Hop til indhold

Hvad gør man?????

Featured Replies

Skrevet

Hvordan håndterer i at sortere i alle disse piger???

indtil for nyligt, troede jeg Flensborg er paradis på jord....... så opdagede jeg Hamborg, med flatrate klubber, FKKèr og meget kinky ting. Og for at gøre stressen fuldendt, så er det sted, jeg oftest besøgte herhjemme, begyndt at køre tilbud. ;)

Jamen hvad skal den lille mand gøre? så mange favoritpiger.... og så uendelig lidt "tid" :?

Skrevet

Kære Nille

Nu ikke stresse den stakkels mand. Han har endda kun prøvet de nærtliggende steder. Tænk om han skulle komme til London, Sydeuropa, USA eller sågar Asien?

Ja, det er en stor verden :)

BB

Skrevet

Jamen hvad skal den lille mand gøre? så mange favoritpiger.... og så uendelig lidt "tid" :?
Meld dig ind i Det radikale Venstre!

Her har man stor erfaring i vægelsind, så her er der måske råd at hente :lol::lol: :lol:

Skrevet

ja man tør jo næsten ikke prøve mere, så går det da helt galt ;)

Ahhh Buller, de få piger jeg besøger, kan da næsten ikke kaldes afhændighed :) kunne da sagtens stoppe i morgen...... tror jeg da :roll:

Ja X, de er jo et meget stærkt parti pt, så måske man kunne lære nogle triks sådan generelt set ved at melde sig ind ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.