Hop til indhold
Guest går ned på knæ

Ebony Aalborg/Nørresundby

Recommended Posts

Guest går ned på knæ

igennem et stykke tid har der været en sladren i min opgang. Men for at gøre en lang historie kortere. En mand der formentlig nu er blevet smidt ud, havde ofte besøg. Nu hvor han ikke har været der i et par uger er der stadig heftig trafik. Her i dag kom der så, den flotteste neger/ebony kvinde ned af trappen mens jeg stod og snakkede med min genbo. Hun smilede til mig men gik forbi uden at sige noget.

Min nabo der vistnok har prøvet lidt af hvert, sagde med det samme at det var en glædespige, det kunne hun detekte langt væk, og jeg er overbevist om, hun ved hvad hun snakker om.

Naboen nævnte det kunne være en pige der var er vant til måske at arbejde på maxim eller sådan.

Hvor og igennem hvad kan man kontakte sådan en kvinde? Hun var simpelthen perfekt i hår og påklædning. Hun skulle uden tvivl på job.

Kender selvfølgelig denne her side samt annoncelight og ekstrabladet.

Er der nogle andre forslag? Måske steder man kun kender til som indforstående.

På forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
går ned på knæ skrev, den 21.6.2020 at 23:53:

igennem et stykke tid har der været en sladren i min opgang. Men for at gøre en lang historie kortere. En mand der formentlig nu er blevet smidt ud, havde ofte besøg. Nu hvor han ikke har været der i et par uger er der stadig heftig trafik. Her i dag kom der så, den flotteste neger/ebony kvinde ned af trappen mens jeg stod og snakkede med min genbo. Hun smilede til mig men gik forbi uden at sige noget.

Min nabo der vistnok har prøvet lidt af hvert, sagde med det samme at det var en glædespige, det kunne hun detekte langt væk, og jeg er overbevist om, hun ved hvad hun snakker om.

Naboen nævnte det kunne være en pige der var er vant til måske at arbejde på maxim eller sådan.

Hvor og igennem hvad kan man kontakte sådan en kvinde? Hun var simpelthen perfekt i hår og påklædning. Hun skulle uden tvivl på job.

Kender selvfølgelig denne her side samt annoncelight og ekstrabladet.

Er der nogle andre forslag? Måske steder man kun kender til som indforstående.

På forhånd tak

Er der nogle der har en ide til hvor man kan finde en sådan Kvinde?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Liverpool skrev, den 24.6.2020 at 15:07:

Sig til når du finder hende:)

Har set hende igen i opgangen i går. Hun bankede på min dør, og gav mig sit telefonnummer og et fornavn.

Hun fortalte at hun så efter lejligheden for et familiemedlem, der havde nogle problemer.

Det viser sig at hun er grønlænder ikke Ebony. Hun er gudesmuk og lidt mørk i huden som en Ebony.

Problemet er at jeg ikke bare kan ringe frisk og bestille en tid, da jeg jo ikke kan være 112% sikker på, at min kvindelige nabo og mig selv, har ret i at hun er glædespige.

Nogle forslag til hvordan jeg kan ringe diskret og alligevel så direkte at hun forstår den, hvis hun er glædespige, men heller ikke bliver fornærmet, hvis hun ikke er?

Eller et forslag til hvor en så flot grønlandsk pige kunne holde til, når hun er på arbejde i Aalborg/Nørresundby området?

Del dette indlæg


Link til indlæg
går ned på knæ skrev, for 47 minutter siden:

Har set hende igen i opgangen i går. Hun bankede på min dør, og gav mig sit telefonnummer og et fornavn.

Hun fortalte at hun så efter lejligheden for et familiemedlem, der havde nogle problemer.

Det viser sig at hun er grønlænder ikke Ebony. Hun er gudesmuk og lidt mørk i huden som en Ebony.

Problemet er at jeg ikke bare kan ringe frisk og bestille en tid, da jeg jo ikke kan være 112% sikker på, at min kvindelige nabo og mig selv, har ret i at hun er glædespige.

Nogle forslag til hvordan jeg kan ringe diskret og alligevel så direkte at hun forstår den, hvis hun er glædespige, men heller ikke bliver fornærmet, hvis hun ikke er?

Eller et forslag til hvor en så flot grønlandsk pige kunne holde til, når hun er på arbejde i Aalborg/Nørresundby området?

Nogle grønlændere kan være gudesmukke, da der er blandt mange forskellige gener i populationen. Der er eksempelvis iblandet en masse italienske, spanske og portugisiske gener ..... og danske.

 

Så din drift er forståelig.

 

Men prostitution eksisterer ikke rigtig i Grønland (som vi kender det i DK), så du vil derfor nok få meeeeget svært ved at finden hende på et bordel eller med en annonce på nettet.  

Måden man kommer i bukserne på en grønlandsk pige, er at feste med hende i byen og derefter til efterfest. Hvis fyren har betalt festen, så falder der tit noget af til ham sidst på aftenen - specielt hvis manden er grønlænder og pigen er misbruger eller uden bolig. Det er på ingen måde det samme, som at man nu er kærester.

Der er stor boligmangel i Grønland, hvorfor unge mennesker nogle gange finder en kæreste (under standrad at bo med), hvis han har en bolig.

 

Et andet vigtigt forhold er dette, at det typisk er folk med problemer, som er billigt til salg. Alm. unge minder meget mere om unge danskere.

 

 

Jeg tror derfor, at du og din nabo er ude på et sidespor. Så meget har naboen vist ikke prøvet :)  

Jeg tror bestemt ikke, at hun er en glædespige. Jeg synes, at hun lyder som en ung pige, med overskud til at hjælpe et familiemedlem. 

 

Jeg har derfor følgende 3 råd til dig:

 

1). Hvis hun er over dit niveau (gudesmuk), og ikke misbruger, så drop tankerne om hende. Der er ingen gennemvej. Drop enhver tanke om at købe hende. Hun har en alm. ung flot kæreste. Hvorfor skulle hun gå mange niveauer ned? Det ville en dansk pige ej heller gøre.

 

2). Er hun på stoffer og/eller drikker en masse, ja så kan du ringe til hende, og invitere hende i byen, og siden lade hende flytte ind.

 

3). Er du på hendes niveau eller over, og er hun IKKE misbruger, så ring til hende og invitere hende ud på en date. Ganske som du vil gøre med en danske pige. Igen her er der ingen genveje. Du skal vinde hendes hjerte. Du kan ikke købe hende.

 

PS! Der er sket meget i Grønland. Det er ikke sådan, at man idag blot kan købe en ung grønlænder efter behov (det sker kun i folketinget). Det er sku lige før det er nemmere med en dansk sugarpige.

 

 

 

 

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...