Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/search/frække mette?region=98&type=female

Det kan være, Mette er fræk. Det er bare ikke på en måde, man som kunde ønsker at opleve. Desværre!

Kommunikationen gik let og ubesværet via SMS. Hun ville gerne være sammen med en ældre herre som ut.

Det var ALT det positive.

På dagen skriver jeg og giver information om hvor,  jeg gerne ser hende parkere. Det vil hun gerne rette sig efter - dog vil hun gerne have aftalen udsat en halv time "så hun ikke skal stresse sådan". Jeg svarer, at jeg da ikke ønsker, hun er stresset, når hun ankommer. Vi kan derfor udsætte aftalen en hel time, hvis det passer hende. Det gør det.

Efter noget skriveri ankommer hun tre kvarter senere end den oprindelige aftale. Fint nok.

Jeg har booket en hel time og har derfor tid nok, da hun ankommer. Jeg byder på en alkoholfri drink og lidt frugt, inden vi går "til sagen". Jeg ønsker at "forventningsafstemme". Jeg fortæller, jeg har to ønsker: at hun er nærværende og, at vi er enige om, at en time varer 60 minutter. Dertil forklarer jeg, at en senior som mig, har brug for at tingene ser stille og roligt. Dét er hun skam helt med på, siger hun. Hun vil hellere ældre end yngre - og taler påvirkning af stoffer osv. 

Nå, vi kommer da ind i sengen, som er klædt på til anledningen. Jeg har lavet en lille anretning ved siden af sengen med olie, glidecreme, kondomer og andet til faget hørende. Jeg glemte at lægge en rose ved, ellers synes jeg, det var perfekt.

Straks vi lagde os på sengen forsvandt dog denne opfattelse. Vi havde knap ramt lagnet inden, skønjomfruen stønnede højt i ekstase. Inden jeg nåede at trække vejret, havde hun påmonteret et centimetertykt kondom. Det fik lillemand til at krybe tilbage i skjul - jo, han havde da lige tittet frem.

Jeg bad hende så tage den olie, jeg havde serveret på siden af sengen, og bad hende levere en længerevarende HJ. Hun sprøjtede lidt olie på kalorius og gav sig til at hive og flå i lillemand. Det var ganske ophidsende - desværre ikke på den seksuelle måde.

Så ringede telefonen. Den måtte hun naturligvis lige besvare. Det var ikke chaufføren, som hun ellers troede. Nå, hun menete nu, at hun var ankommet et kvarter tidligere, end hun reelt gjorde. Jeg bad hende komme tilbage i sengen.

Jo, hun kunne da godt lige sætte sig et par minutter. Måtte hun i øvrigt tage et bad?

PS: de 68 kg, der oplyses i annoncen, er snarere 78. Dertil har hun tabt rigtig mange kg i en fart. Hud og fedtlag har ikke kunnet føle med. Der hænger en bremme på 10-15cm hud fyldt op med fem cm fedt fra højre mod venstre eller omvendt.  Kærestesex er der på ingen måde tale om. Hvis det, hun praktiserer, skulle være kærestesex, er det forståeligt, hun ingen kæreste har.

PPS: Jeg ser, hun er "vokset" til 170 cm. Tro mig - det er hun ikke!

BLIV VÆK!

Del dette indlæg

Link til indlæg
oros skrev, for 17 minutter siden:

https://annoncelight.dk/search/frække mette?region=98&type=female

Det kan være, Mette er fræk. Det er bare ikke på en måde, man som kunde ønsker at opleve. Desværre!

Kommunikationen gik let og ubesværet via SMS. Hun ville gerne være sammen med en ældre herre som ut.

Det var ALT det positive.

På dagen skriver jeg og giver information om hvor,  jeg gerne ser hende parkere. Det vil hun gerne rette sig efter - dog vil hun gerne have aftalen udsat en halv time "så hun ikke skal stresse sådan". Jeg svarer, at jeg da ikke ønsker, hun er stresset, når hun ankommer. Vi kan derfor udsætte aftalen en hel time, hvis det passer hende. Det gør det.

