Hop til indhold
mrboobsnow

Peumpoon massage - Aalborg

Recommended Posts

Jeg besøgte Peumpoon for en uges tid siden - og det var altså lidt en mærkelig oplevelse.

For at starte med annoncen - det er hende på billedet. Og billedet kan ikke være ret gammelt, det kunne såmænd være taget i går. Hun er meget sminket, men det kan man jo også se på billedet, så det er ok. Da jeg kom til stedet var hun klædt i en nydelig silke-kimono, hvor jeg kunne ane at kroppen så fin ud - måske sådan lidt til den kraftige side, men det hele så ud til at sidde pænt og fast på hende.

Jeg blev spurgt ind til ønsker, og fik menuen beskrevet. Jeg valgte at starte med at bestille helt almindelig thai massage til 400kr for en time - og blev lige spurgt et par ekstra gange om jeg ikke skulle have et HJ/BJ/FP med også - det afviste jeg i første omgang, da jeg bedst kan lide at vejre stemningen og massage-talenterne, inden jeg kaster mig ud i ekstra-ydelserne. Jeg betalte og blev vist ind i et lille mørkt rum med en madras på gulvet - ej for pokker,  ikke engang en briks. Nå, men det kan jo være at det er ok - tænkte jeg. Så jeg smed tøjet og lagde mig ned på gulvet.

Kvinden kom også ind - hun havde smidt kimonoen og var nu i en t-shirt og denim-shorts - ikke så sexet men ok.

Hun satte sig på madrassen, på den ene side af mig - og derfra foregik alt massagen. Man kan mærke at hun godt kan massere, for hun kan sagtens tage fat og også gøre noget godt for musklerne, men kun i små glimt. Det hele virkede dovent - som om hun ikke rigtigt gad. Men altså glimtvis fik hun gjort noget godt - og så stoppede det gode igen - som om hun faldt i staver. For eksempel når hun havde masseret/olieret et ben, blev der lagt et håndklæde over, for at tørre olien af igen. Så plejer der ligesom at blive frotteret eller gnubbet ovenpå håndklædet - men her skulle man være heldig hvis hun lige lagde hånden en enkelt gang på læggen og på låret - igen havde jeg den der fornemmelse af hun godt vidste hvad der skulle gøres, men at hun ikke gad.

Undervejs ringede telefonen et par gange - og den fik lov at ringe - den gad hun heller ikke tage sig af :D Endelig var dovenskaben jo egentlig en god ting.

Jeg blev vendt om og så blev den ene arm masseret - faktisk rigtig godt. Den anden arm fik bare et par tilfældige strøj - men den kunne hun jo næste heller ikke nå, da hun skulle række ind over mig - for hun sad stadig på samme sted som hun havde sat sig fra starten.

Efter 45 minutters dovneri uden nogen pirring undervejs, blev jeg spurgt om jeg ville tilkøbe ekstra. Tak - men nej tak. Så blev håndklædet igen lagt over forskellige dele af min krop og lige duppet lidt tilfældigt - så var overskydende olie jo nok væk.

Da massagen var slut, forlod hun lokalet og i mørket fik jeg fundet mit tøj og fik det på. Ude i lyset i forlokalet fik jeg den obligatoriske flaske vand, og mens jeg drak lidt af den, smilte hun og sagde: Next time you marry me - we make bum-bum.

Igen: Tak - men nej tak. Det kommer absolut ikke til at ske.

Alt i alt en oplevelse - men ikke af de gode. Jeg er glad for at jeg har så langt dertil - så kommer jeg da heldigvis nok ikke lige forbi igen.

 

https://annoncelight.dk/showad/292463

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...