Hop til indhold
Guest CphGuy

Teresa erotic massage

Recommended Posts

Jeg er også interesseret i at høre fra nogen der har besøgt her - Også ift. at stedet skulle ligge lige mellem to resturanter. Hvor meget kigger de?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været forbi. Jeg ved ikke om billederne er af hende, men hun ligner meget godt. Rigtig pæn petit pige med falske bryster og et flot ansigt.

Jeg havde betalt for en time men stod ude på gaden efter 40min. Selve massagen var ok, men ikke særligt pirrende og ikke meget body2body over det. Tror at i løbet af de 25-30 jeg lå på maven at brysterne blev brugt i 1-2min og hun beholder trusser på. Og da man så blev vendt gik der et minutter før hun går i gang med et uengageret hj. Der er fri adgang til hendes bryster under afslutningen, så det hjalp på at komme i mål.

Alt i alt en rigtig flot pige, men som desværre virker uengagageret i dette arbejde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest CphGuy
benterik85 skrev, for 16 timer siden:

Jeg har været forbi. Jeg ved ikke om billederne er af hende, men hun ligner meget godt. Rigtig pæn petit pige med falske bryster og et flot ansigt.

Jeg havde betalt for en time men stod ude på gaden efter 40min. Selve massagen var ok, men ikke særligt pirrende og ikke meget body2body over det. Tror at i løbet af de 25-30 jeg lå på maven at brysterne blev brugt i 1-2min og hun beholder trusser på. Og da man så blev vendt gik der et minutter før hun går i gang med et uengageret hj. Der er fri adgang til hendes bryster under afslutningen, så det hjalp på at komme i mål.

Alt i alt en rigtig flot pige, men som desværre virker uengagageret i dette arbejde.

Hvad måtte du slippe for den behandling?

Og ved du om bj var uden kondom eller?

Redigeret af CphGuy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...