Hop til indhold
Peterpedal

Flensborg - Luna eller Isabella

Recommended Posts

Jeg skal om kort tid en tur forbi det nordlige tyskland og ville lave et pitstop i flensborg. Men hvem af pigerne skal jeg besøge. Begge er jo vold lækre. Og de har næsten samme specks hvad højde og alder angår.

Isabella: http://www.fair-girls.de/Flensburg/1545

Luna: http://www.fair-girls.de/Flensburg/1908

hvad med at tage dem begge to og så skrive om hvem der bedst :P :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvad med at tage dem begge to og så skrive om hvem der bedst :P:P

Er du ude på at slå mig ihjel. Det er latina piger vi snakker om. Får man først tændt dem bliver de jo ved som duracell kaniner til man er helt færdig. Er ikke sikker på at jeg ville kunne holde til 2 på en dag.

Isabella kan jeg se har fået rigtig gode anmeldeser. Og har kigget på hende flere gange så hun føre med 1 point indtil nu.

Men Luna er også lækker nok. Mangler bare en anmeldese af hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er du ude på at slå mig ihjel. Det er latina piger vi snakker om. Får man først tændt dem bliver de jo ved som duracell kaniner til man er helt færdig. Er ikke sikker på at jeg ville kunne holde til 2 på en dag.

Isabella kan jeg se har fået rigtig gode anmeldeser. Og har kigget på hende flere gange så hun føre med 1 point indtil nu.

Men Luna er også lækker nok. Mangler bare en anmeldese af hende.

Isabella har ihvertfald været på stedet i længere tid - kunne tyde på hun yder en god service og satser på faste kunder. Hvorfor hun skriver hun er ny i Flensborg fatter jeg ikke :( . Luna må være ny på stedet, har ihvertfald ikke set hende før - ser ud til hun har fået lidt fyld i. Du kan jo lige anmelde hende. Evt. kan du jo tage den ene på udturen og den anden på hjemturen :D

NB. Sky ligger lige i nærheden af Feldstrasse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Isabella har ihvertfald været på stedet i længere tid - kunne tyde på hun yder en god service og satser på faste kunder. Hvorfor hun skriver hun er ny i Flensborg fatter jeg ikke :( . Luna må være ny på stedet, har ihvertfald ikke set hende før - ser ud til hun har fået lidt fyld i. Du kan jo lige anmelde hende. Evt. kan du jo tage den ene på udturen og den anden på hjemturen :D

NB. Sky ligger lige i nærheden af Feldstrasse.

Det kunne jeg jo. Men det bliver ikke denne gang desværre.

Det bliver nok en tur ved Isabella hvis ikke der er andre der melder sig på banen. Hun ser rigtig sød ud.

Jeps kender godt Sky. De har et stor udvalg af dagligvare til fornuftig pris. Og så lige en tur til fleggaard bagefter og hente drikkevare så er den tur gratis.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeps kender godt Sky. De har et stor udvalg af dagligvare til fornuftig pris. Og så lige en tur til fleggaard bagefter og hente drikkevare så er den tur gratis.

Sky har også en del drikkevarer, men ikke alle øl og sodavandsmærker.

Mht. dagligvarer og især vin, går jeg som regel i Lidl istedetfor - der ligger et på Neustadt, som også er lige i nærheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Isabella har ihvertfald været på stedet i længere tid - kunne tyde på hun yder en god service og satser på faste kunder. Hvorfor hun skriver hun er ny i Flensborg fatter jeg ikke :(

Jeg synes tit der er en lidt løs defination af ny dernede. Hvis man kigger på pigerne på http://engelsburg-fl.de/ så er de som regel opgivet til enten "1. Mal" (første gang), "Neu" eller "Stamm". Der synes jeg også, at nogle af dem der bliver betegnet som nye, har været der adskillige gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det med "ny" er blot fordi Isabella ikke har været i Flensborg siden januar. Dengang knaldede vi med hinanden med stor fornøjelse for 4. gang. Hun er en super pige.

Luna kender jeg ikke, men hun er vist "rigtig" ny og bor på samme etage som Isabella i Feldstrasse, de rejser vist rundt sammen. Så du kan jo snuppe dem begge, de vil sikkert synes det er helt OK

Sejer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det med "ny" er blot fordi Isabella ikke har været i Flensborg siden januar. Dengang knaldede vi med hinanden med stor fornøjelse for 4. gang. Hun er en super pige.

Luna kender jeg ikke, men hun er vist "rigtig" ny og bor på samme etage som Isabella i Feldstrasse, de rejser vist rundt sammen. Så du kan jo snuppe dem begge, de vil sikkert synes det er helt OK

Sejer

Jeg har savlet over isabella mange gang men det har desværre ik passet med tiden når jeg har været i fl til at jeg kunne besøge hende.

Jeg er ikke sikker på at jeg kan klare 2 latinaer den samme dag. Du ved når man først får tændt en latina vil hun bare ha mere og mere og bliver ved til man er helt flad og hun har suget ALT liv ud af en.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...