Hop til indhold

Recommended Posts

Thaimassage4you ved Frederiksværk.

Er der nogen der ved om moon's søster POY, stadig arbejder hos Moon, hos

Thaimassage4you ved Frederiksværk.

Eller om POY evt. er et andet sted i landet ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
juniorchefen skrev, for 4 timer siden:

Thaimassage4you ved Frederiksværk.

Er der nogen der ved om moon's søster POY, stadig arbejder hos Moon, hos

Thaimassage4you ved Frederiksværk.

Eller om POY evt. er et andet sted i landet ??

Så vidt jeg husker hedder Moons søster ikke det du siger. Jeg mener hun hedder May - men nogle gange kalder thaier sig forskellige navne, især inden for massagebranchen. Sidste gang jeg var hos Moon (ca. 1 år siden), fik jeg en halvkedelig massage, hvor jeg ligesom fornemmede, at der ikke kunne blive tale om ekstra af nogen art. Det havde hun ellers tilbudt før. Da jeg gik, spurgte jeg om May stadig var der, og det bekræftede hun. Hun (Moon) forstod åbenbart, at hendes behandling ikke havde min store interesse, for næste dag modtog jeg en SMS, hvor hun lokkede med lidt hygge og slappe af. Men jeg havde fået nok, hvis jeg ikke kan være sikker på ekstra, må hun nøjes med det publikum som er tilfreds med den rene massage.

May derimod, er til det hele. Det sagde hun ihvertfald til mig for ca. 3-4 år siden, da jeg fik en fræk omgang med hende, nøgen med HJ. Hun havde usandsynligt lækre bryster med fri adgang til nulren. Hvorfor jeg ikke fulgte op på det, ved jeg egentlig ikke. Men det er ekstremt sjældent at jeg kommer mere end een gang hos den samme pige..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...