Draugen 20 Skrevet 23. Juni, 2020 Hej Er der nogen der har nogle erfaringer med hende ? https://sugardaters.dk/show?alias=Naughty+latina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Draugen 20 Skrevet 26. Juni, 2020 Slet ingen der har erfaringer ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 27. Juni, 2020 Når jeg se en profil som den tænker jeg: Hvorfor er hun lige i København? Der er mange bla sydamerikanske prostituerede i Danmark. Hvorfor søge dem på sd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 2. Juli, 2020 TorbenMadsen skrev, den 27.6.2020 at 12:43: Hvorfor søge dem på sd? Det skal du da heller ikke, hvis det er en GP, du søger. Men søger du en SB, er hun måske nok værd at undersøge nærmere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 2. Juli, 2020 Helt sikkert kanske almindelig prostitueret. Ikke fordi der er noget galt med det. :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Draugen 20 Skrevet 2. Juli, 2020 Jeg vil prøve og få en aftale med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Draugen 20 Skrevet 6. Juli, 2020 Ingen der har haft en aftale med hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Draugen 20 Skrevet 14. August, 2020 Ingen der har mødt hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg