Hop til indhold

Happy Ending

Featured Replies

Skrevet

Lige lidt nysgerrig

Bestiller i altid med Happy Ending på Thaistederne??? Jeg selv gør ofte ikke..... pånær hvis hun tager tøjet af m.m. så snakker vi :)

Synes efterhånden de fleste steder tilbyder det? tænker hvis du kommer ind som uvidende, er det vel noget grænseoverskridende?

Skrevet

Det er vel også et spørgsmål om man selv har taget alt tøjet af. Som førstegangskunde tog jeg ihvertfald ikke alt tøjet af og fik heller ikke tilbudt happy ending, men hun rykkede godt nok noget i underbukserne for at komme til mine baller :D Nu havde jeg på forhånd heller ikke tænkt i de baner og klinikken virkede heller ikke langt an på det med blinkende lygter og døgnåbnet.

Skrevet

Bestiller i altid med Happy Ending på Thaistederne???

Bestiller altid uden, men tilbuddet kommer med 98% sikkerhed til sidst.

-OD

Skrevet

Lige lidt nysgerrig

Bestiller i altid med Happy Ending på Thaistederne??? Jeg selv gør ofte ikke..... pånær hvis hun tager tøjet af m.m. så snakker vi :)

Synes efterhånden de fleste steder tilbyder det? tænker hvis du kommer ind som uvidende, er det vel noget grænseoverskridende?

"Bestiller" aldrig.

Min første massage nogensinde blev jeg instrueret om, at det nok var bedst at tage underbukserne af for ikke at få olie på. (Endte med at en sad og rev det bedste han/hun havde lært i min bedste ven, mens en anden cirklede om mine brystvorter. Jeg var dog lidt forberedt på konceptet.)

Der var engang et indslag i DR-programmet "Rabatten" om hvor man fik mest wellness for pengene. Der blev besøgt tre forskellige butikker, heraf var det ene thaimassage, hvor værten fik 1½ time. Her så man ham i de fra Thailand kendte løse gevandter. (Thaimassagen vandt i øvrigt).

Skrevet

Hov med tøjet af, mener jeg hun skal tage tøjet af... der skal jo være noget at kigge på ;) ellers synes jeg, det er lidt fesen med en wanker

Skrevet

Da jeg havde min periode med thaiklinikker, lod jeg altid tilfældet råde. Det var der en vis spænding i.

Selv er jeg ikke genert på det punkt og har altid taget tøjet af for at lure på, hvad der skete undervejs, og i langt de fleste tilfælde kom der et eller andet "tilbud". Måske var det halvkvædet, så man selv kunne brodere videre på det, men det kom.

Der er naturligvis også yderpunkter her.

På Royal Thai i Østre Voldgade gav Jintana en guddommelig svensker, men var ellers menneskelig kold, utilnærmelig og nærmest textilfascist.

Det andet yderpunkt var Linda på Bangkok i Hillerød (dengang hun var dér). Hun kom ind i godt humør, hilste pænt – og havde lige en hånd nede i mine underhylere under betalingen. Havde man ikke helt forstået signalet, hev hun efterfølgende op i den lille nederdel for at præsentere alle herlighederne, når man lå på briksen. Svært at misforstå.

Midt i mellem disse lå bl. a. Exclusive (nu Siri) på Frederiksberg. Her var de hjertelige, undertiden to piger til massagen, og man blev altid tilbudt en svensker. Var man et kendt ansigt, fulgte svenskeren altid automatisk. Alt til 600.

Men pigernes tøj blev, hvor det var.

Skrevet

Hej

Det er meget forskelligt hvad jeg gør, det kommer an på situationen og pigen.

For nylig var jeg i Brøndby strand til 1 times oliemassage, hun spurgte også om hvad jeg ville have extra.

1200 for 1 time med bom bom

600 for 1 time med hj

jeg valgte hj til 600, syntes det andet var for dyrt.

Jeg fik en god massage og da vi nåede til hj. og hun sad overskrevs på mig kunne jeg ikke lade være med og lege med hendes bryster, hun sagde så at for 200 mere ville hun tage tøjet af, jeg sagde for 200 mere ville jeg have bom bom og slikke hende, 10 sekunder efter sagde hun okay så jeg fik hele pakken samt en god massage i 1 time for 800, nogle gange kan det godt betale sig og vente med at aftale det extra

The rider

Skrevet

Hej

Det er meget forskelligt hvad jeg gør, det kommer an på situationen og pigen.

For nylig var jeg i Brøndby strand til 1 times oliemassage, hun spurgte også om hvad jeg ville have extra.

1200 for 1 time med bom bom

600 for 1 time med hj

jeg valgte hj til 600, syntes det andet var for dyrt.

Jeg fik en god massage og da vi nåede til hj. og hun sad overskrevs på mig kunne jeg ikke lade være med og lege med hendes bryster, hun sagde så at for 200 mere ville hun tage tøjet af, jeg sagde for 200 mere ville jeg have bom bom og slikke hende, 10 sekunder efter sagde hun okay så jeg fik hele pakken samt en god massage i 1 time for 800, nogle gange kan det godt betale sig og vente med at aftale det extra

The rider

Brøndby Strand....er den klinik blevet anmeldt ?

;)

Skrevet

Ok tak ;)

Hun ser da meget frisk ud, og det er hun så også kan jeg forstå på det du skriver :)

Er der kun hende som er på billederne ?

Stedet har fået meget blandede mest negative anmeldeser. Hun har en ældre thai til at hjælpe ind imellem.

Skrevet

Jeg så ikke andre Frisk Fyr

Hun er jo ikke helt ung men kroppen er ok og hun nyder og blive slikket

så frem med tungen min ven

The rider

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.