Bifyr35 42 Skrevet 22. Juni, 2020 Nogen herinde der kender til hvor jeg finder fyre der tilbyder sex til mænd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 22. Juni, 2020 Prøv boyfriend.dk - husk på at der også derinde er mange wankere.. men du vil også kunne finde gode oplevelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 22. Juni, 2020 Nemtøs skrev, for 9 minutter siden: Prøv boyfriend.dk - husk på at der også derinde er mange wankere.. men du vil også kunne finde gode oplevelser. Er en "wanker" ikke en der tilfredsstiller sig selv (onanere)? For så var jeg da en wanker på arbejde i dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 22. Juni, 2020 (edited) AalborgLook skrev, for 11 minutter siden: Er en "wanker" ikke en der tilfredsstiller sig selv (onanere)? For så var jeg da en wanker på arbejde i dag. Forhåbelig sad du ikke og pillede under skrivebordet wanker en der tilkendegiver at ville mødes, men nøjes med at onanere til fantasien om at mødes irl. Redigeret 22. Juni, 2020 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aruba 410 Skrevet 22. Juni, 2020 Plejer sådan nogle ikke at rende rundt i Ørstedsparken? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 22. Juni, 2020 (edited) Fejl post. Redigeret 22. Juni, 2020 af AalborgLook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 22. Juni, 2020 Nemtøs skrev, for 5 minutter siden: Forhåbelig sad du ikke og pillede under skrivebordet Nej da! Først kom der en bule i bukserne og så måtte jeg ud på toilettet "pleasure myself" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 22. Juni, 2020 AalborgLook skrev, for 35 minutter siden: Er en "wanker" ikke en der tilfredsstiller sig selv (onanere)? For så var jeg da en wanker på arbejde i dag. Og derfor vanker der ekstra håndarbejde fordi du wanker. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
allyours6 0 Skrevet 26. Juni, 2020 Ja lige her ;o) https://www.eroguide.dk/forum/profile/49879-allyours6/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg