Hop til indhold

Sød Nikole - Esbjerg/Korskro

Featured Replies

Skrevet

Så blev det min tur til at skrive en anmeldelse. Har fulgt med i mange år efterhånden, synes det er på tide jeg skriver om mine bedrifter. Har set andre få huk for deres, derfor har jeg nok holdt mig lidt tilbage. Er ikke den store poet, så bær lige over med mig. Anyways...

Besøgte søde Nikole igår. Stedet, en gammel gård ved Tingvejen. Diskret parkering, ikke så diskret indkørsel fra vejen. Ved ankomst ringer jeg på døren og søde Nikole åbner. Hun er noget nervøs og genert. Nok fordi det er hendes første dag i landet, muligvis første kunde. Nikole er slank og iført lækker lingerie med hofteholder, me like. Jeg får lov til at friske mig op på toilettet og kommer ind til Nikole der er klar. Hun er tydeligt genert, og det gør hele oplevelsen bare det bedre. 

Hun kommer hurtigt af tøjet, vi hopper i sengen og jeg modtager et blowjob der får englene til at synge. Derefter hvad der virker til at være naturlig sex i mange positioner. Hun virker til at nyde hele turen.

Alt i alt, for mig, en fantastisk oplevelse med blow, sex og pige til en 10'er. Ikke model smuk, men naboens uskyldige datter. Kommer helt sikkert igen.

https://annoncelight.dk/showad/297904

Håber linket virker!!!!!!!!! God dag til jer brødre...

Skrevet

Hej

Kan du huske hva priser hun ligger på og hva hun tilbyder... 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.