noget 27 Skrevet 21. Juni, 2020 Nogen der har været hos velværebutikken i Osted fornyligt, indenfor måske et år. Og kan fortælle lidt. Takker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thai-fan72 Skrevet 21. Juni, 2020 noget skrev, for 5 timer siden: Nogen der har været hos velværebutikken i Osted fornyligt, indenfor måske et år. Ja jeg har, indenfor det sidste halve års tid. En buttet ældre thai, som “gav” en halv times massage. Spurgte ikke efter mere, og fik heller ikke tilbuddet. Jeg havde så nok også takket nej. Der var en kvinde mere i samme alder og statur. Tror ikke du skal forvente noget der, udover en jævn massage. Vh. TF. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
noget 27 Skrevet 21. Juni, 2020 Ok, tusind tusind tak (for advarslen). Der var engang.. men det er vist lang tid siden kan jeg høre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thai-fan72 Skrevet 21. Juni, 2020 noget skrev, for 2 minutter siden: Ok, tusind tusind tak (for advarslen). Hvis du gik efter hanky panky, så var det en form for advarsel, men generelt vil jeg ikke advare mod stedet. Du skal vist bare ikke komme der for “ekstra”. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg