Hop til indhold

Recommended Posts

Så kom tiden til anmeldelse. nummer 2. Jeg var så heldig at have tid til at besøge to piger på samme dag. Rose har været flere steder i landet, mener hun har kaldt sig selv Black Rose og Dark Rose igennem tiderne, men er ikke sikker. Jeg nåede at besøge hende før hun tog til hjemlandet, men hun er formentligt tilbage igen efter sommer.

Rosa er en ung, fræk og energisk pige. Kastede sig i armene på mig med et stort smil (no kisses grundet COVID-19). Hun har en helt FANTASTISK krop. Lige min smag. Nogle store veltrænede lårbasser, dejlige veltrænede ben og glatte velduftende fødder. Hvis man er til ben og fødder som mig, så er hun et must. Dejlig solbrun blød hud, lige til at spise. Fik en fin sutter uden kondom og så på med regnfrakken og ned i sengen til vild elskov. Har svært ved at komme med kondom, men kunne ikke holde mange minutter.

Der var ikke et tørt øje. Dejligt besøg hos en dejlig, fandens smuk pige. 10. 10. 10. 10.

Da hun er rejst, fremgår hun ikke på linket længere, i øjeblikket er Claudia på adressen, fik sagt hej til hende kort. Sød, ser dog lidt træt ud.

https://annoncelight.dk/showad/227970

God dag til jer brødre.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...