Hop til indhold

Ændringer af annoncelight.dk

Featured Replies

Skrevet

Ejjjj hvor er jeg ved at være træt af annoncelight . 

Nu er det ikke længer muligt at booke en annonce fremadrettet. Det vil sige at vil man have en annonce kunne man før booke fremad. Nu kan vi sidde og vente på at klokken bliver 00.00 for at være heldig at få en synlig annonceringer.

Plus at priserne er steget med ca 45%

Hold da op hvor træls.

Det er efterhånden lige så dyrt som annoncerne i Ekstrabladet.

Tænker de nok er i pengene siden landet ikke er fyldt op på max ned de udenlandske piger.

Fandme dårlig service.

Kan kun trøste mig med at vejret er perfekt.

Skrevet

Er det en super annonce du mener? Jeg har lige prøvet og kan godt gøre det. Så det har nok bare været en fejl et øjeblik da du prøvede. 

Og hvad er det der er steget i pris? Jeg mener det kostede det samme at købe point sidst jeg købte (men det er nogle måneder siden). At reklamere i København koster stadig 6 point, så jeg mener ikke noget er steget? 

Skrevet
  • Administrator
Frodige Ida skrev, 1 time siden:

Ejjjj hvor er jeg ved at være træt af annoncelight . 

Nu er det ikke længer muligt at booke en annonce fremadrettet. Det vil sige at vil man have en annonce kunne man før booke fremad. Nu kan vi sidde og vente på at klokken bliver 00.00 for at være heldig at få en synlig annonceringer.

Plus at priserne er steget med ca 45%

Hold da op hvor træls.

Det er efterhånden lige så dyrt som annoncerne i Ekstrabladet.

Tænker de nok er i pengene siden landet ikke er fyldt op på max ned de udenlandske piger.

Fandme dårlig service.

Kan kun trøste mig med at vejret er perfekt.

Jo, det er stadig muligt at booke super annoncer fremadrettet, hvis man er VIP annoncør.

Vi har ikke lavet nogen nye prisstigninger - faktisk har vi ikke ændret på vores priser på hverken points eller VIP i over et år.

Super annoncer har hele tiden kostet mere for gratis annoncører og kan kun bookes på dagen.

Så er det ikke blot fordi du ikke har været opmærksom på, at din VIP tid er udløbet?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.