Lauersen 9929 Skrevet 20. Juni, 2020 I forbindelse med en anden tråd her på sitet blev jeg opmærksom på en online-test der kan beskrive hvor man ligger på det store BDSM barometer. https://bdsmtest.org/select-mode Da jeg selv tog testen (bare den korte version), endte jeg med følgende resultat: == Results from bdsmtest.org == 100% Switch 91% Rope bunny 84% Dominant 81% Submissive 75% Voyeur 73% Sadist 63% Rigger 62% Primal (Hunter) 57% Primal (Prey) 55% Non-monogamist 54% Experimentalist 52% Owner 50% Degrader 49% Vanilla 44% Master/Mistress 43% Brat 43% Daddy/Mommy 40% Brat tamer 37% Exhibitionist 37% Degradee 33% Masochist 12% Slave 0% Ageplayer 0% Boy/Girl 0% Pet Jeg var lidt overasket over at jeg åbenbart scorer så højt på "Rope bunny", da det med at blive bundet er ret nyt for mig. Havde troet jeg ville lande mere på Experimentalist. Switch kan jeg bestemt ikke løbe fra. Testen beskæftiger sig vist kun med begræber indenfor BDSM universet, så når jeg scorer 49% vanilla er det nok fordi der ikke spørges ind til alle mine andre kinks der ligger udenfor rammerne af det. Men lad mig høre fra jer andre EG'ere: Hvor ligger i på denne skala? Ender i et helt andet sted end mig, eller rammer vi nogenlunde ens? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14130 Skrevet 20. Juni, 2020 Lauersen skrev, for 2 timer siden: Da jeg tog testen endte jeg med følgende resultat: We plan to launch a BDSM themed matching/dating website to meet like-minded people and potential play partners, probably later this year. Would you like us to send you an email when it's ready? (If so, check your email after the test for more info.) No Yes Så, jeg vil mene testen er BULLSHIT Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9929 Skrevet 20. Juni, 2020 Jernsvinet skrev, for 1 minut siden: We plan to launch a BDSM themed matching/dating website to meet like-minded people and potential play partners, probably later this year. Would you like us to send you an email when it's ready? (If so, check your email after the test for more info.) No Yes Så, jeg vil mene testen er BULLSHIT Nå, de sidste to spørgsmål svarede jeg bare Absolutely Disagree til. Jeg går ud fra at det er en hjemmeside af lidt ældre dato, og at de aldrig kom nogen vegne med deres projekt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 21. Juni, 2020 (edited) Lauersen skrev, for 7 timer siden: I forbindelse med en anden tråd her på sitet blev jeg opmærksom på en online-test der kan beskrive hvor man ligger på det store BDSM barometer. https://bdsmtest.org/select-mode Da jeg selv tog testen (bare den korte version), endte jeg med følgende resultat: == Results from bdsmtest.org == 100% Switch 91% Rope bunny 84% Dominant 81% Submissive 75% Voyeur 73% Sadist 63% Rigger 62% Primal (Hunter) 57% Primal (Prey) 55% Non-monogamist 54% Experimentalist 52% Owner 50% Degrader 49% Vanilla 44% Master/Mistress 43% Brat 43% Daddy/Mommy 40% Brat tamer 37% Exhibitionist 37% Degradee 33% Masochist 12% Slave 0% Ageplayer 0% Boy/Girl 0% Pet Jeg var lidt overasket over at jeg åbenbart scorer så højt på "Rope bunny", da det med at blive bundet er ret nyt for mig. Havde troet jeg ville lande mere på Experimentalist. Switch kan jeg bestemt ikke løbe fra. Testen beskæftiger sig vist kun med begræber indenfor BDSM universet, så når jeg scorer 49% vanilla er det nok fordi der ikke spørges ind til alle mine andre kinks der ligger udenfor rammerne af det. Men lad mig høre fra jer andre EG'ere: Hvor ligger i på denne skala? Ender i et helt andet sted end mig, eller rammer vi nogenlunde ens? Det er en gammel test. Og jeg har også for år tilbage taget den og kommet til forskellige resultater hver gang som jeg ikke kunne genkende. Min konklusion er : Lad være med at lade en test - udarbejdet af en menig som spiller smart - definere hvad du er til seksuelt. Det ved du bedre end nogen anden Redigeret 21. Juni, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 21. Juni, 2020 Lady C skrev, for 36 minutter siden: Det er en gammel test. Og jeg har også for år tilbage taget den og kommet til forskellige resultater hver gang som jeg ikke kunne genkende. Min konklusion er : Lad være med at lade en test - udarbejdet af en menig som spiller smart - definere hvad du er til seksuelt. Det ved du bedre end nogen anden Jeg syntes nu at det er sjovt tidsfordriv mens man venter på at blive hentet en søndag morgen ( ikke af politiet: vi er nogle stykker der skal ud og se på rovfugle!). Testen bekræfter at jeg i bund og grund er ret kedelig i sengen :-) - and I don't care == Results from bdsmtest.org == 78% Vanilla 62% Experimentalist 56% Non-monogamist 55% Master/Mistress 46% Owner 42% Daddy/Mommy 41% Voyeur 40% Exhibitionist 39% Brat 33% Submissive 32% Ageplayer 25% Boy/Girl 25% Switch 20% Primal (Hunter) 18% Primal (Prey) 14% Slave 11% Dominant 9% Masochist 5% Rigger 4% Brat tamer 3% Pet 2% Rope bunny 0% Degradee 0% Degrader 0% Sadist 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hankatten 15 Skrevet 21. Juni, 2020 100% Brat tamer Mere info 100% Dominerende Mere info 100% Master / Mistress Mere info 97% Ejer Mere info 97% Degrader Mere info 97% Ikke-monogamist Mere info 96% Primal (Hunter) Mere info 80% udstiller Mere info 80% Far / mor Mere info 63% sadist Mere info 60% Ageplayer Mere info 58% experimentalist Mere info 47% voyeur Mere info 44% Kæledyr Mere info 35% Dreng / pige Mere info 27% Degradee Mere info 22% masochist Mere info 16% Rigger Mere info 15% Primal (bytte) Mere info 3% Reb bunny Mere info 3% vanilje Mere info 1% Møgunge Mere info 1% Slave Mere info 0% Underdanig Mere info 0% Kontakt Mere info Kopier dine resultater nedenunder til din blog eller profil. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14130 Skrevet 21. Juni, 2020 Gh0st skrev, for 5 timer siden: Jeg syntes nu at det er sjovt tidsfordriv mens man venter på at blive hentet en søndag morgen ( ikke af politiet: vi er nogle stykker der skal ud og se på rovfugle!). Testen bekræfter at jeg i bund og grund er ret kedelig i sengen - and I don't care == Results from bdsmtest.org == 78% Vanilla 62% Experimentalist 56% Non-monogamist 55% Master/Mistress 46% Owner 42% Daddy/Mommy 41% Voyeur 40% Exhibitionist 39% Brat 33% Submissive 32% Ageplayer 25% Boy/Girl 25% Switch 20% Primal (Hunter) 18% Primal (Prey) 14% Slave 11% Dominant 9% Masochist 5% Rigger 4% Brat tamer 3% Pet 2% Rope bunny 0% Degradee 0% Degrader 0% Sadist Den er sgu svær - man må nærmest være 6 forskellige personer på en gang, hvis man ligger alle procenterne sammen - hjælper sikkert, hvis man har lidt promiller at gøre godt med 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 21. Juni, 2020 I dessa tider finns det diagnoser och namn för allt och alla, även normalitet är ju snudd på en diagnos inom psykiatrin. Min diagnos inom sexualiteten är, med ett litet förbehåll, just den så kallade normaliteten. Jag är Hetero och attraheras av vuxna (dvs fyllda 20 år) kvinnor. Det lilla förbehållet har jag skrivit om på annan plats på EG och ingenting jag avser att förverkliga. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9929 Skrevet 21. Juni, 2020 Lillemand skrev, for 2 timer siden: I dessa tider finns det diagnoser och namn för allt och alla, även normalitet är ju snudd på en diagnos inom psykiatrin. Min diagnos inom sexualiteten är, med ett litet förbehåll, just den så kallade normaliteten. Jag är Hetero och attraheras av vuxna (dvs fyllda 20 år) kvinnor. Det lilla förbehållet har jag skrivit om på annan plats på EG och ingenting jag avser att förverkliga. Hvis din "knock-knock" joke om spætten du skrev i sin tid var baseret på dit eget reaktionsmønster, tror jeg da du har lidt Dominant, Primal Hunter og Brat Trainer i dig. Noget som måske bare er en naturlig forlængelse af heteroseksualiteten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg