Hop til indhold

Cherry/Ploy i Bagsværd

Featured Replies

Skrevet

Nogen der ved hvad deres klinik hedder? Cherry er på EG men svarer aldrig på mine sms? Hvordan kommer man i dialog med eks. Ploy? (Og evt ser lidt billeder af hende)

Hilsen BUC

Skrevet
BUC2610 skrev, for 23 minutter siden:

Nogen der ved hvad deres klinik hedder? Cherry er på EG men svarer aldrig på mine sms? Hvordan kommer man i dialog med eks. Ploy? (Og evt ser lidt billeder af hende)

Hilsen BUC

Jeg plejer bare at sende en SMS, så får jeg normalt svar i løbet af et par minutter.

Ploy ønsker ikke at have en annonce.

Skrevet
OldDane skrev, for 36 minutter siden:

Jeg plejer bare at sende en SMS, så får jeg normalt svar i løbet af et par minutter.

Ploy ønsker ikke at have en annonce.

Tak for svar:-)

På det nummer som står på cherrys annonce? 
Kan du bekræfte at Ploy yder samme service som Cherry og at hun er en køn ung Thai?

Pft. 

Skrevet
BUC2610 skrev, 1 time siden:

Tak for svar:-)

På det nummer som står på cherrys annonce? 
Kan du bekræfte at Ploy yder samme service som Cherry og at hun er en køn ung Thai?

Pft. 

Hvis de ikke svarer på en sms, har de vel detes grunde. Prøv at ringe. Og med hensyn til ydelser, må du nok spørge klinikken...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.