Hop til indhold

SweetCandy19 i sydhavnen

Featured Replies

Skrevet
Bob By skrev, for 15 timer siden:

Er der nogen der har erfaringer med hende her

https://annoncelight.dk/showad/298857

Hendes priser er godt nok lave men hvis hun er dejlig gør det jo ikke noget :biggrin:

@Bob By Har tidligere henvendt mig på en annonce med nøjagtig samme tekst, ydelser samt priser. Telefonen altid gik på svarer. Sendte en mail. Fik dagen efter et standard svar fra dem der efter et par mails vil have en over på en dating side og skrive videre. Vil ikke glæde mig for tidligt, men del endelig hvis du får en anderledes oplevelse end jeg gjorde. Er dog tvivlende.

Skrevet
  • Author
Svpe1970 skrev, for 5 timer siden:

@Bob By Har tidligere henvendt mig på en annonce med nøjagtig samme tekst, ydelser samt priser. Telefonen altid gik på svarer. Sendte en mail. Fik dagen efter et standard svar fra dem der efter et par mails vil have en over på en dating side og skrive videre. Vil ikke glæde mig for tidligt, men del endelig hvis du får en anderledes oplevelse end jeg gjorde. Er dog tvivlende.

tak for det @Svpe1970. Så er der vist ingen grund til at bruge mere tid på den annonce.

Skrevet
Bob By skrev, for 1 time siden:

tak for det @Svpe1970. Så er der vist ingen grund til at bruge mere tid på den annonce.

@Bob BySelv tak, men ved jo ikke.... Der er mange annoncer der har samme tekst over hele landet men forskellige e-mail adresser. Har skrevet til 2 forskellige med samme resultat.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.