Efter noget skriveri ankommer hun tre kvarter senere end den oprindelige aftale. Fint nok.

Jeg har booket en hel time og har derfor tid nok, da hun ankommer. Jeg byder på en alkoholfri drink og lidt frugt, inden vi går "til sagen". Jeg ønsker at "forventningsafstemme". Jeg fortæller, jeg har to ønsker: at hun er nærværende og, at vi er enige om, at en time varer 60 minutter. Dertil forklarer jeg, at en senior som mig, har brug for at tingene ser stille og roligt. Dét er hun skam helt med på, siger hun. Hun vil hellere ældre end yngre - og taler påvirkning af stoffer osv. 

Nå, vi kommer da ind i sengen, som er klædt på til anledningen. Jeg har lavet en lille anretning ved siden af sengen med olie, glidecreme, kondomer og andet til faget hørende. Jeg glemte at lægge en rose ved, ellers synes jeg, det var perfekt.

Straks vi lagde os på sengen forsvandt dog denne opfattelse. Vi havde knap ramt lagnet inden, skønjomfruen stønnede højt i ekstase. Inden jeg nåede at trække vejret, havde hun påmonteret et centimetertykt kondom. Det fik lillemand til at krybe tilbage i skjul - jo, han havde da lige tittet frem.

Jeg bad hende så tage den olie, jeg havde serveret på siden af sengen, og bad hende levere en længerevarende HJ. Hun sprøjtede lidt olie på kalorius og gav sig til at hive og flå i lillemand. Det var ganske ophidsende - desværre ikke på den seksuelle måde.

Så ringede telefonen. Den måtte hun naturligvis lige besvare. Det var ikke chaufføren, som hun ellers troede. Nå, hun menete nu, at hun var ankommet et kvarter tidligere, end hun reelt gjorde. Jeg bad hende komme tilbage i sengen.

Jo, hun kunne da godt lige sætte sig et par minutter. Måtte hun i øvrigt tage et bad?

PS: de 68 kg, der oplyses i annoncen, er snarere 78. Dertil har hun tabt rigtig mange kg i en fart. Hud og fedtlag har ikke kunnet føle med. Der hænger en bremme på 10-15cm hud fyldt op med fem cm fedt fra højre mod venstre eller omvendt.  Kærestesex er der på ingen måde tale om. Hvis det, hun praktiserer, skulle være kærestesex, er det forståeligt, hun ingen kæreste har.

PPS: Jeg ser, hun er "vokset" til 170 cm. Tro mig - det er hun ikke!

BLIV VÆK!

Hendes bryster er også vokset til en størrelse F. I guder: en slapt hængende størrelse B+ er mere retvisende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

Hold da kæft en skuffelse du fik der. Det må sgu være træls når du har gjort dit for en hyggelig time.  

Føler med dig

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skrev denne her anmeldelse for nogle år siden. Det lyder meget som samme dame og hendes billeder kunne også godt passe. 

Skod at du også fik en dårlig anmeldelse. Har btw aldrig læst en god anmeldelse af damen... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Glædepigenmaria

Træls hun skal ødelægge det for alle os andre der leverer god service 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange tak for advarslen......denne såkaldt Frække Mette er vist en man skal holde sig langt fra. Gider ikke flere svindlere. Ja, FUCK DEM!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
jensen6 skrev, for 52 minutter siden:

Hun har tabt sig igen - nu er det 62 kg :-).

Hvad kostede den skuffelse dig?

1700 kr. :cry:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Glædepigenmaria skrev, for 2 timer siden:

Træls hun skal ødelægge det for alle os andre der leverer god service 

Ja. Det er synd og skam.

Jeg har mødt rigtig mange GPer, der har mit velvære i højsædet. Jeg har en kæmpe respekt for det, I leverer. Det skal du vide.

Men jeg må jo op på hesten igen, som man siger. Det bliver med Magic Massage hos Malle i Kokkedal. Der er der statsgaranti på god service, fantastisk massage af både store og lille Oros.

Jeg er gået igang med at spare sammen til hende. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...