Hop til indhold
Hangaround

Doctor Diana, Holstebro

Recommended Posts

Hangaround havde desværre fået solstik og havde en underlig trykken i mellemgulvet. Desværre var der 10 min ventetid, ved vagtlægen så gode råd var dyre. 
Af erfaring havde han besøgt den gode doctor Diana før, så der var håb for en kur. en hurtig sms, så var der bestilt en tid, det kunne landets vagtlæger lærer noget af. Diana oplyste dog at hun ikke var i uniform i dag, men hun havde mod på at kurere mit solstik alligevel, samt at jeg måtte benytte bagindgangen, hvorved jeg kunne springe venteværelset over. 
vel mødt og vel modtaget, fik jeg afvide at jeg bare skulle smide alle klude og placere mig på briksen, der i dette tilfælde var en dejlig dobbeltseng. 
Diana træder ind i rummet, men har lidt besvær med at få lukket døren, dette klares så med et dejligt hoftestød og jeg kunne allerede mærke at kuren virkede. 
Diana indså straks hvad problemet var og begyndte at lindre trykket oralt. Dog indså hun hurtigt at denne behandling, ikke var hurtigvirkende nok. Hvorved hun resolut satte sig på alle fire og lod mig tage kontrollen. 
Diana har nogle meget dejlige og velformede fordele, samt bagdele og det hjalp da også en smule, at have kontrollen og få bagdelene til at vukke med i takten. 
Dog indså den kære doctor hurtigt, at denne kur heller ikke var nok, hvorved hun foreslog en meget stram kur. 
hermed så gjort, Diana placeret på ryggen, benene over mine skuldre også en herlig tur i den bagerste indgang, alt imens der bare, var dømt tittybounch for alle pengene. 
det hjalp og Hangaround var reddet for denne gang. 
nu får vi se om jeg kan holde mig væk fra solen i et stykke tid :smile:

skulle der være en anke. Så ville dette være at den kære Diana godt kunne være lidt mere behjælpsom til at få hendes fordele til at gynge. 

go søndag herfra og hold jer væk fra solen. 

https://annoncelight.dk/showad/281646

Redigeret af Hangaround

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hangaround måtte desværre erkende, at han endnu engang havde pådraget sig et dehydreringsproblem. Så derfor måtte han endnu engang konsultere doktor Di.

Efter grundig overvejelse samt konsultation med den lille Hangalong. Blev vi enige om at doktor Dianna var den eneste kur. 

efter høflig tidsbestilling, denne gang i Holsted, fik mr. Around samt along rettet kursen mod adressen. Stærkt afkombineret med sms’er fra doktoren om at hun var klar. 

jeg må sige at hr. Hangalong blev dybt imponeret at det store X som Dianna havde til at hænge i behandlingsrummet. Desværre var doktoren ikke selv klar på en behandlingstur på nærværende. Det ville ellers have kureret alle solstik, i hele verdenen. Men som side kommentar så aftalte vi en date på Xet. Altså efter hun havde kureret min hedetur. 

hedeturen blev kureret med følgende medicin. titty fuck (Big and real), dyb blow, titty fuck, dyb blow, titty fuck, reverse fuck, legs High on back, deep pounding, lets try anal, lets try anal cowgirl, cowgirl, pronebone, lets try anal, pronebone, cub, fælles bad. 

og efter det var hedeslaget slået tilbage:smile:

glæder mig til næste gang på korset  

Redigeret af Hangaround

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hangaround havde set i nyhederne at det var vigtigt at blive testet. Ikke fordi jeg følte mig syg, men det er jo vigtigt at følge myndighedernes råd. Så derfor bestilte jeg tid ved den kære doktor Di. Altså bare for at følge myndighedernes råd. 

jeg blev taget imod at doktor Diana i fuld uniform og undersøgelsen gik straks igang, dig var trappeopgangen nok ikke det, bedste valg, til den undersøgelse jeg havde bestilt, men jeg blev fristet, af de strittende nippels, der stak ud igennem nettet, i uniformen. 

Derfor ledte doktor Di mig hurtigt op til undersøgelses rummet, hvor hun ivrigt, lavede en gennemgang af min fysiske tilstand. Det var så hun rent faktisk glemte at få betalingen for undersøgelsen  

Efter den grundige undersøgelse blev følgende konstateret. 

jeg får krampe i det ene den i missionæren

jeg kan ikke holde mig tilbage i cowgirl

jeg kan ikke holde mig tilbage i prone bone

det er okay at afregne efter undersøgelsen. 

konklusionen på hele undersøgelsen, blev at der bare skulle trænes noget mere med doktoren ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...