eye2eye2 191 Skrevet 23. Juni, 2020 Jeg kunne godt tænke mig at høre andre brugere herinde om jeres erfaringer vedr: Hvor mange skriver anmeldelser af deres besøg hos en GP? Det virker ikke som om der er så mange anmeldelser. Hvad gør i for at sikre jer imod fake profiler / dårlige oplevelser / misbrug af oplysninger? Hvis der ikke er så mange anmeldelser, hvad gør man så for at sikre sig? Medbringer i selv jeres kondomer, eller er det alm at en GP har? Og hvad med legetøj / andre remedier? Hvad er jeres oplevelser omkring forskelle på om man besøger en GP på en klinik eller et mere privat hjem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 10043 Skrevet 23. Juni, 2020 Hej @eye2eye2 Jeg har skrevet anmeldelser af alle de besøg jeg hidtil har været på, og der er links til dem i min signatur. Det kan godt være at det er sådan lidt ananas i egen juice af mig, men det er en måde for mig at genkalde de ting jeg har følt og oplevet. Rart at kunne huske tilbage på en god tid sammen med en sød pige. Jeg synes der er rigtigt mange anmeldelser herinde, og jeg nyder da også at læse hvad andre har skrevet. Jeg har dog lidt en aversion overfor karakter på 10-skalaen eller lignende, men det er jo en smagssag. Der er en sektion der hedder Falsk Markedsføring hvor vi kan dele når vi finder stjålne billeder eller andet fusk. Ellers prøv søgefunktionen (med pigens navn f.eks., da dette også nævnes under anmeldelser og efterlysninger). Tag dig i agt for hvis du bliver bedt om at sende ansigtsbillede, eller bliver tilbudt at chatte med pigen på en datingside. Min erfaring er at både etablerede bordeller og piger der arbejder privat/diskret har masser af kondomer af høj kvalitet til rådighed, og at de bruges så hurtigt at de ikke når at blive for gamle. Hvis du selv skulle have de billigste fra Netto til at rode rundt i pungen et par måneder vil det nok være knap så sikker sex. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kloster 18 Skrevet 23. Juni, 2020 eneste grund til at medbringe egne kondomer er hvis du er overfølsom og skal bruge noget specielt, eller din pik er for lille eller stor til et alm kondom 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14181 Skrevet 23. Juni, 2020 eye2eye2 skrev, for 4 timer siden: Medbringer i selv jeres kondomer, eller er det alm at en GP har? I Thailand medbringer jeg selv kondomer fra Danmark, da de i 7-11 og Familymarkt ofte er dyrere end hvis jeg køber dem i Lidl i DK - og i Thailand ser pigerne helst at manden står for indkøbet af kondomer - mange piger har derfor ikke kondomer med - og så er det lidt trælst at skulle ned i 7 - 11 kl. 2 om natten - men heldigvis har de døgnåbent. Mine faste piger gør det som regel gerne uden kondom - men efter at jeg sidste gang efter hjemkomst har måttet oplyse dem om at jeg måske havde smittet dem med klamydia, efter jeg havde været sammen en enkelt gang med en sød barpige uden at bruge kondom - ved jeg ikke om den går lige hjem næste gang, jeg kommer til Thailand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1437 Skrevet 23. Juni, 2020 Jeg skriver en del anmeldelser af oplevelser i DK. Dog lidt on/off. Vedrørende udlandet deler jeg mere mine erfaringer i mere generelle råd og kommentarer. Jeg skriver oftest anmeldelser af nye piger, nogle gange også egne førstegangsoplevelser med piger andre allerede har anmeldt, men deler her oftere mine oplevelser i andres tråde hvis de er friske. Der er også nogle piger jeg ikke skriver anmeldelser af: - Eks. hvis det er blevet lidt personligt og jeg ikke har lyst til at beskrive "objektivt" - Når jeg har haft en oplevelse som er so-so, skuffende osv., men det ikke er pigens skyld eller tvivlen skal komme hende til gode. Faktisk har jeg ikke skrevet ret mange direkte negative anmeldelser. Vedrørende kondomer: Når jeg rejser i Sydøstasien har jeg næsten altid agne kondomer med, stashed med lager købt i DK. Et mix af syntetiske, ekstra tynde og almindelige bestilt efter mål. Pigerne er ofte skeptiske, specielt over de syntetiske. Det er forståeligt, og kræver tillid. Men de kan selv få lov til at åbne dem hvis de vil. I DK/Europa sjældent, men oplever for tit, at pigens udvalg er temmeligt pauvert. Det skete så sent som i sidste uge, hun havde kun små kondomer, som hun var lidt flov over (jeg er helt gennemsnitlig selv), og vi måtte slutte med at improvisere noget, da jeg simpelthen følte min pik var nær følelsesløs. Legetøj tænder mig ikke rigtigt længere. Derimod aftaler jeg nogle gange ret præcist hvilket tøj/undertøj pigen skal modtage mig i, hvis jeg ved hun er med på det. Jeg er blevet rimeligt afklaret med mig selv over, at det betyder noget for mig. Klinikker: Jeg har ikke besøgt en i flere årtier. Undskyld danske klinikpiger, men tidligere tiders skov af menukort og udspecificerede opskrifter dræbte min lyst. Jeg håber det har ændret sig til det bedre, og jeg har med Covid fået øjnene op for, at det nok er en af de mere bæredygtige veje fremadrettet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trooper 30 Skrevet 24. Juni, 2020 Det jeg undrer mig over. Hvorfor sutter pigerne pik med gummi - når de selv for slikket fisse uden? Det er da paradoksalt - Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg