Hop til indhold
LilleSkutt

Maria Magdalena - Seduction Girls

Recommended Posts

Jeg synes at det er meget vanskeligt at skrive anmeldelser efter pigebesøg. Men Maria Magdalena var så sød og dejlig at jeg gør et forsøg:

http://www.seductiongirls.dk/pigerne/maria/ 

Maria er en sød og naturlig svensk skønhed med sydlandske rødder - uden tvivl en af de smukkeste kvinder jeg mødt i det danske klinikmiljø. Hun er lige så sød som hun er smuk og jeg følte mig med det samme afslappet og godt tilpas i hendes selskab. Som svensk syntes jeg det var meget rart at møde en landsmandinde på et bordel. Vi afregnede 1100 kr for 30 minutter og jeg gik i bad. Tanken om snart at se og lege med en nøgen Maria var meget ophidsende og allerede under bruseren fik jeg en knaldhård erektion der bare ikke ville gå ned... 

Tilbage på værelse startede vi med lidt smalltalk og blide berøringer mens jeg hjalp Maria af med hendes lækre undertøj. Marias numse er i verdensklasse og brysterne er naturligt bløde med store og mørke brystvorter. Jeg spurgte om jeg måtte slikke hende og det måtte jeg. Øjeblikket når en smuk, ung og helt nøgen kvinde lægger sig klar på ryg og spreder sine ben bliver jeg aldrig træt af. :)

Resten af seancen er alt for privat til at beskrive i detaljer. Jeg rødmer næsten når jeg tænker tilbage på det! Men Maria er en rigtig drømmebabe og hun var meget lydhør over for mine ønsker – så det var i alt en helt femstjernet sexoplevelse.

Jeg vil også benytte lejligheden til at give telefonpigerne på Seduction Girls en kæmpestor tommelfinger opad. De har ved alle mine besøg været meget søde, respektfulde og smilende. At føle sig velkommen i huset allerede ved døren gør en stor forskel for den samlede oplevelse og på den punkt synes jeg at Seduction Girls er klart bedst i branchen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alterkul2

Har også været forbi for at lirke lingeriet af Maria og slikke med to hænder behæ digt placeret på 2 x ægte bryster. Meget smuk pige - og pivfrækt med de svenske gloser. Var en glad mand da jeg gik derfra. 

Det lød dog ikke til at Maria havde planer om en længerevarende karriere i branchen, så hvis man er til smukke mørke øjne, kulsort hår, svenske gloser og ægte bryster skal man nok holde sig til fadet. 

Redigeret af Alterkul2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...