder.

Skrevet

Det kunne også være at pigen er 19, i den alder er to år uendelig lang tid ;) 

Skrevet
The_Man skrev, den 24.6.2020 at 09:17:

Hej jeg håber der er ok jeg smider der ind her i generel debat :) da det ikke er en efterlysning eller anmeldelse 

Jeg faldt over hende her inde på SD og hun er kun 19 år men det hun skriver er lidt trist eller måske mere lidt skræmmende at hun har været så tidlig ude på det market her, 

for hun skriver at hun har været inde på SD for mange år siden og nu er tilbage, men tænker hvis en pige på 19 år har været derinde for mange år siden hvor gammel var hun så da hun startede ?? :shock:

14-15-16 år måske det er det jeg kommer frem til og det er lidt trist hvis en pige starter så tidlig i gamet....

https://sugardaters.dk/show?alias=KinkyJessica

er du i kontakt med hende?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.