Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har tjekket billederne på tineye for dig, alt ser fint ud. 

Jeg plejer altid at vige bort fra profiler med så korte tekster - dårlige erfaringer, men wow hvor er hun lækker ;) Måske skulle man gøre en undtagelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke besøgt hende, men nogle af billederne ligner at de er taget i en meget benyttet lejlighed i Århus.

Så jeg tror billederne er gode nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kigger lige med her for hun er satme en lækker madame, hvis hun tilmed yder god service så bliver jeg da lidt fattigere her snart..

Del gerne oplevelsen hvis i tager forbi :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne ikke modstå fristelsen. Kvinden på billederne var lige min smag. Hun svarede hurtigt på mine spørgsmål. Annoncen indeholdt jo ikke særlig mange detaljer om hendes ydelser. Men jeg kan fortælle, at superfrench er inkluderet. Og hun gør det godt. Hun startede med at bruge hænderne til hjælp, men da jeg tog dem til side, så klarede hun det fint uden hjælpemidler - ud over munden selvfølgelig. Men lad mig lige spole lidt tilbage. Jeg bookede kun en smagsprøve på 15 min, da jeg tidligere har haft dårlige oplevelser og ikke ville spilde tid og penge på endnu en dårlig oplevelse, især når der endnu ikke var nogle anmeldelser af pigen.

Wauw, jeg blev ikke skuffet denne gang. Tværtimod var dette en af mine bedste oplevelser med en glædespige, på trods af den korte tid. Billederne er ægte. De er taget på stedet, et kendt sted i midtbyen. Hun er meget slank og lille, petit, måske mere end billederne lige afslører. Det var en lille skuffelse, som dog hurtig blev glemt, da jeg så og følte hendes perfekte bryster. Det er lige den størrelse og blødhed, jeg nyder. Efter at have rost de to pragteksemplarer fortæller hun, at de er ægte. Og sådan føltes det også.

Sexen var hed og intens. Ikke kun fordi lejligheden ligger lige under taget og aircondition og blæser ikke virkede, så det var meget varmt på trods af aftentiden, men fordi hun virkede til at nyde det og klamrede til om mine hænder, krop og røv, mens jeg nød og afprøvede forskellige stillinger. Hun var nærværende og holdt god øjenkontakt. Hun fortalte mig efter sexen, at hun nød det. Det virkede meget ægte på mig.

Jeg oplevede heller ikke noget tidspres. Vi talte lidt om hendes første besøg i Aarhus. Hun fortalte, at det faktisk var hendes første tid som glædespige, tre uger er hun i faget. Måske derfor det virkede så ægte på mig. Hun er her til og med næste uge. Så skal hun hjem igen til Ungarn - og måske kommer hun tilbage til juli. Så selvom jeg helst vil have hende for mig selv, må vi hellere hjælpe hinanden med at hun får en god tid i Aarhus og besøger os igen. 

Gentagelse: 100% - og næste gang bliver det min. 30 minutter, helst mere, selvom jeg umuligt kan holde den kørende sålænge :biggrin:

Redigeret af HyggeKnulle

Del dette indlæg


Link til indlæg
HyggeKnulle skrev, for 12 timer siden:

Men jeg kan fortælle, at superfrench er inkluderet. Og hun gør det godt.

Ved du om hun tilbyder megafransk og/eller CoF?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Morten søger sex

@HyggeKnulle  Tak for inspirerende anmeldelser, selvom det nok kommet til at koste mig til et besøg.

Kysser hun?

Hvor høj vil du vurdere hende til at være?

Ikke at jeg primært skal konversere, men hvordan er hendes engelske?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Morten søger sex skrev, for 2 timer siden:

@HyggeKnulle  Tak for inspirerende anmeldelser, selvom det nok kommet til at koste mig til et besøg.

Kysser hun?

Hvor høj vil du vurdere hende til at være?

Ikke at jeg primært skal konversere, men hvordan er hendes engelske?

Kys? Ved ikke, jeg har ikke haft lyst til kys endnu efter forårspausen. Hun gjorde heller ikke nogen forsøg på det.

Højde? Jeg vil gætte på ca 170.

Engelsk? Ganske godt. Hun var let at snakke med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Morten søger sex
HyggeKnulle skrev, for 49 minutter siden:

Kys? Ved ikke, jeg har ikke haft lyst til kys endnu efter forårspausen. Hun gjorde heller ikke nogen forsøg på det.

Højde? Jeg vil gætte på ca 170.

Engelsk? Ganske godt. Hun var let at snakke med.

God pointe omkring kys

Lyder som en pige for mig. Tak for hurtigt svar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå nu kom jeg også hen forbi og fik prøvet en tur, så vil da lige gi' mit besyv med! Sjældent er jeg gået derfra med en go' følelse af at bruge 800, men det gjorde jeg sku den her gang.

Normalt føles det meget som købesex eller hva' man kan sige men det her var sku ligessom med en almindelig pige. Kæft det var godt, da hun jo også er mega smuk.

Plejer normalt at have meget svært ved at komme men da hun røg om i doggy og legede med mine boller imens kunne jeg sku ikke mere, der var nok gået 20 min.

Hvis hun nogensinde kommer igen skal jeg da med glæde smide 800 spir efter hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...