Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg leder efter en GP med en krop i samme stil som de 3 første fotos i denne annonce

https://annoncelight.dk/showad/295407

Altså god polstring omkring hofterne og tung barm, og helst med talje, dvs ikke for frodig omkring ækvator ;) Langt hår og kinky mindset er et must!

Har kigget efter Dina G, men hun har ikke rigtig nogle fotos i "fuld figur". Gode forslag modtages meget gerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krokodil skrev, for 4 timer siden:

Jeg leder efter en GP med en krop i samme stil som de 3 første fotos i denne annonce

https://annoncelight.dk/showad/295407

Altså god polstring omkring hofterne og tung barm, og helst med talje, dvs ikke for frodig omkring ækvator ;) Langt hår og kinky mindset er et must!

Har kigget efter Dina G, men hun har ikke rigtig nogle fotos i "fuld figur". Gode forslag modtages meget gerne.

Du kan rolig tage dig en aftale med DinaG, hun er total lækker og har næsten samme krop som hende her, dog ikke så bred over hofterne, men ellers passer det meget godt, også har Dina de dejligste ægte store bryster. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 16 timer siden:

Hvorfor ikke bare besøge hende på annoncelight? :-)

Jeg kan ikke helt gennemskue om du tænker at du er helt vildt genial, eller om du synes det er morsomt?

Fordi det er falske billeder

Fordi hun har fået nedslående anmeldelser da hun senest huserede i københavnsområdet

Jeg synes det er grundlag nok, men lad mig vide om du savner flere argumenter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...