Hop til indhold
TommyHansen

Empatiske Sugarbabes på Fyn

Recommended Posts

Har netop meldt mig på Sugardaters, og har skrevet til et par smukke, unge blondiner, som jeg gerne ville lære nærmere at kende.
Men jeg ser under mange profiler, at pigen ikke har været online inden for den sidste måned.
Lidt kontant spurgt: Kan det svare sig at skrive til sådan en tøs?
I øvrigt er jeg meget åben for anbefalinger på søde og empatiske Sugarbabes i det sydfynske område - eller måske også fra Nyborg, Faaborg og Odense.

Redigeret af TommyHansen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den grå skrev, for 1 time siden:

Det kan stort set kun svare sig at skrive til nogen, som er online eller har været det samme dag

Enig. Hvis pigen ikke har været på i flere dage har hun flere hundrede beskeder og kommer aldrig igennem dem alle. 

Generelt går du unge og smukke så mange henvendelser at det er svært at få en aftale. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
TorbenMadsen skrev, for 23 minutter siden:

Enig. Hvis pigen ikke har været på i flere dage har hun flere hundrede beskeder og kommer aldrig igennem dem alle. 

Generelt går du unge og smukke så mange henvendelser at det er svært at få en aftale. 

Der er langt nemmere at få en aftale med en dejlig fræk alene mor eller under uddannelse under de 40 end med de unge. De har som real også en helt urealistisk idé om hvad de vil have for at mødes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange af de unge vil også helst sælge billeder og film, og bagved mange af profilerne sidder der mænd, der udgiver sig for kvinder, og så er der lige alle dem fra østeuropa og sfrika med  faste priser og menu og ikke at forglemme dem, der forsøger at lokke dig over på en anden betalingsside. 
 

SD er desværre blevet en totalt ødelagt side igennem de sidste par år, og man gør intet for at få alt lortet stoppet, så den kan finde tilbage til det, den handler om. Det er skabe en gid relation imellem en SD og en SB. Mange mænd har ført den ud i dyndet fordi de kun bruger den som sexside og skriver rundt til diverse kvinder om de er parate til at mødes om 20 min. For 1000 kr til en quickie. Siger den ene nej, siger den næste måske ja. En del kvinder har hoppet med på galejen og opfører sig på sammen måde. De skriver “ har du lyst til at mødes spontant i aften for x antal kr. “ de har end ikke læst ens profil og er ligeglade. Bare de kan få penge til den næste iphone eller noget lyserødt undertøj i det dyreste mærke. 
 

De ægte sugarbabes, der vil en relation er næsten ikke eksisterende mere, og mange mænd er blot på jagt efter det næste hul, og er næsten i princippet ligeglad med om det så sidder i nakken på en murerarbejdsmand. 
 

MEN MEN de findes, dem der gerne vil lære en at kende, og hvor man kan få rigtig mange gode timer sammen på mange måder og ikke kun sex. Har selv haft flere igennem årene og den længste relation varede i 18 måneder. 
 

bh.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
Oldtimer56 skrev, 1 time siden:

Mange af de unge vil også helst sælge billeder og film, og bagved mange af profilerne sidder der mænd, der udgiver sig for kvinder, og så er der lige alle dem fra østeuropa og sfrika med  faste priser og menu og ikke at forglemme dem, der forsøger at lokke dig over på en anden betalingsside. 
 

SD er desværre blevet en totalt ødelagt side igennem de sidste par år, og man gør intet for at få alt lortet stoppet, så den kan finde tilbage til det, den handler om. Det er skabe en gid relation imellem en SD og en SB. Mange mænd har ført den ud i dyndet fordi de kun bruger den som sexside og skriver rundt til diverse kvinder om de er parate til at mødes om 20 min. For 1000 kr til en quickie. Siger den ene nej, siger den næste måske ja. En del kvinder har hoppet med på galejen og opfører sig på sammen måde. De skriver “ har du lyst til at mødes spontant i aften for x antal kr. “ de har end ikke læst ens profil og er ligeglade. Bare de kan få penge til den næste iphone eller noget lyserødt undertøj i det dyreste mærke. 
 

De ægte sugarbabes, der vil en relation er næsten ikke eksisterende mere, og mange mænd er blot på jagt efter det næste hul, og er næsten i princippet ligeglad med om det så sidder i nakken på en murerarbejdsmand. 
 

MEN MEN de findes, dem der gerne vil lære en at kende, og hvor man kan få rigtig mange gode timer sammen på mange måder og ikke kun sex. Har selv haft flere igennem årene og den længste relation varede i 18 måneder. 
 

bh.

@Oldtimer56 Tak for et godt indlæg. Har for et par år siden haft en jeg så i mere end 1 år hvilket også var mere end ‘bare’ sex, biograf, restaurant, teater, tur på stranden, ferier sammen. Måske var det ikke et rigtig SB/SD forhold men alligevel. Vi ,ødte jo aldrig hinandens venner, familie osv så alligevel. Men ja, den type eksisterer næsten ikke mere. Dog har jeg i dag, netop kommet fra hende, 1 jeg ser fast 3-4 gange om måneden. Og det er også mere end bare sex for penge. Og har kendt hende i 2 år nu. Men at finde en ny er vist ikke nemt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...